Kako reklamirati ALU i PVC stolariju
Ako ste odlučili da započnete privatni biznis i otvorite firmu koja će se baviti proizvodnjom i ugradnjom alu i pvc stolarije onda morate biti svesni da ulazite na tržište gde se nalazi velika konkurencija.
Gde god da želite da se oglasite – da li je u pitanju Google, Facebook, Lift Oglasi, lokalni oglasi ili neki drugi vid oglašavanja, morate biti svesni da ćete oglasni prostor deliti sa još nekom firmom iz Vaše braše.
Iz tog razloga potrebno je što bolje osmisliti vaš nastup na tržištu i što bolje skrenuti pažnju na sebe.

Reklama u liftu
Reklamiranje ALU i PVC stolarije u liftovima stambenih zgrada
Ako razmišljate o lokalnom oglašavanju ALU i PVC stolarije ne razmišljajte o jednokratnoj podeli vašeg reklamnog materijala.
Svi smo svedoci da letke koje odštampamo 99% ljudi odmah baci u đubre pre nego što ih pogleda.
Do pre nekoliko godina izgovor većine je bio – “nemam alternativu, kako drugačije da se oglašavam?”.
Od 2011.god. na našem tržištu postoji uspešna alternativa za flajere, a to je oglašavanje u liftovima stambenih zgrada.
Marketing agencija Lift Oglasi Vam nudi najbolji vid direktnog marketinga u Srbiji.
Reklama u liftu je pozicionirana odmah do kontrolne table u visini proseče osobe i takvu reklamu je nemoguće ignorisati.
Lift Oglasi imaju potpisane ugovore sa svim skupštinama stanara tako da ne morate razmišljati o tome da li će Vas neko pozvati jer ste mu bez njegove dozvole ubacili flajer u sanduče, niti strepeti da li će vam neko pozvati inspekciju zbog kršenja zakona o oglašavanju.
Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935
Internet reklama za ALU i PVC stolariju
ALU i PVC stolarija nije parče pice, niti je uslužna pekara u koju možete svratiti eto čisto da biste probali kakvo je testo u pitanju.
ALU i PVC stolarija se na našim prostorima menja na više od 20 godina i s obzirom na naše proseče plate potrebno je dosta odricanja kako bi jedna prosečna porodica zamenila kompletnu stolariju u stanu ili kući.
Kada dođe taj trenutak i ljudi odluče da zamene stolariju neće je promeniti na osnovu prvog oglasa koji su videli.
Na osnovu oglasa najverovatnije će uslediti poziv koji će tražiti informacije, ali će vas sigurno nakon poziva potražiti na internetu.
Pogledaće vašu web prezentaciju (sajt), pogledaće sa kim ste radili, gde ste radili, da li ste ozbiljna firma, koliko dugo poslujete itd. To može biti odlučujući faktor o donošenju odluke za uspostavljanje saradnje.
Iz tog razloga neophodno je imati sajt, to je danas osnov poslovanja jedne firme.
Tek nakon dobro kreirane web prezentacije ima smisla uložiti novac u oglašavanje na Google-u i Facebook-u. Uz dobro kreiran sajt potrebno je poraditi i na SEO optimizaciji istog. SEO optimizacija predstavlja rad kako na sajtu tako i van njega, a kao rezultat ima dobru poziciju na Google-u.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!