Kako reklamirati prodavnicu posteljine
Dobar san zavisi od kvaliteta kreveta, ali i posteljine. Zato, prilikom odabira jastuka, jastučnice, jorgana, ćebeta, jorganske navlake i čaršava treba voditi računa i izbor prilagoditi potrebama i ukusu.
Na tržištu postoje brojne varijante od različitih materijala, sa raznovrsnim dezenima i teksturama. Ono što kupite može dosta uticati na to kako spavate i da li ćete ustati odmorni.
Važno je pronaći pouzdanog prodavca koji će ponuditi kvalitetne artikle, a takođe dati i neki koristan savet pri odabiru posteljine.
Takav prodavac može putem delotvornih marketinških metoda doći do ciljne grupe, izgraditi stabilnu mrežu kupaca, ostvariti veći profit i vremenom izgraditi brend.
Reklama čini čuda, ako nije agresivna i preterano nametljiva. Njen cilj nije da bude dosadna, već da promovisanu robu ili uslugu učini interesantnim i privlačnim budućim korisnicima.
Isto važi i za prodaju posteljina, a možete odabrati jednu ili više metoda koje će potencijalne kupce motivisati da Vas potraže i kod Vas kupe nešto za sebe, svoju porodicu, prijatelje ili kolege.
SA LIFT OGLASIMA NEMA GREŠKE
Možda nikada niste pomislili da liftovi mogu biti odličan teren za reklamiranje, ali činjenica je da itekako jesu i da takav marketing donosi izvanredne rezultate.
Ovaj metod je zaživeo i u našem glavnom gradu, uspešno šireći mrežu klijenata svakom pravnom licu koje ga je isprobalo. I Vi takođe na ovaj način možete promovisati svoju prodavnicu posteljine.
Odaberite okrug koji Vam najviše odgovara u zavisnosti u kom delu Beograda želite da se reklamirate. Ako hoćete da se skoncetrišete na ciljnu grupu iz opštine Novi Beograd i okoline TC Piramida, pravi izbor je Okrug 1.
Vaš reklamni poster će videti na hiljade stanara i posetilaca. Većina ljudi, koji budu uočili Vaš oglas, će Vas zapamtiti i kontaktirati, zainteresovani da nešto kupe kod Vas, bilo da je to ćebe, jastuk ili navlaka za jorgan.
Korisnici liftova upotrebljavaju ovakav način za pomoć pri kretanju kroz višespratnice prilikom odlaska na posao ili povratka kući, odlaska u prodavnicu i nazad ili bilo koje druge namere. Tada, tokom vožnje, oni traže neki vid zabave ili nešto što će skratiti čekanje, a to može biti i Vaš reklamni poster.
Taj oglas ih neće samo zabavit, već postati i koristan izvor informacija. Kod Vas će naći baš ono što im treba pa će odmah zabeležiti broj telefona, adresu i web sajt.
MIŠLJENJE KUPACA JE DRAGOCENO
Nakon obavljene kupovine, Vaša mušterija će stvoriti prve utiske o Vašem poslovanju. Ukoliko želite da oni budu pozitivni i da se o Vašoj prodavnici čuju samo lepi komentari, neophodno je da imate ponudu koja će zadovoljiti svačiji ukus i različite potrebe.
Posteljina mora biti kvalitetna, a cene prihvatljive za sve kupce. Na taj način, sam odabir posteljine će biti mnogo lakši i brži.
Kupci će znati da više ne moraju lutati i tražiti, već ceo set posteljine za sebe ili nekog drugog kompletirati na jednom mestu. Takođe, možete ponuditi i druge proizvode od tekstila kao što su peškiri, zavese i stolnjaci.
WEB PREZENTACIJA KAO REKLAMA I VIRTUELNA PRODAVNICA
Osim lokala, važno je i da imate svoj web sajt koji će poslužiti kao online shop i svojevrsna prezentacija. Sve artikle poređajte u kategorije u zavisnosti od dezena, boje, materijala i dimenzija.
Posebno istaknite robu koja se prodaje po akcijskim cenama. Takođe, postavite katalog proizvoda za download u pdf formatu. Objasnite kako funkcioniše plaćanje i transport. Za veće iznose omogućite besplatnu dostavu.
Možete formirati i blog u kojem ćete objavljivati korisne članke vezane, recimo, za pranje posteljine i odabir odgovarajućih dimenzija.
U posebnom delu sajta, ostavite kontakt podatke kao što su e-mail adresa, adresa lokala i brojevi telefona.
SEO OPTIMIZACIJA KAO KORISTAN ALAT
Ako se Vaša web stranica nađe na samom vrhu rezultata Google pretrage nakon kucanja određenih ključnih reči, do znači da ste prodavac od poverenja i da svoj posao radite veoma uspešno. Privući ćete veliki broj pripadnika ciljne grupe koji će postati Vaši stalni kupci.
Da bi stekli takvu poziciju i reputaciju, važno je da upotrebite tehnike poznate kao SEO optimizacija.
Ključne reči, kao što su ’’Pamučna posteljina povoljno’’, ’’Kvalitetni jorgani Srbija’’ i ’’Ćebad prodaja Beograd’’ morate uključiti u sadržaj sajta i popraviti njegov kvalitet.
REKLAMIRANJE NA FACEBOOK-U I INSTAGRAMU
Danas svako ima profil na Facebook-u ili Instagramu. Na ovim društvenim mrežama se svaki dan podeli na milione različitih objava sa raznovrsnim sadržajem, a u celom procesu aktivno učestvuju i fizička i pravna lica.
Zato, ove platforme su idealne za reklamiranje i privlačenje budućih klijenata. Neka i Vaša prodavnica posteljine ima svoju stranicu ili galeriju koju će pregledati veliki broj pratilaca.
Promovišite na ovaj način svoje proizvode i proširite krug kupaca.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!