Facebook u poslovne svrhe

facebook-u-poslovne-svrhe


Facebook je jedna od društvenih mreža na internetu i u Srbiji ima više od 3 500 000 korisnika. Ova impozantna brojka je dovoljno dobar razlog da ozbiljno razmislite o svom nastupu na Facebook-u.

Korisnici društvene mreže Facebook su svakodnevno aktivni na svojim nalozima i konstantno prate dešavanja, vesti i aktuelnosti.

Vreme koje provode na ovoj društvenoj mreži odličan je način da ih usmerite na svoje poslovanje, da im ponudite vaš proizvod ili uslugu i upoznate ih sa vašom ponudom.

Ako želite da koristite Facebook u poslovne svrhe, potrebno je da znate određene činjenice.

Postoje tri načina da budete prisutni na Facebook-u:

  •  Facebook profil

  •  Facebook grupa

  •  Facebook stranica

Facebook profil

Facebook profil osim što ima ograničene mogućnosti za dodavanje prijatelja, zabranjen je za upotrebu u poslovne svrhe i rizikujete da vam Facebook trajno ukine profil.

A ako ste ipak koristili profil za poslovne svrhe i dostigli neki maksimum njegovih performansi, Facebook je plasirao opciju pretvaranja profila u stranicu, a onda će svi vaši prijatelji automatski postati pratioci vaše stranice i pretvoriće sve u lajkove stranice.

Facebook grupa

Facebook grupa takođe ima velika ograničenja i deluje kao da nije upotpunosti razvijena od strane inženjera Facebook-a.

Broj ljudi koji možete dodati u grupu je neograničen, ali posle nekoliko hiljada prijatelja, grupa postaje ne funkcionalna, jer gubite pravo na komunikaciju sa članovima grupe u vidu slanja poruka i direktnih obaveštenja članova. Ostaje Vam samo opcija postavljanja postova, koje članovi grupe možda nikada i neće videti.

Facebook stranica

Facebook stranica je najbolji način da promovišete vašu firmu, proizvod ili uslugu na Facebook-u. Za kreiranje stranice potrebno je da imate sve relevatne informacije, kako bi stranica imala prave podatke, jer neke stvari nećete moći da promenite kada stranica dostigne određenu popularnost.

Po nekom nepisanom pravilu za profilnu sliku najčešće se koristi logo firme, dok za cover fotografiju imate slobodniji izbor i možete je češće menjati.

FACEBOOK REKLAMIRANJE

Facebook reklamiranje je svakako nezaobilazno mesto ako razmišljate o promociji vašeg proizvoda ili usluge. 3 500 000 korisnika Facebook-a samo u Srbiji zasigurno je podatak koji treba imati u vidu kada razmišljate o budućoj reklamnoj kampanji. Facebook je društvena mreža koja nudi pregršt mogućnosti za plasiranje reklame usko ciljanoj grupi korisnika. Na taj način Facebook reklamiranje vam omogućava da na najlakši način dođete direktno do vaših potencijalnih klijenata.

Ako vam je potrebno kreiranje i vođenje Facebook reklamne kampanje – kontaktirajte nas.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.