Kako se reklamirati na internetu: Ideje i saveti za uspešno internet poslovanje koje morate da znate

internet-reklamiranje

Reklamiranje na internetu je aktuelno u celom svetu već više od 20 godina, a i kod nas se sve više koristi za promociju firmi, kao i proizvoda i usluga koje nude potencijalnim kupcima.

Sve je počelo sa jednostavnim banerima i iskačućim prozorima koji pozivaju da kliknete na njih i informišete se više o onome što se prodaje.

Danas postoji mnogo načina za reklamiranje na internetu.

Možete predstaviti sebe i svoju ponudu na suptilan način ili ćete direktno pozvati ljude da kupuju kod vas.

Naravno, ni u čemu ne treba preterivati, tako da treba osmisliti dobru strategiju i biti kreativan da bi što pre došli do ciljne grupe potrošača.

Kvalitetna internet reklama će sigurno zainteresovati mnoge.

Vaša poruka će se ‘’šerovati’’ brzinom svetlosti, a ljudi će ostavljati svoje kritike, pohvale i primedbe u vidu komentara.

Iskoristite pažnju svakog sa pristupom internetu ko svakodnevno pretražuje informacije sa različitih platformi – od desktop računara do pametnih telefona.

Možda traže baš nekoga poput Vas?

Dopustite da vas upoznaju na originalan način i neka pregledanje vaše web strane bude vredno njihovog izdvojenog vremena.

Idite u korak sa vremenom i odaberite jedan ili više načina da se reklamirate online.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Kvalitetan i pregledan web sajt kao način da se reklamirate na internetu

U današnje vreme, na prvom mestu kao najvažniji i najefikasniji način da reklamirate svoj biznis na internetu je da izgradite kvalitetan sajt.

Profesionalni izgled i mnoštvo dragocenih i korisnih informacija na vašoj zvaničnoj web stranici mogu da urade čuda u oglašavanju.

Uloga sajta jeste da služi kao prezentacija vaše firme i da daje legitimitet vašem poslovanju.

Kada imate preglednu web stanicu, pravilno raspoređene kategorije proizvoda i usluga, kao i aktivnu korisničku podršku, uvek ste dostupni vašim kupcima.

Kada krećete sa planiranjem izgleda i sadržaja sajta, morate krenuti od cilja kojeg želite da postignete kad svima postanete dostupni online.

Web sajt bez jasne svrhe će vas koštati dosta vremena i novca, a vi nećete imati nikakve koristi od njega već samo gubitak.

Ako možete, kupite domen, jer će sajt izgledati profesionalnije od besplatnog, sa ekstenzijama u adresi. Takođe, klijenti će lakše upamtiti i brže ukucati svezakucu.com od svezakucu.wordpress.com.

Najbolje bi bilo da forma bude jednostavna. Neka sajt sadrži glavnu stranicu (Home page) i kartice ‘’O nama’’, ‘’Asortiman proizvoda/Naše usluge’’ i ‘’Kontakt’’.

Odaberite iskusnog web dizajnera koji će vaš zvanični web sajt lako prilagoditi vašim potrebama i onome šta posetioci žele da vide kad kliknu na link.

Tekst koji će da opiše čime se bavite, šta nudite i po čemu se razlikujete od drugih mora sadržati odabrane reči koje će probuditi radoznalost kod posetilaca i želju da sarađuju sa vama.

Biće vam od velike pomoći ako stavite sebe na mesto kupca i formirate sajt prilagođavajući onome što on želi da vidi i čuje.

Na sajtu formirajte i online shop, jer sve više ljudi kupuje baš iz svoje fotelje ili ležeći na kauču.

Organizujte akcije, popuste i promocije koji će dodatno privući kupce.

Postavite najnovije kataloge i korisne brošute za download u PDF formatu.

Pozovite posetioce na akciju. Npr. podstaknite ih da se pretplate na newsletter ili da probaju nešto iz vaše ponude.

SEO optimizacija za pozicioniranje na prvoj strani Google pretrage

Druga stvar je rad na SEO optimizaciji sajta – Search Engine Optimization.

SEO optimizacija će vam pomoći da uvećate broj ljudi koji će doći na vaš sajt kada otkucaju vaš termin u Google-u, čime se povećava promet na vašem sajtu.

SEO je bez sumnje najisplativija tehnika za probijanje u svetu digitalnog marketinga, ali je takođe rukovanje njim poseban izazov.

Da bi postigli uspeh, veoma je bitno da razumete osnovne faktore rangiranja na listi rezultata pretrage radi što boljeg pozicioniranja na njoj, pa se možete posvetiti složenom poslu i ostaviti konkurente iza sebe.

