Zašto izabrati oglašavanje u liftovima

LIFT REKLAMA
Potrošači postaju sve više imuni na oglašavanje, pa oglašivači moraju neposredno naći nove načine i kreativne ideje za komunikaciju sa korisnicima, a jedno od najboljih mesta za oglašavanje je unutar liftova.
Zašto ne iskoristiti ovaj prostor i ne animirati vaše potencijalne korisnike ili klijente?
Oglašavanje u liftovima stambenih zgrada daće efikasan način da se vaša poruka ističe i pročita, da privuče pažnju.
Istraživanja su pokazala da se stanari najmanje četiri puta dnevno susreću sa reklamnom porukom u liftu, ali i da ti isti stanari prosečno imaju najmanje dva posetioca nedeljno, koji će se takođe voziti liftom i videti vašu reklamu.
Oglašivači mogu izabrati oglašavanje svog proizvoda ili usluge u zgradama koje odgovaraju njihovom ciljnom tržištu potrošača i što je veoma bitno mogu pratiti uspeh svoje marketinške kampanje korišćenjem QR kodova i kupona unutar njihovog oglasa.
Sigurno se pitate da li oglašavanje u liftovima može biti tako efikasno?
Kao vlasnik firme uvek ste u potrazi za novim oglašivačkim mogućnostima, koje su prikladne, snažne i pre svega ekonomične. Upravo zbog toga, tvrdimo da ste na pravom mestu!
Lift oglasi nose živ, dinamičan sadržaj.
Ovaj vid marketinga postaje sve popularniji i kod nas, a za sada je to opcija koju možemo da vam ponudimo isključivo u Beogradu. Osim zadovoljstva zbog jednostavnosti, ponuda Lift oglasa je kreativni i efikasni marketinški resurs kako za male firme, tako i velike, koje žele ostaviti utisak na određenom segmentu potrošača.
Postoji nekoliko prednosti ovog oglašavanja:
Prednosti u kreativnosti. Na kreativan način vožnju liftom možete učiniti mnogo interesantnijom i osigurati da vaša ponuda bude pregledana.
Mikrotargetiranje. Ostale vrste oglašavanja ne daju vam veliku kontrolu nad tim ko vidi vaš oglas. Ali s oglašavanjem u liftovima, možete mikrotargetovati svoje oglase po regijama, vašem komšiluku. Sposobnost da se usredsredite na uticaj vašeg novca za oglašavanje nikada nije bila više obećavajuć.
Isplativost. Isplativost oglašavanja u liftovima jedan je od njegovih primarnih privlačenja za firme. Cena oglašavanja zavisiće o broju zakupljenih lokacija i o vremenu zakupa, o čemu upravo vi odlučujete.
Konstantna gledanost. Oglašavanje u liftovima radi za vas svakog dana; svaki dan desetine, stotine ili hiljade stanara gledaju i odlučuju se da prihvate vaš proizvod ili uslugu.
Promena rešanja. Za razliku od drugih oblika oglašavanja, oglasi u liftovima mogu se menjati tokom perioda oglašavanja. To je naročito interesantno za firme koje imaju vikend akcije, kao i nedeljne.
Potreban vam je vrlo jasan poziv na akciju – na nešto neodređeno poput “ne oklevajte da nas pozovete…”. Kroz idejno rešenje vaše reklame, istaknite logo i naziv firme, proizvod ili uslugu koju nudite, a poruka stanarima je jasna – “pogledaj me i pozovi!”.
Konkretna i jasna ponuda su temelj vašeg slanja poruka. Potrebno vam je sledeće: jedna rečenica koja će opisati vaš proizvod ili uslugu. To je kreativnost koju vaši korisnici vide, zanimljivi sadržaj.
Marketari često pribegavaju probnom i pogrešnom pristupu korišćenja različitih kanala i vrste sadržaja kako bi pokušali pronaći optimalnu kombinaciju.
Marketari koji promovišu određene proizvode moraju takođe pružiti sadržaj i iskustva koja podstiču brand u celini.
Reklamiranje u liftovima, jedna je od onih stvari – koja dobiva zamah kao jedan od najtoplijih marketinških mesta u gradu.
Jedan od najatraktivnijih aspekata lift oglašavanja je u običnom broj ljudi koje ono dosegne.
Pa kako to radi?
Jednostavno rečeno, liftovi u visokim prometnim zgradama opremljeni su panoima koji prikazuju oglase od strane firme koja je izvršila zakup.
