Kako reklamirati brend koji proizvodi veš?

kako reklamirati brend za ves

Jedna od stavki koju sadrži svaki ormar, bilo ženski, bilo muški, bilo da je reč o ormaru deteta ili odrasle osobe, jeste veš. Zato nema sumnje da je potražnja za ovakvim proizvodima velika, što utiče na pojavu i velikog broja proizvođača veša.

Ne može se staviti znak jednakosti između prizvođača koji još uvek nije izgradio svoje ime i renomiranog brenda koji proizvodi veš – svaki brend je na svom početku bio običan proizvođač, ali neće svaki proizvođač postati brend.

Ono što razlikuje proizvođače koji nisu poznati tržištu od onih koji su postali brend jeste kvalitet, estetika, zatim odnos cene i kvaliteta, ali ne treba nikako izgubiti iz vida ni značaj promovisanja proizvoda.

#1 Online shop pridobiće sve koji preferiraju ovaj vid kupovine

U današnje vreme podrazumeva se da svaka firma koja ozbiljno posluje ima svoj online shop jer se stalno uvećava broj ljudi koji preferira ovaj vid kupovine. To je ozbiljan argument za njeno implementiranje i zato, kada je u pitanju brend koji proizvodi donji veš, u kakve spada i Jasmil online kupovina je način da se prodaja dodatno pospeši, zarada uveća i privuku kupci koji vole da kupuju na ovaj način.

Kada se u obzir uzmu sve prednosti koje online kupovina pruža, logično je što postaje sve zastupljeniji vid trgovine. Samo neke od prednosti su to što kupac ostaje u udobnosti svoga doma, može poručiti u bilo koje doba dana ili noći (ne postoji radno vreme), a proizvod dobije na kućnu adresu. 

Još kada se uzme u obzir da se na taj način štedi vreme, a izbegavaju gužve, redovi, čekanje, i sve ono što prosečnog kupca može učiniti nervoznim, jasno je zašto online kupovini mnogi daju prednost.

#2 SEO optimizacija – strategija za dugoročan uspeh

Već smo istakli da se podrazumeva da svaka firma danas postoji i na internetu. Prvenstveno se to odnosilo na postojanje web sajta, zatim na online shop, ali nije dovoljno samo postojati i pojaviti se u rezultatima pretrage samo onda kada neko pretraži direktno naziv vaše firme.

Kako biste ostvarili pun potencijal sajta ili online shopa, potrebno je da oni budu dobro optimizovani i da se za nišu koju pokrivate pojavljuju u samom vrhu pretrage, s obzirom na to da se većina ljudi koja pretražuje određen pojam zadržava isključivo na prvoj strani, a pregleda svega nekoliko prvih rezultata.

SEO optimizacija je način da kroz određeno vreme prestignete konkurenciju, nađete se u samom vrhu pretrage i samim tim dobijete veći broj posetilaca, među kojima su i vaši potencijalni kupci.

#3 Društvene mreže – iskoristite ogroman potencijal Instagrama i Fejsbuka

Socijalne mreže posebno su pogodno tle za reklamiranje jer okupljaju veliki broj ljudi. Potrebno je napraviti nalog i redovno postavljati priče i objave kojima ćete posetioce informisati o novitetima, postojećim proizvodima, cenama i slično.

Ono što takođe može pozitivno uticati na vašu promociju jeste povremeno organizovanje akcija, popusta i giveawaya. Korisnicima društvenih mreža posebno su primamljive nagradne igre, kada im se pruža šansa da određene proizvode dobiju besplatno, ispunivši prethodno jednostavne uslove za učešće u istoj.

Ono što će na potencijalne kupce ostaviti takođe dobar utisak jeste ljubaznost prema njima i otvorenost za sva njihova pitanja, redovno odgovaranje na poruke i komentare ukoliko se u njima zahteva određena informacija.

#4 Zadovoljni kupci – dokaz vašeg uspešnog poslovanja

Nije nepoznanica da su ljudi oduvek najviše verovali onome ko ima direktno iskustvo sa proizvodom ili uslugom određene firme i da njegov sud smatraju najmerodavnijim.

Iako su drugi vidovi reklamiranja dobili više prostora, procena postojećih kupaca nije nikada izgubila na svom značaju. Pa i tad, kada se kupac oslanja na tuđi pozitivan utisak, potrebno je ne razočarati ga.

Zato je neophodno da pružate kvalitet koji obećavate, da cene odgovaraju platežnoj moći vaše ciljne grupe (ili da imate proizvode za različite grupe kupaca), a takođe i da se u vašim prodavnicama kupac oseća uvaženo i udobno.

#5 Liftovi – iskoristite njegov prostor kao vid indoor marketinga

Kada je reč o reklamnoj sposobnosti liftova, ona je najpre prepoznata u svetu, a zatim i kod nas. Prostor u kome ljudi svakodnevno provode određeno vreme, čekajući da se prevezu na željeni sprat, može biti iskorišćen tako da sve one koji se u njemu nađu informiše o određenim prouzvodima.

Naravno, ukoliko želite da rezultate promovisanja osetite što pre, možete udružiti različite opcije reklamiranja. U većini slučajeva potrebno je sačekati određeno vreme za dobijanje prvih rezultata, pa budite strpljivi dok se to ne dogodi, a uspeh će svakako doći.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.