Posetioci koriste pretraživač da bi otkrili najpouzdanijeg prodavca robe i usluga i njima poklonili svoje poverenje. Da bi odabrali baš Vas, pomoći će Vam ekspert za SEO.

To je stručno lice koje može da razume komplikovane algoritme pretraživača i u mogućnosti je da pomoću njih vama pomogne da se probijete na prvu stranicu pretrage.

Ključne reči, pomoću kojih će se pronaći vaša web stranica, moraju biti vezane za delatnost koju obavljate i mora ih biti što više.

Na primer, ako se bavite prodajom obuće i firma vam je u Kragujevcu, neke od reči, odnosno fraza za pretragu mogu biti ‘’Prodaja obuće Kragujevac’’, ‘’Online shop obuća’’ ili ‘’Prodaja patika u Kragujevcu’’.

Lako ćete analizirati potrebe ciljnih grupa i poboljšati organizaciju sajta.

Kada Google počne da vam veruje, najveći broj korisnika interneta će bez sumnje odabrati vas.

Većina ljudi najviše obraća pažnju na prvu stranu pretrage, pa ako se vaše ime nađe na njoj, znajte da ste postigli neverovatan uspeh i da su se sav trud i uložen novac itekako isplatili.

GOOGLE ADWORDS – plaćeni oglasi za reklamiranje na internetu

Kada se govori o online oglašavanju, uglavnom se misli konktetno na plaćeno oglašavanje – Google AdWords.

Ovaj marketinški alat postao je vitalni deo mnogih uspešnih online poslovanja.

Veoma je fleksibilan, jer ima prilagodljive opcije baš za vašu kampanju i vaše potrebe.

Pojavljuju se kada korisnik interneta ukuca određene ključne reči koje su srodne proizvodu koji se prodaje ili usluzi koju promovišete.

Ovako sa lakoćom dolazite u kontakt sa pripadnicima ciljne grupe.

Putem prikazivanja AdWords reklame moći ćete da utvrdite na kojoj lokaciji se nalaze vaši potencijalni kupci, u koje doba dana najviše pretražuju sadržaj vašeg sajta, kojim jezikom govore, pa čak i preko kojeg uređaja surfuju internetom.

Ti podaci će biti veoma korisni kod formiranja ponude.

Rezultati korišćenja AdWords alata se mogu videti odmah, za razliku od SEO optimizacije, gde je za to potreban izvestan period.

Odmah sa rezultatima stiže vam i prva zarada. Kad neko klikne na vaš reklamni baner, odmah vam se taj klik isplaćuje.

Dakle, sve se odvija velikom brzinom i potrebno je svega nekoliku minuta da se pokaže efektivnost AdWords reklame.

Ono što je fantastično jeste što možete podesiti maksimalni ulog po danu za vašu reklamnu kampanju.

Više nećete brinuti da li ćete premašiti budžet odvojen za ovu svrhu i bićete samo u plusu.

Inače, Google konstantno ulaže u AdWords jer jer je to jedan od njihovih glavnih izvora zarade.

Takav tip reklame se viđa i pored YouTube video klipova, a s obzirom da ovaj sajt svakodnevno ima nekoliko milijardi poseta i da se on već neko vreme nalazi u vlasništvu Google-a, prostor na njemu za vašu AdWords reklamu zaista treba pametno iskoristiti.

Korišćenje društvenih mreža kao efikasan način reklamiranja na internetu

Društvene mreže više nisu samo platforme za upoznavanje, chat-ovanje i razmenu slika i linkova.

Osim fizičkih, danas su korisnici i pravna lica koji društvene mreže vide kao savršen prostor za marketing.

Glavni cilj upotrebe društvenih medija za promociju svog poslovanja jeste da razvijete odnos sa svojim klijentima i omogućite im da se upoznaju sa vašim proizvodom ili uslugom.

Komunikacija sa pripadnicima ciljne grupe je od velikog značaja, jer ćete kao prodavac saznati koje su njihove najveće želje i potrebe.

Glavni oblici društvenih mreža idealnih za reklamiranje na internetu jesu Facebook, Instagram, Twitter i Google+ .

Facebook, Instagram i Twitter imaju ogromnu bazu korisnika, gde vašu firmu može videti veliki broj korisnika, dok posedovanje Google + profila kompanije drastično pomaže u lokalnim rezultatima pretrage, pomažući da se u neposrednoj blizini izdvojite u odnosu na konkurenciju.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

FACEBOOK: Facebook reklame su u današnje vreme najpopularnija forma internet marketinga.

90% korisnika interneta ima Facebook profil, što ga čini odličnim mestom za promovisanje vaše firme.

Napravite poslovni profil na ovoj društvenoj mreži. Odredite kakav tip kampanje ćete pokrenuti, kao i format oglasa (fotografija, video, slideshow…).

