Prezentacija firme putem reklame u liftu
Kako napraviti odličnu reklamu i ostaviti utisak?!
Emotivni utisak
Dobra reklama se lako pamti. Ona sadrži grafiku, slike i činjenice koje su lake za pamćenje. Nedelju dana kasnije, vaša publika se može setiti šta ste im rekli.
Odlična reklama motiviše. Ona dovodi publiku do mesta kupovine ili do konačne odluke “Mi želimo ovaj proizvod sada!”
Informacija
Dobra reklama sadrži validne podatke. Svaki podatak je temeljno proverena činjenica, tačna, i nikada ne dovodi u zabludu. Dobra reklama daje iskrene podatke na iskren način.
Odlična reklama sadrži minimalne informacije. Svaka informacija koja nije 100 posto relevantna je uklonjena. Odlična reklama sadrži samo informacije koje vode ka odluci.
Pripovedanje
Dobra reklama uključuje priču. Za razliku od činjenica, priče govore srcu, i svaka dobra reklama koristi priče kako bi ostvarila poene i pomogla ljudima da ostvare emotivnu vezu sa porukom.
Odlične reklame su priče. Umesto što sadrže priče, odlične reklame uzimaju publiku kroz emotivno putovanje koje stvara razlog za odluku upravo ovde, upravo sada.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!