Ako razmišljate o tome, prednosti oglašavanja su očigledne.
Oglašavanje u liftovima neće dati pogled na vašu reklamu jednom, ona neće biti bačena poput oglasa u novinama ili časopisu, lift oglasi imaju zatvorenu publiku, koja će gledati vaš oglas svaki dan i to nekoliko puta tokom vašeg oglašavanja, bilo da je ono na mesečnom ili dvomesečnom nivou.
Formati
U ponudi Lift oglasa postoji više mogućnosti oglašavanja.
Oglašavanje na celom panou, u vidu jedinog oglašivača na lokaciji, dimenzije reklame 314*471 mm (širina*visina). Po dostavi slobodnih lokacija na vaš zahtev, odlučujete se koliki broj panoa bi zakupili i na koje vreme (na mesečnom nivou ili višemesečnom).
Druga opcija oglašavanja je postavka na tzv. Okrugu – delu grada, vama interesanom za postavku.
U ponudi imamo 8 okruga
- Okrug 1 – Novi Beograd / PIRAMIDA 1 https://liftoglasi.rs/okrug-1/
- Okrug 2 – Novi Beograd+Zemun https://liftoglasi.rs/okrug-2/
- Okrug 3 – Novi Beograd/Arena https://liftoglasi.rs/okrug-3/
- Okrug 4 – Stari grad+Palilula https://liftoglasi.rs/okrug-4/
- Okrug 5 – Voždovac https://liftoglasi.rs/okrug-5/
- Okrug 6 – Vračar+Zvezdara https://liftoglasi.rs/okrug-6/
- Okrug 7 – Čukarica https://liftoglasi.rs/okrug-7/
- Okrug 8 – Novi Beograd / PIRAMIDA 2 https://liftoglasi.rs/okrug-8/
Svaki okrug ima definisanih 50 lokacija postavke i na njima je postavka dvomesečna.
Kada ste se odlučili na kojem okrugu bi radili postavku, na vama je još jedna odluka, a to je, koja dimenzija reklame je dovoljna da date što više informacija o svom proizvodu ili usluzi, budući da cena oglašavanja zavisi kako od dimenzije reklame, tako i od odluke na kojim sve okruzima bi radili postavku. Što je dimenzija veća i cena oglašavanja raste.
Ukoliko želite da promovišete svoje poslovanje na godišnjem nivou aktuelna je ponuda ŠEST MESECI PLATIŠ-ŠEST MESECI OGLAŠAVAJ SE GRATIS. Pozovite Lift oglase i ljubazno osoblje će vas upoznati sa svim prednostima upravo ove oformljene akcije.
Cena oglašavanja u lift oglasima
Cena za oglašavanje temelji se na brojnim faktorima, uključujući veličinu oglasa, broja lokacija u kojima se korisnik pojavljuje i o vremenu oglašavanja.
Minimalno oglašavanje je na mesečnom nivou, odnosno dvomesečnom, ali u ponudi su i akcije sa popustom.
Jedna od akcija je ŠEST MESECI PLATIŠ-ŠEST MESECI OGLAŠAVAJ SE GRATIS, akcija sa 50% popusta.
U pogledu stvarnih troškova, lift oglašavanje može biti atraktivna opcija u poređenju sa ostalim marketinškim prostorima. Iako su troškovi važni, ključ efikasnog oglašavanja u liftovima leži u mogućnosti oglašivača da cilja plasman oglasa na područja koja će najverovatnije privući korisnike u vašu firmu.
Na neki način, oglašavanje u liftovima je prirodno mesto za prikaz najnovijih oglasa.
Sve počinje jednostavnom vožnom liftom.
I budimo iskreni, ideja da promovišete svoj proizvod ili uslugu zarobljenoj publici na vrlo kreativan i potencijalno nezaboravan način zvuči kao nešto što bi mogli iskoristiti u vašoj najnovijoj marketinškoj kampanji.
Rezervacija mesta u oglasnom prostoru Lift oglasa?
Pozovite i rezervišite svoje mesto, jer sve više i više firmi koristi oglašavanje u liftovima na tržištu ciljane (i zarobljene) publike. Ako ste novi u oglašavanju u liftovima, rećićemo vam kako da to učinite i uputiti vas u sve naše ponude.
Nije iznenađenje da reklamiranje u liftovima dobiva popularnost kao alat za marketing mnogih preduzeća.
Kontaktirajte na: 011 21 21 935 ili 064 40 70 560
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!