Odaberite ciljnu grupu prema karakteristikama kao što su pol, godine, interesovanja, lokacija, fizički izgled i jezik. Odredite budžet i pratite tok kampanje.

Možete napraviti i stranicu za promociju gde će pratioci ostavljati komentare.

INSTAGRAM: Ova platforma je sve popularnija i broj korisnika je u značajnom porastu. Kreirajte biznis profil. Odaberite post koji želite da promovišete klikom na Promote opciju.

Odaberite da li želite da ciljnu grupu klikom dovedete na vaš profil, na web sajt, da li želite da im prikažete neke kontakt podatke ili im omogućiti da vas dobiju putem broja telefona.

Formirajete ciljnu grupu, budžet i trajanje kampanje.

TWITTER: Vaša aktivnost na ovoj društvenoj mreži se ogleda u količini informacija koju postavljate u vidu ‘’tvitova’’, praćenju drugih profila i interakciji sa dugim korisnicima.

Određeni trendovi, tvitovi i profile dobijaju oznaku Promoted.

Veoma brzo ćete privući pažnju ostalih posetilaca kada je su vaše korisničko ime ili tvit istaknuti na ovakav način.

GOOGLE+: Ova društvena mreža nije ni blizu popularna kao Facebook, ali ipak ima dosta vernih korisnika.

Google + profil je posebno od koristi nepoznatim firmama koje tek počinju sa poslovanjem i onima koji se bave online prodajom.

Takođe je značajan i kod procesa SEO optimizacije. Svaki post objavljen na Google + društvenoj mreži ima uticaj na bolje indeksiranje vašeg zvaničnog web sajta.

Video reklama na YouTube-u kao način reklamiranja na internetu

YouTube svakodnevno posećuje ogroman broj ljudi, a među njima su sigurno vaše buduće mušterije.

Ova platforma je postala prava globalna sila, a potreba za novim video materijalom je u konstantnom porastu.

Kreiranje kratkog reklamnog klipa je pravi pogodak i odličan način da vas gledaoci upoznaju dok pregledaju sadržaje na sajtu.

Itekako vredi uložiti u ovakvu kampanju, jer se video reklama prikazuje samo vašoj ciljnoj grupi. Željenu publiku birate prema određenim kriterijumima kao što su godine, pol, lokacija i interesovanja.

Otvorite YouTube nalog i otpremite reklamni spot. Kampanju započnite preko Google Ads alatke.

Video se prikazuje pre ili za vreme povezanih video snimaka, a može i sa strane u rezultatima pretrage.

Podesite budžet i koristite alate za analitiku da bi ste pratili zainteresovanost publike za kampanju i utvrdili kakav efekat ste postigli njenim pokretanjem.

Trošite koliko vama odgovara, tako da nikada nećete biti na gubitku.

Za reklamu plaćate tek kada gledaoci stupe u neku vrstu interakcije sa reklamom. Ako je preskoče nakon perioda gledanja kraćeg od 30 sekundi, ništa vam se ne naplaćuje.

Naravno, sadržaj reklame je veoma važan, jer je najbitnije da se ona odgleda do kraja i da potencijalni kupac zaboravi da opcija za preskakanje postoji.

Neka klip bude zabavan i informativan, bez pokretanja osećaja dosade kod publike.

Reklame u trajanju do 10 sekundi možete podesiti da opcija preskakanja ne postoji.

Oglašavanje se može pokrenuti i u vidu malih pop-up kartica u okviru video player-a.

pokrenite-blog

POKRENITE BLOG

Pokrenite blog ili sarađujte sa poznatim blogerima

Verovali ili ne, zadnjih nekoliko godina blogeri su dobili šansu da kroz svoje postove zarađuju velike količine novca.

Čak i pravno lice može da otvori blog koji je baziran na delatnosti kojom se bavi i da zarađuje putem objavljivanja raznovrsnog sadržaja.

Aktivnost na blogu se zaista isplati, jer dobijate mnogo novih klijenata koji će koristiti vaše usluge ili kupovati vaše proizvode.

Ne morate da investirate mnogo novca, a svakako ćete biti na dobitku.

Ako se bavite prodajom turističkih aranžmana, pokrenite blog o turističkim destinacijama koje se nalaze u vašoj ponudi, kao i korisnim savetima o putovanjima.

Ako nudite dečije igračke, formirajte blog koji će biti pun korisnih članaka o deci i roditeljstvu.

Nakon što počnete dobijati velik broj posetilaca, možete iskoristiti prazan prostor na stranici i iznajmljivati je radi reklamiranja partnerskih firmi.

Takođe, popularno je da se u člancima ‘’provlače’’ imena kompanija na koja možete kliknuti i doći do njihovih zvaničnih sajtova.

