Kako reklamirati prodavnicu kreveta i dušeka

Reklamiranje prodavnice kreveta – dušeka
Kada govorimo o industriji nameštaja, prvo pomisimo na velike proizvođače koji imaju izgrađen brend i čije reklame smo do sad mnogo puta zapazili.
Kako je teško takmičiti se sa njima, vaša reklama mora da bude u korak sa vremenom i prilagođena specifičnoj publici kojoj želite da prodate proizvod.
Svi znamo da je za zdrav san potrebno provesti oko 8 sati u spavanju. Međutim, nije dovoljno samo odrediti vremenski period za odmor i mir, već i obezbediti odgovarajuću podlogu.
Ukoliko se jave bolovi u vratu i leđima, kao i problemi sa alergijama, definitivno je vreme za nov krevet ili dušek.
Svaki kupac vodi računa o tome da odabere ležaj po svojoj meri, a ako se bavite prodajom kvalitetnih dušeka i kreveta, morate se predstaviti na pravi način i ubediti ga zašto treba da svoj novac ostavi baš kod vas.
Ukoliko smatrate da je vaša ponuda kreveta i dušeka najbolja na tržištu, morate je reklamirati tako da budete privlačni i ubedljivi.
Objasnite budućim klijentima da im samo vi možete obezbediti kvalitetan odmor i san kroz efektne marketinške metode.
Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka može biti veliki izazov, jer je konkurencija zaista velika.
Ipak, vaša mašta može iznedriti mnogo interesantnih ideja za reklamiranje koje će privući potencijalne kupce.
Ovo su samo neke ideje kako i gde možete reklamirati svoj proizvod.
Putokaz/znak za prodavnicu kreveta i dušeka
Posebno ako vaša prodavnica nije u velikoj ulici ili je izvan naseljenog područja, postavite putokaze ili jasno uočljive znakove da je vaša prodavnica u blizini. Naznačite kolika je udaljenost od znaka do prodavnice, a služite se i strelicama ukoliko se, recimo, mora skrenuti sa glavnog puta u neku manju ulicu.
Neka taj znak bude uočljiv, a najbolje je da bude identičan kao onaj koji se nalazi na vašoj prodavici. Oba znaka treba da budu dovoljno velika, sa jasno ispisanim nazivom i delatnošću (PRODAVNICA KREVETA I DUŠEKA, pa zatim IME PRODAVNICE). Obratite pažnju i na font slova koja koristite, kao i na boju.
Preporuke zadovoljnih kupaca su vrlo bitne
Svako ko se odluči na kupovinu kod vas mora u potpunosti biti zadovoljan svojim krevetom i dušekom. Pružite komfor ciljnoj grupi klijenata da bi svoju prodavnicu pretvorili u veoma posećeno i traženo mesto.
Neka se u vašem asortimanu nađe roba koja je, pre svega, kvalitetna, garantovano dugotrajna i savremeno izrađena.
Vodite računa da vaša ponuda obuhvati različitu robu za različite kupce, jer oni svi nemaju iste potrebe i ukus. Dozvolite poručivanje dušeka, naddušeka i kreveta po meri.
Uz svaki proizvod je važno dati i garanciju, a ponudite i opciju odloženog plaćanja.
Ispunjavanjem ovih stavki privući ćete pažnju ljudi koji su u potrazi za novim ležajem.
Ljubazni prodavci, dobra ponuda i pristojne cene su razlozi zbog kojih će vas mušterije preporučiti svojim prijateljima, rođacima, komšijama i kolegama.
Vaša mreža kupaca će se sve više rasti, a konačan rezultat će biti stvaranje jedinstvenog brenda, isticanje među konkurentima i uvećan profit.
Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka flajerima
Flajeri su relativno jeftin način oglašavanja i pre internet oglašavanja bio je veoma korisno i efikasno sredstvo reklamiranja. Danas on izaziva reakciju samo oko 2 % publike.
Reklama na flajerima mora da bude kreativna i provokativna, odnosno takva da izazove reakciju kod potencijalnih kupaca. To znači da vaša reklama mora da sadrži zanimljivu fotografiju, slogan, mora biti ispisana zanimljivim fonotom, upečatljivih boja, kako bi privukla pažnju osobe koja je čita. U suprotom, završiće u kanti za smeće.
