Kako reklamirati montažne kuće

Reklamiranje montaznih kuca

Ništa lepše od boravka u slobodnom prostoru punom komfora koji može da ponudi porodična kuća.

Međutim, mnogi koji žele da osmisle i izgrade svoju oazu mira često odustaju od te ideje zbog straha od troškova i vremena koje će biti potrebno da se ona napravi.

Danas se koriste materijali koji nisu skupi i od kojih se časom stvori lepa montažna kuća, prizemna ili na sprat, bez obzira na kvadraturu.

Bavite li se ovakvim poslom? Verovatno znate da bi bili uspešni u njemu morate biti iskusni i kreativni. A morate imati i dobru reklamu.

Pravilno isplanirana i razrađena marketinška strategija pomoći će vam da vaša ciljna grupa brzo sazna za vašu ponudu montažnih kuća.

Odaberite jednu ili više načina za oglašavanje i izborite se za svoje mesto na tržištu, gde će vaše ime postati svojevrsni brend.

OGLAŠAVANJE U LIFTOVIMA STAMBENIH I POSLOVNIH ZGRADA

Zamislite da osoba, kojoj je dosadio život u stanu i već dugo zamišlja kakvu kuću i dvorište bi imala, ugleda vaš oglas u liftu zgrade u kojoj živi.

Velika je verovatnoća da će vas kontaktirati za detalje u želji da sa vama započne saradnju.

Ovo je samo jedan od razloga zašto bi takve usluge trebali da reklamirate u liftovima stambenih zgrada.

Zato, odaberite teritoriju Beograda na kojoj ćete se reklamirati, a ako želite da to bude Palilula, predlažemo Okrug 4.

Vaš reklamni poster će videti nekoliko hiljada ljudi, vaših potencijalnih klijenata, i to u oko 50 objekata.

Jedna osoba koristi lift u proseku oko 4 puta dnevno, tako da ćete sigurno biti primećeni.

Današnje tržište je prezasićeno promotivnim oglasima koji su naporni i dosadni.

Pojavljuju se u pogrešnom trenutku i na nepoželjnim mestima.

Niko ne voli da mu omiljeni TV program često prekidaju propagandni spotovi.

Ljudima je u liftu često dosadno, pa to vreme možete iskoristiti vi da se predstavite.

Kreativna reklama, pozicionirana na unutrašnjem zidu lifta, sa interesantnom porukom, neće nikad proći neprimećeno.

Lift je okruženje u okviru kog će vaš oglas biti detaljno proučen od strane ljudi koji putuju njime, a pritom im ništa drugo neeć odvratiti pažnju.

POSLUŠAJTE ŠTA DRUGI PRIČAJU O VAMA

Pre nego što budući klijenti započnu posao sa vama, vrlo je moguće da će se raspitati kod osoba koje su sarađivale sa vama o njihovom mišljenju i iskustvu nakon što su dobili svoju montažnu kuću.

To će im pomoći da odluče da li da vam daju šansu ili ne.

Zato, svakom projektu se posvetite sa pažnjom i vodite računa o detaljima.

Ako klijent nije siguran šta želi, pomozite mu da osmisli izgled svog novog doma putem stručnih saveta i predloga.

Imajte na umu da svaka kuća treba da bude pre svega kvalitetna, a takođe i funkcionalna i moderna.

Koristite i kvalitetne materijale, da bi kuća što duže trajala i održala se u besprekornom stanju.

Budite uvek u potrazi za novim tehnološkim rešenjima.

Još ako vašu ponudu odlikuju i pristojne cene, budite sigurni da ćete imati mnogo zainteresovanih mušterija.

REKLAMIRAJTE SE PUTEM OFICIJELNOG WEB SAJTA

Svaka firma koja želi da opstane na tržištu mora biti prisutna na internetu.

To važi i za one koje se bave izgradnjom montažnih kuća.

Obezbedite sebi pregledan sajt, koji će sadržati sve neophodne informacije o vašoj kompaniji.

Objasnite posetiocima šta su vaša misija i vizija.

Objasnite koje tehnologije koristite.

Postavite katalog u PDF formi za download, a obavezno i cenovnik.

Nije loše ni formiranje galerije slika na kojima su neke od završenih kuća.

PUT DO VRHA POMOĆU SEO OPTIMIZACIJE

Prva strana Google pretrage rezervisana je samo za najbolje. I Vi možete biti među njima.

Nephodno je da imate kvalitetan web sajt koji će potencijalni klijenti pronaći kucanjem određenih ključnih reči.

Navodimo neke predloge: ’’Montažni objekti Beograd’’, ’’Izgradnja montažnih kuća’’ i ’’Montažne kuće ključ u ruke’’.

BUDITE AKTIVNI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Prisutnost i aktivnost na Facebook-u i Instagramu će vam osigurati popularnost i uvećati mrežu korisnika vaših usluga.

Vaši budući klijenti će pregledati vaš web sajt, ali će vas rado pratiti na društvenim mrežama da bi bili u toku sa novitetima koje ćete u budućnosti uvrstiti u katalog montažnih kuća i drugih objekata kao što su npr. garaže.

Na svoj profil ili stranicu postavite svoje kontakt podatke i opis, pa formirajte galeriju projekata koje nudite.

Objavite i cenovnik, kao i fotografije gotovih montažnih kuća.

Svi ljudi, koji budu pratili vaše objave, iste će komentarisati i postavljati pitanja.

Neka vaši odgovori budu brzi i potpuni. Obaveštavajte redovno svoje pratioce i o akcijskim ponudama i popustima.

Stavljajte i postove sa idejama za uređenje enterijera i eksterijera, što bi moglo interesovati svakog ko planira da naruči izgradnju kuće za sebe i svoju porodicu i učini je lepom i komfornom.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.