Kako napisati dobar sadržaj za reklamu o proizvodima za negu lica?
Imate dobar proizvod za negu lica, verujete u njegovo dejstvo i moć da nekome promeni život, ali niste sigurni kako da njegova poruka dođe do što većeg broja ljudi. Za to služe dobre reklame koje će učiniti da se vaš glas čuje jasno i izražajno.
Međutim, nije važno samo da se poruka prenese, već je od suštinskog značaja sadržaj koji korisniku treba da pruži dovoljno informacija da se on odluči baš za vaš proizvod. Vaše je da nastavite sa čitanjem, a na nama je da sa vama podelimo savete koji će vam zasigurno biti od koristi.
Upoznajte korisnike sa vašim proizvodom
Možda će lakše biti ako uzmemo konkretan primer. Neka to bude – serum za hidrataciju lica. Dakle, fokus je na kozmetičkom proizvodu koji se koristi za negu lica i posebno je specijalizovan za hidrataciju. Važno je da vašoj publici postupno objasnite, jednostavnim jezikom, izbegavajući stručne termine, šta je to serum, kada i kako se nanosi i zbog čega je baš serum za hidrataciju neizostavan koraku u rutini.
Vrlo je važno da birate i adekvatan domen na kom ćete pisati o vašem serumu. Ukoliko saržaj o serumu može da se uklopi i sa netipičnim okruženjem domena, na primer sa online astrološkim magazinom – http://astrologis.rs/, onda možete i takvu sredinu izabrati za vaš proizvod. Kreativnost je u vašim prstima.
Važno je da se u sadržaju za vašu reklamu zadržite na hidrataciji i koliko je ona bitna kako za skladno funkcionisanje ogranizma, tako i za lepši, zdraviji i svežiji izgled kože.
Nakon što ste objasnili neophodnost hidratacije i na makro planu, kroz tečnosti koje se unose, tako i na mikro, kroz kreme i serume koje nanosimo na kožu, pozabavite se detaljnije sada sastavom vašeg seruma za hidrataciju.
Zašto od milion seruma na tržištu da se korisnik odluči baš za vaš? Tu dolazi na red magija reči. Vaš budući kupac treba u tekstu da prepozna posvećenost – da je pisao neko kome je stalo do vas i vašeg lepšeg i zdravijeg izgleda. Trebalo bi da izbegavate opšta mesta i fraze koje se često koriste u reklamama, udahnite lični pečat, neku igru reči, neki slogan ili referencu iz filma, pesme, serije (ukoliko ima veze sa vašim proizvodom). Svi će pozitivno reagovati na humor, tako da možete vaše tekst začiniti i nekom šalom.
U suštini – sve što je vaše lično i samim tim i autentično bilo bi dobro da se pretoči u reči. Budući kupci treba da vide koliko ste truda uložili u stvaranju tog proizvoda, da to nije deo jedne masovne proizvodnje i da je uloženo puno truda i pažnje kako bi on nastao.
Nakon što ste buduće korisnike uputili koje sve blagotvorne sastojke sadrži (ako je serum, to su onda različiti vitamini), kao i kada i kako se nanosi (posle tonika, a pre kreme, losiona i šminke, može li i ujutru i uveče, u tanjem ili debljem sloju) prelazite na iskustva ljudi koji su ga već koristili.
Kao i za opis proizvoda, iskustva zadovoljnih korisnika treba da budu originalna.
- Zbog čega su oni zadovoljni?
- Kakvo je stanje kože lica bilo pre nego što su ga koristili, a kakvo posle?
- Kada su prve zanačajne promene primetili?
- Koliko često su ga koristili?
- Da li planiraju da nastave?
To su neka od pitanja čije odgovore treba da sadrže iskazi korisnika.
Koji je cilj vašeg proizvoda
Za šta ili koga prodajete vaš proizvod? Zbog čega? Novac je sigurno jedna od stavki, ali ne mora biti presudan. Želite da ispričate svoju priču i promenu na bolje koju ste vi doživeli kada ste koristili ovaj proizvod, želite da pomognete drugima – koji god da je razlog, navedite ga.
Potrudite se da istaknete odnos između cene i kvaliteta i na koji način ste se potrudili da on bude pristupačan svima ali i da materijalno opravda i nagradi trud koji je uložen u istraživanje, pravljenje, i sve poteškoće kojih je bilo na putu do gotovog proizvoda.
Ukoliko je došlo do nekih saradnji (drugi brend, influenseri) – uputitie potencijalne kupce u to. Takođe, ukoliko prilikom kupovine seruma za lice dobijaju benefite za kupovinu nekog drugog proizvoda – obavestite kupce i o toj mogućnosti.
Kakvu priču piše vizuelni sadržaj
Slika govori više od hiljadu reči – u slučaju reklame to može biti tačno, ali na našem primeru seruma za hidrataciju (a i generalno što se tiče kozmetičkih proizvoda), slika je tu da privuče pažnju kupca i da ga zainteresuje da se sadrži na rečima.
Kako ste vodili računa o izgledu bočice i pakovanja vašeg proizvida, tako i reklama tj. vizuelna prezentacija treba estetski da odgovara i vašem serumu.
Nemojte zapostaviti magiju i psihologiju boja – ako je serum za hidrataciju, nek dominiraju boje prirode: sve nijanse plave, tirkizna, zelena, bela. To asocira na hidrataciju, na tečnosti koje treba da unosimo, na vlažnost i vodu i na čistoću, kao i na zdrav i svež izgled.
Zaključujemo da kada pišemo sadržaj ne smemo da izgubimo iz vida vrednost našeg proizvoda i potrebu samog kupca. Sadržaj bi trebalo da ubeđuje ali ne da bude agresivan i napadan. Bilo bi poželjno da rečenice odišu sigurnošću i verom da je serum za hidrataciju baš ono što svakome nedostaje.