Kako funkcioniše reklama i reklamiranje
- Kada čovek prvi put pogleda reklamu, uopšte je i ne vidi.
- Sledeći put kada je pogleda, ne primeti je.
- Treći put postane svestan njenog postojanja.
- Četvrti put se neodređeno seća da ju je negde video.
- Peti put pročita reklamu.
- Šesti put podigne nos kada je vidi.
- Sedmi put kada je pročita kaže “O, zaboga.”
- Osmi put kaže “Evo je opet ona dosadna reklama.”
- Deveti put se zapita da li koji reklamira vredi nečemu.
- Deseti put će pitati komšiju da li je to probao.
- Jedanaesti put će se zapitati kako oglašivač zarađuje novac.
- Dvanaesti put će pomisliti da mora biti dobra stvar.
- Trinaesti put će pomisliti da to ipak nečemu vredi.
- Četrnaesti put će se setiti da već duže vreme želi takvo nešto.
- Petnaesti put je na mukama jer ne može sebi takvo nešto da priušti.
- Šesnaesti put misli da će jednog dana svakako kupiti sebi takvo nešto.
- Sedamnaesti put će zapisati sebi podsetnik.
- Osamnaesti put će proklinjati svoje siromaštvo.
- Devetnaesti put će pažljivo prebrojati svoj novac.
- Dvadeseti put kada vidi reklamu, kupuje proizvod ili nalaže svojoj ženi da to uradi.
Ovo je 1885. godine u Londonu napisao izvesni Tomas Smit.
Marketing i advertising nisu magične formule i ne prave momentalna čuda. Marketing je investicija na duge staze i on će vam obezbediti siguran i stabilan rast.
Na kraju godine moći ćete da podvučete crtu – ulaganjem ..?.. dinara u marketing vratilo vam se ..?.. od prodaje.
Budite dosledni svom marketing planu, jer to je jedina garancija Vašeg uspeha.
Ako tražite način da Vaša reklama bude gledana i birate najbolje sredstvo da prezentujete svoj proizvod ili uslugu, oglašavanje u liftovima je zasigurno mesto koje će opravdati Vašu investiciju.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!