racunar-marketing-metrike

Kako reklamirati kućni aksesoar i dekor?

Dekorisanje enterijera vašeg doma će biti jedna od prvih stavki koju ćete želeti da obavite, kako bi stan ili kuća zračili mnogo toplijom i prijatnijom energijom

Većina ljudi je i svesna toga da je u unutrašnjosti doma pored nameštaja i kućnih aparata potrebno malo detalja za ugodniji osećaj i boravak

Ukoliko želite da izreklamirate kućne aksesoare i propratni dekor kao što su karniše, zavese, veštačko cveće, ukrasne sveće, bokali, vaze, zidna dekoracija, postoji nekoliko načina kako to možete uraditi veoma kreativno i efikasno.

U nastavku smo prikazali kroz koje marketing kanale možete obaviti reklamiranje kućnih aksesoara i učiniti dom toplijim mesto za uživanje.

lift

#1 Reklamiranje u liftovima je veoma efikasno

Tradicionalni marketing još uvek ima velikog udela prilikom kreiranja marketing strategija uprkos razvitku reklamiranja putem interneta.

Jedan od načina kako se na tradicionalan način možete reklamirati jesu plakati u liftovima, koji će na direktan način upadati u oko prolaznicima. Ljudi svakodnevno ulaze u liftove, koji su sami po sebi mali i u njima je jednostavno skrenuti pažnju posmatrača.

Ukoliko napravite plakat koji je zanimljiv, ima koncizno prikazan sadržaj i istaknuto ono što je najvažnije, još ako su boje uklopljene na pravi način, prosečan prolaznik će se sigurno osvrnuti na ono što vidi pred sobom.

Kućni aksesoari su sami po sebi dekorativni elementi koje veoma jednostavno i kreativno možete prikazati na vašem plakatu.

#2 Letak kao reklamni materijal 

Iako se čini da je letak kao reklamni materijal odavno zaboravljen, on zapravo i dalje igra svoju ulogu kao nekada ranije. Naravno, danas se koristi u kombinaciji sa modernim načinom reklamiranja i čini deo veće celine marketing strategije.

Bilo da prolaznike želite da zainteresujete za otvaranje nove prodavnice dekora i aksesoara za kuću, predstavite svoje proizvode ili najavite svoje prisustvo na internetu, flajeri vam mogu pomoći.

Karakteristike koje su najbitnije kod letaka su:

  • font slova;
  • jasnoća poruke;
  • precizno definisane boje;
  • raspored i harmonija elemenata;
  • jasan poziv na akciju.

Iz ovoga se može zaključiti kako je najbitnije da letak na prolaznika bude upečatljiv i ostavi jak utisak.

Od izgleda i upečatljivosti najviše zavisi kako će ljudi reagovati na vašu poruku sa reklamnog materijala ove vrste.

#3 Društvene mreže – idealne za reklamiranje aksesoara

Aksesoar za kuću i sav propratni dekor koji se nalazi u sklopu asortimana ovih proizvoda odlično je reklamirati preko društvenih mreža.

U pogledu društvenih mreža, Instagram se izdaja kao mesto na kojoj se najviše ističe vizuelni identitet. Ovde možete kreirati profil koji će sam po sebi biti malo umetničko delo, pa tako idealan kanal za promociju proizvoda i unapređenje biznisa.

Ono što je bitno jeste da fotografije koje ćete postavljati budu visokog formata, kako bi verodostojno prikazali vaše proizvode. Iako Instagram nudi veliki broj efekata za ulepšavanje slika, savetujemo da ne preterujete sa njima, kako bi proizvodi izgledali što originalnije.

Instagram je postao odlično mesto za reklamiranje prodavnica, dok vremenom razvija mogućnosti za efikasnijom online kupovinom. 

Jedna od opcija kako se možete bolje pozicionirati u pretragama na ovoj društvenoj mreži jesu heštegovi. Pažljivo ih koristie i birajte one koji su najoptimalniji.

#4 Pozicionirajte se na Google pretraživaču

Danas je praktično nemoguće do maksimuma razviti sopstveni biznis ukoliko niste prisutni u digitalnom svetu, a kao jedna od najvažnijih opcija se nameće kreiranje preglednog sajta.

Najbolja opcija bi bila da angažujete marketing stručnjake i programere koji će vam napraviti idealnu platformu za pregled ponude proizvoda i kupovinu.

Ovde ih sve možete predstaviti u vizuelnom formatu, možda ne tako slikovito kao što je slučaj na Instagramu, ali sa svakako mnogo više korisnih informacija o materijalu, karakteristikama i nameni proizvoda.

Ukoliko angažujete iskusne stručnjake za digitalni marketing, dobićete sajt koji će biti izrađen u skladu sa SEO pravilima za Google pretraživač. Takođe, vaše stranice će se rangirati zahvaljujući ključnim rečima najbitnijim za vaše poslovanje.

Adekvatno prisustvo na Google-u će vam omogućiti da se prikažete kao najbolja opcija za korisničke upite i date im odgovor na njihovu potražnju za proizvodima iz sveta kućnog aksesoara i dekora. 

Tradicionalni i moderni način reklamiranja

S obzirom da smo pedstavili po nekoliko najvažnijih kanala iz oba pristupa u marketingu, potrebno je da istaknemo i određene karakteristike jednog i drugog, kako bi se razlike jasno uvidele.

Osim očiglednih razlika u formatu, smatra se da tradicionalni način reklamiranja polako izumire zato što dolaze nove generacije. To je nešto što se još uvek ne može sa sigurnošću predvideti.

Ono što je sigurno jeste da je neophodno odrediti karakteristike ciljne grupe i obratiti im se preko pravih kanala. Digitalni marketing je u prednosti ne samo zbog novih generacija koje su usmerene ka virtualnom svetu značajno više, već i zbog toga što je ovo jeftini pristup.

Rekalmiranje kućnog aksesora i dekora se može obaviti putem oba pristupa, dok je na vama da procenite šta bi bilo efikasnije i isplativije. Najbolje opcija je kombinovati kanale i analizirati šta donosi bolju zaradu. Nadamo se da vam je tekst bio koristan i želimo vam sreću u poslovanju! 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *