Kako reklamirati prodaju kozmetike
Većina žena ne može da zamisli život bez raznovrsne i kvalitetne kozmetike. One vode računa o nezi svakog dela tela i pažljivo biraju proizvode koje će koristiti.
Tržište je preplavljeno ponudom kozmetike mnogobrojnih proizvođača i konkurencija je vrlo velika. Ukoliko želite da se bavite prodajom ovakve robe, morate pronaći način da se istaknete i formirate krug vernih kupaca sa tendencijom daljeg širenja.
Ako tek krećete sa poslom ili ste ga već razradili, sigurno znate da ne možete opstati bez dobro isplaniranog marketinga.
Klasične metode reklamiranja su odavno postale dosadne i naporne. Kao mnogo profitabilnije opcije pokazale su se inovacije, koje sa lakoćom privlače pažnju zainteresovanih pripadnika ciljne grupe kojoj se obraćate.
Dobar efekat je zagarantovan, a veliko ulaganje uopšte nije neophodno.
VAŠA REKLAMA U LIFTOVIMA
Postoje brojni razlozi zbog kojih treba da se odlučite za lift oglašavanje. Već neko vreme, ovaj tip marketinga se uspešno primenjuje kod nas i koriste ga podjednako i manja preduzeća i velike korporacije.
Na teritoriji Beograda, u liftovima višespratnih zgrada, ističu se reklamni posteri različitih formata koje primećuje veliki broj stanara, ali i posetilaca. Sve što treba da uradite jeste da odaberete željenu teritoriju i dvomesečni period prikazivanja koji Vama najviše odgovara.
Ukoliko to budete planirali, postoji mogućnost produžavanja kampanje i širenje na ostale delove grada. Ako hoćete da se predstavite kupcima sa Novog Beograda i iz Zemuna, predlažemo Okrug 2. To je više od 20000 potencijalnih klijenata, što je zaista velik broj.
Rezervaciju termina možete izvršiti telefonskim pozivom ili online.
Kontinuirano eksponiranje oglasa u unutrašnjosti liftova ne deluje napadno, za razliku od TV reklama i oglasa na radiju. Naprotiv, tokom korišćenja liftova ljudi traže neki način da prekrate vreme čekanja, a Vaš reklamni poster će odlično poslužiti i takođe pružiti osnovne informacije o Vama.
Novi kupci će saznati za Vaše postojanje, poželeti da se raspitaju o detaljima, kontaktiraće Vas i na kraju će doći do uspešno završenog procesa kupoprodaje.
I MIŠLJENJE KUPCA O VAMA JE NEKA VRSTA REKLAME
Žene vode računa o detaljima, vole da se raspitaju i saznaju što više o prodavcima koji nude kozmetiku, ali i druge vrste robe i usluga. To će im pomoći da donesu odluku o kupovini.
Ukoliko budu čuli reči hvale o Vama od strane drugarica, komšinica i koleginica, svakako će poželeti nešto da kupe od Vas. Svaki komentar koji je pozitivan je svojevrsna reklama i pomaže u daljem napredovanju Vašeg prodajnog sistema.
Ponudite kvalitetnu kozmetiku po povoljnim cenama. U asortiman uključite proizvode za različite namene, kao i one koji sadrže organske sastojke. Bar jednom mesečno nudite robu na popustu i planirajte akcije. Uz kupljene proizvode možete nuditi i testere kao poklon.
Pomozite damama da lakše odaberu ono što im treba uz stručnu pomoć, ljubaznost i korisne savete. Na svako pitanje potrudite se da date adekvatan odgovor.
WEB SAJT I ONLINE SHOP
Formirajte web sajt koji će biti pregledan i kvalitetno izrađen od strane profesionalaca. Predstavite svoje kozmetičke proizvode uz opise i fotografije i ponudite opciju online poručivanja. Sva roba mora biti sortirana u kategorije da bi se kupci lakše snašli i pronašli željene artikle. Objasnite kako funkcionišu plaćanje i dostava.
Formirajte blog u sklopu sajta na kome ćete objavljivati članke vezane za negu tela i šminkanje. U posebnom delu možeet pozvati pravna lica da sarađuju sa Vama i prodaju Vašu robu, što je još jedan način da ojačate svoju poziciju na tržištu.
Na Kontakt strani objavite listu prodajnih mesta, e-mail i brojeve telefona za dodatne informacije.
PUT DO DODATNIH POSETA NA SAJTU – SEO OPTIMIZACIJA
Nije dovoljno samo napraviti web sajt, već i prilagoditi njegov sadržaj tako da dođete do što većeg broja ljudi. Prikazivanje Vašeg linka među prvim rezultatima nakon kucanja reči u pretraživaču pokazaće da ste ozbiljan prodavac i u velikoj meri će uticati na izgradnju novog brenda od Vašeg imena.
Te ključne reči treba uključiti u tekstualni deo sajta, a kao dobri primeri ističu se ’’Prirodna organska kozmetika’’, ’’Kozmetika Srbija’’ i ’’Povoljne cene kozmetike’’.
DRUŠTVENE MREŽE I MARKETING
Kroz društvene platforme nalik Instagramu i Facebook-u dodatno ćete unaprediti prodaju i povezati se sa mnogo više novih kupaca. Napravite profile i redovno objavljujte postove koji će predstavljati Vaše proizvode, zadovoljne klijente i značajne informacije kao što su akcije i popusti.
Možete omogućiti i poručivanje putem privatnih poruka kao i dodatna sniženja za porudžbine ostvarene baš putem društvenih mreža. Organizujte nagradne igre da bi privukli još veću pažnju. Čitajte komentare, redovno učestvujte u konverzacijama i odgovarajte na postavljena pitanja.
Objavite i poneki korisni savet vezan za negu tela ili, recimo, intervju sa kozmetičarem.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!