Kako prodati polovni automobil preko interneta?
Prodaja automobila nekad zna da potraje i po više meseci, u ekstremnim slučajevima i godinama. Zbog čega? Pre svega, zbog precenjene cene kojoj su prodavci skloni, a svakako i pogrešnog odabira marketinške strategije.
Da, marketinške strategije. To kako ćete, na kojim kanalima i na koji način, oglasiti i predstaviti svog četvorotočkaša, jeste jedna omanja marketnig strategija i na taj način i treba i da joj pristupite.
Oglasi u liftovima su odličan način da predstavite svoje vozilo, ali svakako da treba da se posvetite i Internetu ukoliko želite da vaš oglas za prodaju vozila dođe do što većeg broja ljudi. O tome kako prodati polovni automobil preko interneta i koje sve opcije treba da razmotrite, saznaćete u nastavku teksta.
Iskoristite internet da pronađete najbolju agenciju za otkup automobila
Otkup svih vrsta automobila u Kragujevcu, Beogradu, Nišu.. Ukratko, u bilo kom gradu ili mestu u Srbiji funkcioniše besprekorno. Naravno, ako odaberete pouzdanu agenciju za otkup, koja nudi besplatnu procenu vrednosti, besplatan dolazak i isplatu odmah po kupovini, na ruke.
Kako je pronaći?
Čitajte iskustva i recenzije drugih ljudi na Google reviews platformi, ali i na različitim forumima, pa i na društvenim mrežama. Ništa nije tako istinito kao što su preporuke i iskustva iz prve ruke.
Osim toga, uđite na nekoliko sajtova agencija za otkup. One bi na svojim stranicama trebalo da vrlo jasno predstavljaju uslugu koju nude i sve benefite koje možete imati ako se odlučite baš za njih. Tek nakon opsežnog informisanja, kontaktirajte onu agenciju koja vam se učinila najpouzdanije slanjem upita na samom sajtu, sa svim specifikacijama vašeg vozila.
Ovako ćete u vrlo kratkom roku dobiti informaciju od agencije sa procenjenom vrednosti automobila i moći ćete da znate šta da očekujete. Ovo je definitivno jedan od najboljih načina da iskoristite internet za prodaju vozila.
Postavite oglas za prodaju automobila na internetu
Platforme koje nude oglasni prostor za prodavce svojih polovnih automobila su na vrhuncu popularnosti!
Ono što je oglašavanje u liftovima u svetu tradicionalnog marketinga, to su oglasi na platformama za kupoprodaju automobila na Internetu! Vrlo pouzdan, kvalitetan i dobro osmišljen način da prodate svoj polovni automobil!
Na njima potpuno besplatno možete postaviti slike svog automobila, podatke kao što su: starost automobila, da li ste prvi vlasnik, gde je automobil kupljen, koliko je prešao, pa i detalje poput jačine zvučnika u vozilu ili dodatnih pogodnosti i beneficija koje nudi vozaču.
Ako pogledate druge oglase, možete steći uvid i u realnu vrednost svog automobila, pa je formirati tako da bude konkurentna na tržištu. Ipak, budite spremni na to da će skoro svaki kupac pokušati da spusti cenu automobila, pa cenu na oglasu formirajte tako da budete spremni na ustupak spuštanja od 5-10%.
Sam opis automobila uvek treba da sadrži glavne specifikacije, ali osim njih – potrudite se da istaknete i sve druge prednosti vašeg automobila, koje će napraviti razliku u odnosu na ostale, a možda i biti ključan faktor za konvertovanje.
To može da bude specifična boja, ugrađen GPRS sistem, ili bilo koja druga karakteristika. Promislite, a zatim pristupite pisanju i postavljanju oglasa kao pravi marketar! Potrudite se i da fotografije prikažu ono najbolje od vašeg automobila – temeljno ga očistite pre slikanja, kožna sedišta premažite imalinom i sl.
Istražite prostor za oglašavanje automobila koji nude društvene mreže
I ovde ne mislimo na plaćene Internet oglase, koji su svakako jedna od opcija.
Na potpuno organski način, uz pomoć društvenih mreža, možete doći do ozbiljnog kupca.
Pre svega, automobil možete da fotografišete i napišete kratak poziv na kupovinu na ličnim profilima na društvenim mrežama. Ko zna, možda upravo neko od vaših prijatelja bude zainteresovan za kupovinu?
Osim toga, možda neko od njih zna nekog drugog ko bi mogao da bude zainteresovan za taj automobil. Nećete znati ako ih ne obavestite da je vaš automobil na prodaju!
Takođe, društvene mreže možete iskoristiti tako što ćete u grupama koje su posvećene fanaticima određenih automobilskih brendova, ili su namenjene upravo razmeni oglasa za kupoprodaju automobila, postaviti svoj oglas. Na primer, ako imate Renault Clio, na Facebook-u lako možete da pronađete grupu koja je upravo za ljubitelje ovog modela automobila, a zatim se u nju učlanite i postavite svoj oglas.
Osim toga, ako ste spremni da budete duoviti, vickasti, ili ispričate posebnu i upečatljivu priču o svom četvorotočkašu, Twitter vam nudi sjajnu mogućnost da ga prodate. Na ovoj mreži pronaći ćete prave poštovaoce dobrog smisla za humor i ljude koji su radi da podele vašu priču i na svom profilu i tako potpuno besplatno proširite vaš oglas za prodaju polovnjaka.
Neka od ove tri opcije sigurno će upaliti! Obavezno pored ovih metoda, razmotrite i oglašavanje u liftu kao odličnu opciju da prodate polovnog četvorotočkaša. Naša agencija postaraće se o tome da vaš oglas bude zapažen! Želimo vam srećnu prodaju automobila i što kraći proces prodaje!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!