Deljenje flajera i letaka ili lift reklama

okrug-26


Flajerima do novih klijenata

U nekom pređašnjem periodu flajeri su bili jedini i logičan izbor svakog preduzetnika i firme za promociju svojih proizvoda ili usluga, kao i način da dođu do novih klijenata. Kreativno rešenje samog flajera bilo je garancija da će isto biti primećeno i stvoriti utisak potrebe kod potrošača kojima je namenjeno.

Deljenje flajera podrazumevalo je ulazak u zgradu i ubacivanje istih u poštanske sandučiće vlasnika stanova. Jeftina produkcija štampe i efikasna podela flajera predstavljali su siguran način za povećanje prodaje i sticanje novih klijenata.

Efekat flajera danas

U današnje vreme većina zgrada ima istaknutu zabranu ubacivanja flajera, pa je samim tim svima onima koji imaju šta da ponude onemogućeno da na ovaj način predstave svoju ponudu. Takođe, potrošači su danas “bombardovani” reklamnim ponuda svakodnevno sa raznih strana, što je donekle uticalo na njihovu imunost na standardne oblike oglašavanja. Potrošač danas nema vremena ni strpljena da obraća pažnju na poruke koje su mu servirane, pa je tako efekat flajera drastično opao na ispod 2%.

Mane flajera:

  1. Flajeri predstavljaju jednokratnu podelu reklamnog materijala
  2. Najveći deo flajera završi kao neženjena pošta
  3. Stanari flajere koje zatiču u sandučićima smatraju kao nametnutu reklamu, pa efekat istih jednostavno sve više izostaje
  4. Nepoverljivost prema firmi koja stoji iza reklamnog materijala (da li se radi o registrovanoj firmi ili o pojedincu koji pokušava da nametne svoje usluge)
  5. Potrošač koji prvi preuzme flajer iz poštanskog sandučeta i proceni da su mu proizvod ili usluge nepotrebne, bacanjem flajera druge ukućane uskraćuje za informacije se istog
  6. Sve manji broj zgrada dozvoljavaja unošenje reklamnog materijala, pa je i samim tim veliki broj stanara uskraćen za ponudu putem flajera

Lift reklama kao alternativa flajerima

okrug-40Lift reklama je danas postala efikasna zamena za distribuciju flajera, a efekti reklame u liftu su uveliko nadmašili podelu flajera.

Sve veći broj zgrada odlučuje se za saradnju sa Lift oglasima i uspostavljanje sistema kulturnog oglašavanja unutar zgrade.

Potpisivanjem ugovora sa predsednicima skupština stanara, oglašivačima je obezbeđeno mesto na kojem će njihova reklama biti stalno dostupna, bez bojazni da bude odbačena i završi kao neželjena pošta.

Sa druge strane, stanari imaju sigurnost da iza svake reklame stoji registrovana firma, a sama zgrada ostvaruje prihode od oglašavanja.

Reklama u liftu!

NAJBOLJI NAČIN DIREKTNOG OGLAŠAVANJA!

Prednosti lift reklame u odnosu na flajere:

  1. Za razliku od flajera, reklama u liftu je konstantno prisutna i svakodnevno gledana tokom reklamnog perioda (u proseku 4 puta dnevno od strane svakog stanara)
  2. Reklama u lifu ima svoju stalnu poziciju i ne može završiti kao neželjena pošta
  3. Reklame u liftu stanari samovoljno konzumiraju i podsvesno prihvataju
  4. Stanari su sigurni da iza svake reklame u liftu stoji proverena registrovana firma
  5. Reklamu u liftu svakodnevno gledaju svi ukućani koji se voze liftom
  6. Sa svim zgradama imamo potpisane ugovore o poslovnoj saradnji i ekskluzivnost postavke reklamnog materijala

 

 

 

2 replies
  1. Vesna
    Vesna says:

    Ove reklame u liftu izgledaju odlično, mnogo bolji način od deljenja flajera koji ionako završavaju pobacani po ulazu. Koje su cene reklamiranja u liftu i na koje lokacije se postavljaju reklame?

    Reply
  2. admin
    admin says:

    Vesna, hvala na pozitivnom komentaru za oglašavanje u litovima. Deljenje flajera svakako predstavlja prošlost direktnog marketinga, a lift reklama se svakako pokazala kao odličan način, kako za promociju proizvoda tako i usluga određene firme. Najbolji pokazatelj su naši mnogobrojni KLIJENTI. Cene reklamiranja možete pogledati na našem sajtu, na strani CENOVNIK, a lokacije zavise od izbora dela grada na kojima želite postavku reklamnog materijala.

    Pozdrav.

    Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *