Kako reklamirati auto školu
Gotovo svako će morati da nauči kako da upravlja automobilom u nekom trenutku u svom životu.
Ukoliko posedujete svoju auto školu svakako razmišljate na koji način je najbolje da je izreklamirate i dobijete što više novih učenika.
Mnogo je načina na koje se oglašavaju auto škole, a pronalaženje najboljeg svakako zavisi od mesta gde je sedište vaše auto škole kao i konkurencije koju imate.

Reklama u liftu
Oglašavanje auto škole u LIFT OGLASIMA
Ukoliko se odlučite za direktan marketing, a želite da izbegnete neprijatnosti podelom reklamnog materijala u poštanska sandučeta stanara stambenih zgrada, danas to možete da uraditi postavkom vašeg oglasa u liftovima stambenih zgrada.
Agencija Lift oglasi stoji vam na raspolaganju oko izrade idejnog rešenja vaše reklame, štampe, postavke i monitoringa.
Kao potvrda postavke mailom će vam biti dostavljen foto izeštaj sa terena, u kojem dobijate ogledni primerak panoa u kojem je i vaša reklama, spisak svih lokacija postavke, kao i uslikane sve liftove u kojima je izvršene postavka.
Na taj način imate potvrdu da će vašu reklamu iz dana u dan, puna dva meseca gledati stanari kojima je bila upućena vaša reklama.
Lift oglasi iz dana u dan postaju sve bolja opcija u prezentaciji firmi, budući da garantuju gledanost reklame što je osnovni preduslov da potencijalni klijenti odreaguju pozitivno.
Ako želite da brže dođete do potencijalnih klijenata, obezbedite više kandidata, naši stanari čekaju Vašu ponudu.
Na pravom ste mestu!
Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935
Reklamiranje putem web stranice sajta
Posedovanje web stranice za bilo koji posao danas je presudno. Sama web stranica može i ne mora generisati posao, ali ona pruža informativni izvor za potencijalne klijente. Ljudi često vole saznati više o proizvodu ili usluzi pre nego što odluče da nešto kupe ili iskoriste uslugu.
Google oglasi – Adwords u funkciji reklamiranja auto škole
Google oglasi – Adwords mogu biti vrlo delotvorni kod reklamiranja auto škole i pronalaženja novih polaznika. Koliko ćete potrošiti zavisi o količini konkurencije u vašoj blizini koji takođe koriste Adwords, plus gde želite da se vaš oglas rangira.
Vi plaćate svaki put kad korisnik klikne na vaš oglas. Iznos koji ste spremni platiti za klik određuje vašu poziciju na stranici.
Ukoliko ste na visokoj poziciji na prvoj stranici rezultat pretraživanja će biti više klikova i potencijalno više klijenata, ali će vas koštati više. Videćete malo koristi, ako vaš oglas završi na drugoj ili čak i nekoj daljoj stranici.
Ne morate biti na poziciji broj jedan na prvoj stranici, ali poželjno je da ste na prvoj stranici, idealno na prve tri pozicije.
Treba vremena i prakse, ali kad savladate taj način, on može biti temeljni alat u održavanju vašeg poslovnog prikazivanja.
Reklamiranje auto škole na Facebooku
Facebook oglašavanje može izgledati idealno, budući je facebook mesto gde potencijalni klijenti troše svoje online vreme. Ciljana publika je tinejdžer za polaganje u auto školi ili roditelj koji plaća za njih?
Facebook oglašavanje pruža tu mogućnost da usko segmentirate vašu ciljnu grupu, npr. osobe od 16 – 25 godina, jer one u najvećem delu predstavljaju vaše potencijalne kandidate.
Reklama u lokalnim novinama
Oglašavanje u lokalnim novinama zavisi o cirkulaciji i čitanosti. Potrebno je odabrati novine koje su čitane i primerene za postavku vašeg oglasa koji treba biti pročitan. Od vas zavisi u kojim novinama ćete promovisati svoju auto školu, da li u jednim ili više njih, zavisno o sredstvima koja ulažete u marketing.

Podela flajera
Flajerom do novih polaznika za vašu auto školu
Podela flajera za lokalnu auto školu ima stvarnu vrednost ako možete to da uradite sami.
Plaćanje da neko drugi obavi taj posao može biti skupo u smislu materijala i troškova podele.
Ako imate slobodnog vremena i možete sami izvršiti podelu, sa malo rada, taj način može biti delotvoran.
Pitajte u lokalnim radnjama da li možete ostaviti flajera kod njih, kako bi oni koji ulaze u radnju mogli da uzmu flajer ostavljen tu za njih.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!