Kako reklamirati prodavnicu boja i lakova

Reklamiranje prodavnice boje i lakova

Uređen dom ili poslovni prostor po želji stvara komfor i prijatna osećanja svakome ko boravi u takvom okruženju.

Sloboda, koja nam omogućava da mesto u kom živimo i radimo uredimo onako kako hoćemo, dopušta nam da se igramo sa različitim materijalima, oblicima, teksturama i bojama.

Savršena kombinacija boja u dnevnoj sobi, kuhinji ili kancelariji je jedna od obaveznih stavki kad je u pitanju uređenje enterijera, a ne treba zanemariti ni eksterijer.

Zato, ljudi posvećuju veliku pažnju kupovini kvalitetnih boja i lakova i u potrazi su za omiljenim nijansama koje će se naći na zidovima prostorija, podovima, fasadi, kapiji…

Da li se bavite prodajom boja i lakova i vlasnik ste specijalizovane prodavnice?

Sigurno znate da se Vaš posao ne može isplatiti ako ga ne reklamirate na pravi način.

Uložite u neki od marketinških metoda koje ćemo Vam predstaviti i posmatrajte kako se Vaša mreža kupaca sve više širi.

Primer reklame u liftovima

Lift je pravo mesto za reklamiranje prodavnice boje i lakova

Ako izaberete liftove stambenih višespratnih zgrada kao mesta za postavku Vašeg reklamnog postera, nećete pogrešiti, jer ćete upravo na ovakav način zainteresovati svaku buduću mušteriju.

U svetu se ovaj metod oglašavanja pokazao veoma isplativim, a i kod nas se razvio i uveliko se primenjuje.

Na raspolaganju Vam je jedan ili više beogradskih okruga.

Ukoliko želite da Vas vide stanari i posetioci zgrada na teritoriji Zemuna i Novog Beograda, birate Okrug 2 i Vaš poster će se naći u oko 50 zgrada.

Za to vreme uočiće Vas ogroman broj ljudi, a sigurni smo da će većina njih pokušati da dođe do Vas.

Svim korisnicima lifta je uglavnom dosadno prilikom boravka unutra.

Tako da je reklamni poster, koji predstavlja Vašu prodavnicu boja i lakova, za njih istovremeno i zabava i koristan izvor informacija.

On je veoma atraktivan način za pokretanje komunikacije sa novim kupcima.

Tako ćete promovisati svoju delatnost i robu koju prodajete ljudima različitih interesovanja i profila uz ulaganje koje nije preveliko, a itekako je moćno i vredno.

Da li čujete šta se priča o vama?

Ako nikada niste obraćali pažnju šta Vaši kupci komentarišu o vašem poslovanju, vreme je da to učinite.

Zadovoljstvo ljudi koji kupuju proizvode iz Vaše ponude je znak da svoj posao radite kako treba.

Oni ća Vašu prodavnicu boja i lakova preporučiti svakome ko želi da uredi i ulepša prostor u kome živi ili radi.

Predstavite što veći spektar boja i što više nijansi i predstavite proizvode za bojenje i lakiranje prilagođene za zid, drvo, plastiku, tekstil, kamen i ostalo.

Proširite asortiman robe i ponudite proizvode za završne radove u građevinarstvu, kao i alat za farbanje i moleraj.

Sarađujte podjednako sa fizičkim i pravnim licima.

Neka se na Vašim policama nađe kvalitetna roba po pristojnim cenama, što će svakako privući nove kupce.

Neka zaposleni budu ljubazni i prijatni i važno je da u svakom trenutku neodlučnim i neiskusnim posetiocima daju adekvatne savete i preporuke.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

WEB SAJT prezentacija i online prodaja boja i lakova

Budite dostupni na internetu pomoću kvalitetnog web sajta, koji će predstaviti Vašu prodavnicu i pokazati koliko ste posebni i profesionalni u prodaji boja, lakova i srodnih artikala.

Zanimljiva ideja je biranje nijansi online i porudžbina iz fotelje.

Podelite svu robu u kategorije, da bi se posetioci lakše snašli, a posebno istaknite akcije.

Objasnite princip porudžbine, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije.

Možete formirati i blog na kojem ćete redovno objavljivati članke o uređenju doma.

Kontakt stranica je obavezna, da bi budući kupci znali kako još mogu doći do Vas.

Neka se vaš sajt nađe među prvim rezultatima Google pretrage

Ako zauzmete mesto na prvoj strani rezultata, to znači da ste među najboljim i najpouzdanijim prodavnicama boja i lakova na našim prostorima.

Naravno, potrebno je da mnogo radite na tome, uz pomoć stručnjaka za SEO optimizaciju.

On će kroz sadržaj sajta implementirati određene ključne reči, koje se koriste za pretragu sadržaja poput Vašeg.

Zainteresovani obično u Search box kucaju nešto poput ’’Boje i lakovi trgovina’’, ’’Farbara Beograd’’ i ’’Prodaja boja i lakova Srbija’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Napravite profile na Facebook-u i Instagramu

Komunikaciju sa kupcima možete ostvariti i putem društvenih mreža poput Facebook-a i Instagrama.

Dopustite ljudima da Vas prate, a da bi ih zadržali, budite aktivni i objavljujte cene aktuelnih proizvoda.

Predstavite nove artikle i opišite njihove prednosti i mane.

Objavite poneki koristan savet, zanimljiv članak ili video tutorijal.

Možete postaviti i neke zanimljive sličice unutrašnjosti Vaše prodavnice.

Osobe koje Vas prate će Vam često slati pitanja putem poruka i komentarisati svaku Vašu objavu.

Učestvujte u diskusijama i odgovarajte u što kraćem vremenskom roku.

Čak možete pokrenuti i online prodaju, kao na web sajtu.