Dobra alternativa flajerima može biti oglašavanje u liftovima, kako biste obezbedili da mnogo više stanara jedne zgrade vide vašu reklamu. Kada se radi o kućama, podela letaka je jedino rešenje, a dobro je iskoristi i lokalne manifestacije gde cirkuliše mnogo ljudi za podelu letaka.
Lokalno reklamiranje prodavnice u liftovima stambenih zgrada u blizini vašeg objekta
Efikasan direktni marketing je nekada predstavljao podelu flajera u poštanske sandučiće stanara stambenih zgrada, a danas je tu ulogu preuzelo oglašavanje u liftovima.
Kako većina zgrada više ne dozvoljava unošenje reklamnog materijala, lift reklama predstavlja odličan način da se predstavite stanarima zgrada u vašem okruženju.
Napravite kvalitetno vizuelno rešenje oglasa i pozovite stanare da posete vašu prodavnicu kreveta i dušeka.
Ako razmišljate dugoročnije, Lift oglasi su vam pripemili neverovatnu ponudu godišnjeg oglašavanja – 6 meseci platiš, 6 meseci oglašavaš se GRATIS!
Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935
Liftovi se koriste od strane stanara i posetilaca i po nekoliko puta dnevno što ih čini savršenim mestom za postavku vašeg reklamnog postera.
Unutar liftova, oči i uši putnika su u potrazi za nekim vidom zabave ili izvorom informacija što će im skratiti vožnju do željenog sprata ili prizemlja.
Među korisnicima liftova uvek se mogu naći oni koji su u potrazi za novim dušekom ili krevetom, pa je takav metod oglašavanja idealan za vas ukoliko imate prodavnicu ovih artikala.
Birajte deo Beograda u okviru kog će Vaša reklama biti predstavljena potencijalnim kupcima, a ako želite da to bude Novi Beograd nudimo Vam dvomesečno oglašavanje u višespratnicama Okruga 8 i Okruga 1.
Osmislite izgled postera i odaberite njegove dimenzije.
Rezervišite svoj termin na vreme.
Oglašavanje u liftu je odličan način da dođete do kupaca, a jedna od njegovih karakteristika koja se posebno ističe jeste sama činjenica da košta mnogo manje od ostalih metoda reklamiranja.
Vaš reklamni poster istaknut na unutrašnjem zidu lifta će svakom posmatraču probuditi radoznalost i interesovanje za ono što nudite.
Iskoristite prostor koji je poseban i u kome na upadljiv, a ne previše agresivan način, možete privući nove klijente.
Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka u novinama i na televiziji
Prostor u novinama uvek možete dobiti, bilo da govorimo o dnevnoj štampi ili o magazinima. Birajte pametno, pa uvek pre izaberite one novine koje se čitaju u vašem okruženju. Najbolje je izabrati vaše lokalne novine, koje pokrivaju mesto u kome živite i okolna mesta. Imajte na umu da ciljate na sugrađane i klijente iz okolnih gradova, pa bi u tom slučaju reklama u veoma udaljenom gradu bila potpuno beskorisna.
Lokalna televizija je takođe dobar izbor. Reklama na televiziji je u prednosti, jer možete prikazati više proizvoda, te zainteresovati potencijalne kupce. Reklama mora da bude upečatljiva i kreativna, ali kratka i sadržajna.
Koristite se zanimljivim sloganima i prikažite nekoliko modela kreveta (bračni, dečiji, krevet na sprat, krevet nestandardnih dimenzija, krevet zanimljivog dizajna) i dušeka (dušek sa oprugama, dušek sa memorijskom penom, hipoalergijski, dušek za krevetac).
Reklamiranje prodavnice kreveta u magazinima za opremanje enterijera
Reklama u specijalnim magazinim za opremanje doma mogu biti ključne za privlačenje klijenata. Zapravo, magazine će kupiti klijenti koji traže ideje za opremanje doma i oni neće slučajno naleteti na vašu reklamu. Ovde je bitno da reklama bude uočljiva, kao i da navedete adresu i specifične detalje koje kupce mogu interesovati.
Reklama treba da sadrži pogodosti koje nudite u pogledu plaćanja. Dakle, istaknite mogućnost plaćanja na rate i druge pogodnosti koje možete pružiti. Jasno naznačite i radno vreme.
Slično je i sa reklamiranjem prodavnice kreveta i dušeka na specijanim sajtovima za opremanje enterijera. Na sajtovima je bolje predstaviti modele kreveta ili dušeka koji će vas izdvojiti od konkurencije (Recimo, samo vaša prodavnica u okruženju nudi dušeke nestandardnih dimenzija).
