Kako reklamirati prodavnicu polovnog nameštaja
Umesto odabira novog nameštaja iz salona, veliki broj ljudi se odlučuje za polovan, uvezen iz inostranstva. Razloga za to ima mnogo, a uglavnom su to finansije i mišljenje da su takvi komadi nameštaja mnogo kvalitetniji od onih što se proizvode i prodaju na našem tržištu kao novi.
Ovi razlozi su često opravdani, jer se u ponudi polovnih dvoseda, troseda, trpezarijskih stolova, plakara i fotelja uvek mogu naći odlični i veoma očuvani modeli koji su kvalitetno napravljeni i sačinjeni od izdržljivih i trajnih materijala. I nude se po povoljnim cenama, za svačiji džep.
Ako se bavite prodajom polovnog nameštaja, iskoristite prednosti modernih marketinških metoda i dokažite da Vašu robu odlikuje savršen balans kvaliteta i cene.
Ono što je najbolje od svega jeste da nećete morati da uložite veliku sumu novca.
ISKORISTITE PROSTOR KOJI NUDE LIFTOVI
Želite li da Vas u kratkom vremenskom periodu primeti nekoliko hiljada potencijalnih kupaca i da Vas svi zapamte, a da ne izgledate previše nametljivo i agresivno?
Upotrebite liftove višespratnih zgrada kao mesta za oglašavanje i privucite radoznale poglede originalnim reklamnim posterima. Ubrzo će Vaša prodaja, kao i profit, munjevito skočiti.
Sve što treba da uradite jeste da se odlučite za teritoriju naše prestonice o okviru koje će se realizovati lift oglašavanje.
Ukoliko imate želju da se predstavite budućim klijentima koji žive u opštini Novi Beograd i okolini TC Piramida, naša preporuka jeste Okrug 8.
Postavka reklamnih postera u zgradama sa liftovima na ovoj teritoriji trajaće dva meseca, a ona se može po želji produžiti ili proširiti na druge okruge. Rezervišite svoj termin na vreme.
Bez obzira kojom se delatnošću bavite, pa čak i prodajom polovnog nameštaja, činjenica je da ćete uvek imati veliku konkurenciju na tržištu. Naš narod kaže da svaka roba ima svog kupca, a Vaš nameštaj će se svakako prodati brže ukoliko ga budete reklamirali putem lift oglasa.
Ovaj metod je kreativan, daje odlične rezultate i može ga priuštiti svako ko želi da proširi posao i ostvari bolju zaradu.
DA LI SU KUPCI ZADOVOLJNI?
Svaki komentar koji Vaši kupci iznesu je veoma važan za unepređenje Vašeg poslovanja i učvršćivanje Vaše prodavnice na tržištu prepunom konkurencije. Oni moraju biti u potpunosti zadovoljni procesom kupoprodaje i odabranom robom da bi se ponovo vratili kod Vas ili preporučili Vas svojim prijateljima, kolegama i komšijama.
Neka Vaša ponuda bude bogata, kvalitetna i po prihvatljivim cenama za svačiji džep. Nudite nameštaj koji može zadovoljiti svačiju potrebu, ukus i budžet. Osim modernih boja i formi, neka se u Vašoj radnji nađe i stilski nameštaj, kome se sve više i više daje na značaju.
Dok Vaši posetioci budu birali kuhinju, ugaonu garnituru, stolice ili nešto drugo, dajte im poneki koristan savet vezan za uklapanje odabranog nameštaja u prostor, montažu i održavanje.
WEB PREZENTACIJA I ONLINE KUPOVINA
Osim lokala, jedno od mesta na kome Vas Vaši kupci mogu pronaći i jeste web sajt. Obratite se za pomoć stručnjaku, koji će Vam izraditi kvalitetnu web stranicu, odnosno Vašu jedinstvenu virtuelnu prezentaciju i online prodavnicu. Tako je, svoju robu možete ponuditi i kupoprodaju obaviti i putem World Wide Web-a, što potencijalnim mušterijama često odgovara.
Formirajte galeriju sa slikama visoke rezolucije, a svaka od njih treba da ima detaljan opis artikla koji je prikazan, uz cenu i specifikacije poput materijala, proizvođača i dimenzija. Objasnite kako se izvršavaju porudžbina, plaćanje i dostava.
U posebnom delu saja obaveštavajte svoje posetioce o novitetima, popustima i akcijama. Možete čak formirati i blog, na kome ćete objavljivati članke vezane za nameštaj.
SEO OPTIMIZACIJOM DO VEĆEG BROJA POSETA I VEĆEG PROMETA
SEO optimizacija predstavlja alat koji je dragocen svakome ko želi da svoju delatnost promoviše i istakne u odnosu na konkurente. Veći broj poseta i veću zaradu ostvarićete ulaganjem u SEO optimizaciju, a istovremeno usavršiti i kvalitet Vašeg web sajta.
U okvir stanice, neophodno je ubaciti ključne reči pomoću kojih će Vas budući kupci naći na vrhu rezultate Google pretrage, poput ’’Prodaja polovnog nameštaja’’, ’’Kvalitetan nameštaj iz uvoza’’ i ’’Polovni nameštaj iz Nemačke’’.
REKLAMIRANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Ovo je još jedan efektan način za širenje prodajne mreže. Pofil na društvenim mrežama, kao što su Instagram i Facebook, sa sigurnošću će prikazati Vas kao prodavca koji prati trendove i trudi se da na originalan način uspostavi komunikaciju sa budućim mušterijama.
Redovno objavljujte novi sadržaj, a broj pratilaca će rasti iz dana u dan. Predstavite nameštaj iz Vaše ponude, tako što ćete objaviti slike i video zapise uz adekvatne opise.
Objavite savete vezane za održavanje nameštaja i fotografije kupaca koje prikazuju kako su kupljeni komadi ukomponovani u njihov enterijer.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!