Kako reklamirati stovarište

Reklamiranje stovarista

Stovarišta u Srbiji predstavljaju prostor za skladištenje ogromne količine robe koja je namenjena za veleprodaju, a neretko i za prodaju na malo fizičkim licima.

Svako stovarište je specijalizovano za odlaganje i plasiranje određene vrste robe, pa se svi tipovi stovarišta dele po ovom kriterijumu.

Postoje stovarišta građevinskog materijala, stolarije, keramike, metalnog programa, ogreva…

Svi oni su na tržištu u potrazi za ciljnom publikom koja će redovno kupovati njihove proizvode i sirovine.

Postoji način na koji će najlakše privući pažnju velikog broja kupaca.

Neka i Vaše stovarište bude poznato po tome što nudi kvalitet po pristojnim cenama i neka postane mesto gde kupci mogu pronaći sve što im treba i u većoj i u manjoj količini.

Razvoj adekvatne marketinške strategije je prvi korak do upoznavanja sa potencijalnim klijentima i ostvarivanja profita.

ULAGANJE U LIFT OGLASE SE ISPLATI

Svako ko želi da se uspešno reklamira traži prostor gde će sigurno privući pažnju kupaca u kome mu ništa drugo neće skrenuti pažnju sa predstavljenog sadržaja.

Taj prostor je upravo unutrašnjost liftova stambenih zgrada.

Zato, oglasite Vaše stovarište već danas u zgradama našeg glavnog grada po Vašem izboru.

Vaš reklamni poster biće istaknut u najmanje 50 zgrada koncentrisanih u jednom od nekoliko okruga. V

i birate okrug koji Vam najviše odgovara, a to može biti npr. Okrug 8, koji obuhvata Novi Beograd, a sa njim i ulice Jurija Gagarina, Dr. Ivana Ribara, Mileve Marić Ajnštajn, Ismeta Mujezinovića i mnoge druge.

Reklamni period traje dva meseca, a može se produžavati koliko god Vi to želite.

Možete se oglašavati i u više okruga odjednom. Izbor je Vaš.

Reklame u liftu će ljudima, koji putuju od prizemlja do željenog sprata i od sprata do prizemlja, ubiti dosadu dok se fokusiraju na sadržaj ispred sebe.

Na taj način, ciljna publika će Vas definitivno upamtiti i potražiti Vas kada bude bilo potrebe za saradnjom.

Zbog toga iskoristite liftove za prikazivanje postera koji reklamira Vaše stovarište i posmatrajte kako Vaša mreža kupaca raste.

I KOMENTARI KLIJENATA SU NEKA VRSTE REKLAME

Pravna i fizička lica, koja žele da nabave materijale i proizvode sa Vašeg stovarišta, će se verovatno raspitati koliko ste pouzdani i da li se zaista isplati kupovina kod Vas.

Svi znamo da se na tržištu roba i usluga vodi večita borba među konkurencijom, pa je takva situacija i sa stovarištima.

Da bi Vaše stovarište steklo dobar ugled i imalo veliku potražnju, mora biti snabdeveno raznovrsnom robom koja je kvalitetna, a nije previše skupa.

Što je širi asortiman robe, više ljudi će se obratiti Vama za saradnju. Činjenica da se na Vašem stovarištu nalazi baš sve što je nekom kupcu potrebno izazvaće pozitivne komentare i utiske kod klijenata, pa će Vas oni preporučiti svojim prijateljima i saradnicima.

Obezbedite što veće količine najtraženijih artikla, a omogućite kupcima i da poruče ono što trenutno nemate na lageru. Akcije, popusti i pokloni će dodatno privući kupce.

INTERNET PREZENTACIJA VAŠEG STOVARIŠTA

Nije sve u velikom prostoru prepunom raznovrsne robe.

Nekada kupci nisu u mogućnosti da dođu do Vašeg magacina, pa pokušavaju da Vas kontaktiraju putem interneta.

Vaš zvanični sajt će predstaviti stovarište online posetiocima, a putem internet stranice možete pokrenuti i online prodaju.

Omogućite svim zainteresovanim klijentima da pregledaju ponudu Vašeg virtualnog shop-a, gde će svi artikli biti svrstani u kategorije, radi lakšeg snalaženja.

Za svaki predmet ili materijal napišite kratak opis. Istaknite cenovnik i način poručivanja.

Objasnite kako funkcioniše dostava.

SEO OPTIMIZACIJOM DO PRVE STANICE GOOGLE PRETRAGE

Uredite sadržaj svog web sajta tako da se on može lako naći putem internet pretraživača.

U Srbiji se najčešće koristi Google, a alat za SEO optimizaciju će online stranicu Vašeg stovarišta postaviti daleko iznad konkurenata.

Neka Vam cilj bude prva stranica sa rezultatima pretrage, pa zato odaberite prave ključne reči pomoću kojih će se Vaš sajt javiti među prvim i najpouzdanijim predlozima.

Kao dobre primere navodimo ’’Stovarišta u Srbiji’’, ’’Stovarište građevinskog materijala’’ i ’’Stovarišta Beograd i okolina’’.

AKTIVNOST NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Napravite profile na Facebook-u i Instagramu i svojim objavama privucite pratioce, odnosno potencijalne kupce.

Ovo je jedan od odličnih načina da predstavite ponudu Vašeg stovarišta i da budete u stalnom kontaktu sa sadašnjim i budućim klijentima.

Obaveštavajte ih o aktuelnim akcijama i popustima i redovno predstavljajte nove artikle.

Možete stavljati i interesantne savete vezane za korišćenje predmeta i sirovina koje prodajete.

Npr. ako se na stovarištu mogu naći materijali za izolaciju, ljudi koji žele da ih kupe rado će na Vašem profilu pročitati neki koristan tekst o izolaciji krova i zidova stambenog objekta.

Budite aktivni i odgovarajte na sve komentare i poruke koje Vam budu stizale.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.