Kako reklamirati prodavnicu polovnog nameštaja

kako reklamirati prodavnicu polovnog namestaja

Umesto odabira novog nameštaja iz salona, veliki broj ljudi se odlučuje za polovan, uvezen iz inostranstva. Razloga za to ima mnogo, a uglavnom su to finansije i mišljenje da su takvi komadi nameštaja mnogo kvalitetniji od onih što se proizvode i prodaju na našem tržištu kao novi.

Ovi razlozi su često opravdani, jer se u ponudi polovnih dvoseda, troseda, trpezarijskih stolova, plakara i fotelja uvek mogu naći odlični i veoma očuvani modeli koji su kvalitetno napravljeni i sačinjeni od izdržljivih i trajnih materijala. I nude se po povoljnim cenama, za svačiji džep.

Ako se bavite prodajom polovnog nameštaja, iskoristite prednosti modernih marketinških metoda i dokažite da Vašu robu odlikuje savršen balans kvaliteta i cene.

Ono što je najbolje od svega jeste da nećete morati da uložite veliku sumu novca.

ISKORISTITE PROSTOR KOJI NUDE LIFTOVI

Želite li da Vas u kratkom vremenskom periodu primeti nekoliko hiljada potencijalnih kupaca i da Vas svi zapamte, a da ne izgledate previše nametljivo i agresivno?

Upotrebite liftove višespratnih zgrada kao mesta za oglašavanje i privucite radoznale poglede originalnim reklamnim posterima. Ubrzo će Vaša prodaja, kao i profit, munjevito skočiti.

Sve što treba da uradite jeste da se odlučite za teritoriju naše prestonice o okviru koje će se realizovati lift oglašavanje.

Ukoliko imate želju da se predstavite budućim klijentima koji žive u opštini Novi Beograd i okolini TC Piramida, naša preporuka jeste Okrug 8.

Postavka reklamnih postera u zgradama sa liftovima na ovoj teritoriji trajaće dva meseca, a ona se može po želji produžiti ili proširiti na druge okruge. Rezervišite svoj termin na vreme.

Bez obzira kojom se delatnošću bavite, pa čak i prodajom polovnog nameštaja, činjenica je da ćete uvek imati veliku konkurenciju na tržištu. Naš narod kaže da svaka roba ima svog kupca, a Vaš nameštaj će se svakako prodati brže ukoliko ga budete reklamirali putem lift oglasa.

Ovaj metod je kreativan, daje odlične rezultate i može ga priuštiti svako ko želi da proširi posao i ostvari bolju zaradu.

DA LI SU KUPCI ZADOVOLJNI?

Svaki komentar koji Vaši kupci iznesu je veoma važan za unepređenje Vašeg poslovanja i učvršćivanje Vaše prodavnice na tržištu prepunom konkurencije. Oni moraju biti u potpunosti zadovoljni procesom kupoprodaje i odabranom robom da bi se ponovo vratili kod Vas ili preporučili Vas svojim prijateljima, kolegama i komšijama.

Neka Vaša ponuda bude bogata, kvalitetna i po prihvatljivim cenama za svačiji džep. Nudite nameštaj koji može zadovoljiti svačiju potrebu, ukus i budžet. Osim modernih boja i formi, neka se u Vašoj radnji nađe i stilski nameštaj, kome se sve više i više daje na značaju.

Dok Vaši posetioci budu birali kuhinju, ugaonu garnituru, stolice ili nešto drugo, dajte im poneki koristan savet vezan za uklapanje odabranog nameštaja u prostor, montažu i održavanje.

WEB PREZENTACIJA I ONLINE KUPOVINA

Osim lokala, jedno od mesta na kome Vas Vaši kupci mogu pronaći i jeste web sajt. Obratite se za pomoć stručnjaku, koji će Vam izraditi kvalitetnu web stranicu, odnosno Vašu jedinstvenu virtuelnu prezentaciju i online prodavnicu. Tako je, svoju robu možete ponuditi i kupoprodaju obaviti i putem World Wide Web-a, što potencijalnim mušterijama često odgovara.

Formirajte galeriju sa slikama visoke rezolucije, a svaka od njih treba da ima detaljan opis artikla koji je prikazan, uz cenu i specifikacije poput materijala, proizvođača i dimenzija. Objasnite kako se izvršavaju porudžbina, plaćanje i dostava.

U posebnom delu saja obaveštavajte svoje posetioce o novitetima, popustima i akcijama. Možete čak formirati i blog, na kome ćete objavljivati članke vezane za nameštaj.

SEO OPTIMIZACIJOM DO VEĆEG BROJA POSETA I VEĆEG PROMETA

SEO optimizacija predstavlja alat koji je dragocen svakome ko želi da svoju delatnost promoviše i istakne u odnosu na konkurente. Veći broj poseta i veću zaradu ostvarićete ulaganjem u SEO optimizaciju, a istovremeno usavršiti i kvalitet Vašeg web sajta.

U okvir stanice, neophodno je ubaciti ključne reči pomoću kojih će Vas budući kupci naći na vrhu rezultate Google pretrage, poput ’’Prodaja polovnog nameštaja’’, ’’Kvalitetan nameštaj iz uvoza’’ i ’’Polovni nameštaj iz Nemačke’’.

REKLAMIRANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Ovo je još jedan efektan način za širenje prodajne mreže. Pofil na društvenim mrežama, kao što su Instagram i Facebook, sa sigurnošću će prikazati Vas kao prodavca koji prati trendove i trudi se da na originalan način uspostavi komunikaciju sa budućim mušterijama.

Redovno objavljujte novi sadržaj, a broj pratilaca će rasti iz dana u dan. Predstavite nameštaj iz Vaše ponude, tako što ćete objaviti slike i video zapise uz adekvatne opise.

Objavite savete vezane za održavanje nameštaja i fotografije kupaca koje prikazuju kako su kupljeni komadi ukomponovani u njihov enterijer.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.