Ukoliko izrađujete krevete po meri i želji kupaca, navedite taj podatak u reklami na specijanim sajtovima za uređenje unutrašnjosti doma.
Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka putem sajta
Vaš sajt je vaš prostor za reklamu. Angažujte profesionalca koji će vam kvalitetno izraditi sajt, a zatim se potrudite da celokupu ponudu postavite na sajtu.
Sajt je idealno mesto da potencijani kupci vide šta nudite čak i ako ne dođu u vašu prodavnicu.
Omogućite online naručivanje ležaja po izboru i objasnite kako funkcioniše plaćanje porudžbine i dostava kupljene robe.
Artikle svrstajte u kategorije, a takođe ubacite filtere za pretragu koji uključuju boje, dimenzije, materijale, sortiranje po različitim kriterijumima itd.
Posebno istaknite akcije, a možete postaviti i katalog za download u vidu pdf dokumenta.
Sajt treba da bude pregledan, a proizvodi jasno odvojeni. To znači da je najbolje da posetioci vašeg sajta mogu u meniju da izaberu šta žele da pogledaju.
Svaki proizvod treba da sadrži adekvtnu fotografiju i opis. Prilikom opisivanja proizvoda služite se jezikom koji će razumeti svi vaši klijenti, a izbegavajte strane i stručne izraze.
Opis proizvoda treba da sadrži: od kog materijala pravite krevete i dušeke, koje su dimenzije, mogu li se dimenzije menjati, koje boje imate u ponudi i slično.
Sajt treba da sadrži i sve pogodnosti koje nudite klijentima: plaćanje na rate, plaćanje čekovima, aktuelna sniženja ili akcije i drugo.
Na kraju, obavezno navedite radno vreme prodavnice, kontakt telefon, adresu prodavnice, kao i e-mail adresu. Veoma je bitno da e-mail adresu redovno proveravate i odgovarae na mejlove, kao i na pozive.
SEO optimizacija sajta
Korišćenjem alata kao što je SEO optimizacija, put do velikog broja poseta na sajtu vaše prodavnice dušeka i kreveta biće mnogo lakši.
Kucanjem određenih ključnih reči, ljudi će moći da vas nađu na prvoj stranici rezultata pretraživača poput Google-a.
To je odličan pokazatelj da ste prodavac od poverenja i da je vaša radnja mesto koje vredi posetiti.
Neki od primera ključih reči jesu ’’Anatomski dušeci na popustu’’, ’’Online prodaja kreveta’’ i ’’Kvalitetni kreveti i dušeci Srbija’’.
Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka na društvenim mrežama
U novije vreme veoma je bitno da budete aktivni na društvenim mrežama. Izaberite dve primarne mreže, na kojim ćete svakodnevno biti aktivni, dok na ostalima možete povremeno objavljivati reklame.
Facebook je društvena mreža koja je veoma pogodna za reklamiranje. Facebook reklama je relativno jeftina. Facebook naplaćuje da poveća vidljivost vaše objave kod većeg broja korisnika.
Kada pravite stranicu vaše prodavnice, pažljivo birajte ime i korisničko ime stranice. Koristite ključne reči kako biste olakšali klijentima da vas nađu u pretrazi. Obratite pažnju da date sve potrebne informacije i da postavite adekvatne fotografije.
Facebook vam nudi i mogućnost postavljanja anketa, objava, kao i sadržaj sa drugih sajtova što je bitno za komunikaciju sa klijentima. Video zapis koji pokazuje izgled vaše prodavnice može da bude privlačan kupcima. Uživo prenosi koje nudi facebook mogu da posluže da prikažete, recimo, otvaranje vaše prodavnice.
Instagram je društvena mreža koja je trenutno najpopularnija kod mladih. Pruža vam mogućnost da postavljate fotografije svojih proizvoda, a uz svaku fotografiju navedite opis koji joj odgovara. U opisu naloga navedite kratak opis proizvoda koje nudite, adresu, kontakt telefon, kao i adresu sajta.
Kada napravite naloge na društvenim mrežama, budite online. Objavljujte svakodnevno sadržaj, čak i nekoliko puta u toku dana. Društvene mreže se danas često koriste za promovisanje sniženja, akcija, a sve popularnije su i nagradne igre koje praktikuju gotovo sve veće prodavnice.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!