Na ovaj način možete sebe promovisati na tuđim blogovima.

Dajemo primer: Bloger objavljuje članak o 10 najboljih mesta za izlazak u Beogradu. Želite li da se naziv vašeg kafića ili kluba nađe na spisku? Moguće je, za malu novčanu naknadu.

I to je vid reklame na internetu koji će vam privući nove konzumente proizvoda i usluga koje prodajete.

Blogeri takođe objavljuju članke ili video klipove u kojima komentarišu neki proizvod ili uslugu.

Platite im da na ovaj način promovišu vašu ponudu i posmatrajte kako potažnja za njom raste. A sa njom i vaša zarada.

E-mail marketing kao način reklamiranja

Ovo je jedan od prvih oblika internet marketinga, a i danas se aktivno koristi bez obzira da li ste mlada firma ili svetski poznata kompanija.

Više od 50% ljudi koji imaju e-mail adrese i naloge svako jutro prvo što rade je provera inbox-a i to najčešće preko pametnih telefona.

Statistika kaže da se svaki 1 dolar koji ulažite u e-mail reklamu pretvara u zaradu od 44 dolara. Zvuči kao dobar i dovoljan razlog da započnete sopstvenu kampanju e-mail oglašavanja.

Svima su poznate e-mail poruke koje su dosadne i samo zatrpavaju naše virtuelno sanduče.

Spam poruke koje su preterano agresivne i ne pružaju dovoljno korisnih informacija obično završavaju u Trash folderu, odnosno ‘’kanti za smeće’’.

Razmena vrednog sadržaja je ono pomoću čega treba da se vodite prilikom formiranja jedne reklamne e-mail poruke, jer nikako ne želite da se prikažete kao bot.

Cilj je praćenje i čitanje primljenog sadržaja i sticanje poverenja osoba koje su primile vašu poruku.

Poštujte vreme čitaoca i pružite mu samo kvalitetne informacije.

Prvo izgradite listu pretplatnika. Pozovite ih putem web sajta ili bloga da ostave svoju e-mail adresu ako žele da primaju poruke od vas.

Podstaknite ih da otvaraju primljenu poštu tako što ćete ih nakon pretplate upoznati sa tipovima sadržaja koji će se svakodnevno, jednom nedeljno ili na mesečnom nivou naći u njihovom virtuelnom sandučetu.

Nakon otvaranja, poruka mora biti razumljiva, a celokupan sadržaj pregledan na svakom tipu uređaja.

Prilikom slanja poruke, možete prikačiti (Attach) neki prilog kao što je katalog, e-knjiga, informator, promo poster u digitalnom formatu i slično.

To može biti i audio fajl, video klip, PowerPoint prezentacija…

Naravno, ako ljudi više ne žele da dobijaju vaše poruke ostavite mogućnost da prekinu pretplatu kad god požele.

Online porucivanje baner

Sistem za unapređenje online prodajnih aktivnosti radi za vas!

Vlasnik ste nove firme i tek razvijate poslovanje. Vreme je da napravite veoma važan korak, a to je da ostvarite kontakt sa prvim potrošačima.

Plasiranje ponude mora biti originalno i privlačno, a nikako previše agresivno i napadno.

Kreativnost i briga o publici su takođe važni faktori za uspeh na tržištu.

Konkurencija je svuda oko vas, a vi se ipak morate izboriti za svoje mesto.

Ciljate ka vrhu i mislite da je do njega potrebno preći dug i naporan put.

Međutim, to nije tako komplikovano, a ne treba ni da uložite previše novca.

Inovativne marketinške metode su dragocene, pogotovo kad tek gradite ime i ugled.

Internet vam nudi toliko ideja, a vreme je da ih što pre isprobate.

Online marketing je u 21. veku najbolji način da se predstavite budućim kupcima.

Online konzumenti robe i usluga su ogromno tržište, tako da mogu stvarno da vam pomognu da povećate vašu prodaju.

Metoda ima mnogo, a profesionalna pomoć je uvek dobrodošla.

Mi smo agencija koja će se pobrinuti da vaš proizvod ili usluga dobiju adekvatnu prezentaciju i veliku potražnju.

Predstavićemo sve pozitivne strane vaše ponude i pozvati vašu ciljnu grupu da reaguje.

Kreiramo vašu prodajnu stranu, pažljivo dizajniramo izgled i vodimo računa o preglednosti i estetici.

Pratimo rezultate prodaje, analiziramo i unapređujemo prodajne aktivnosti i ispostavljamo najbolje prodajne rezultate.

Na taj način predviđamo buduće korake i prilagođavamo se potrebama sadašnjih i budućih korisnika.

Implementacija prodajne stranice hostovana je na našem serveru.

Investicije ulaganja u marketing su naša briga.

Pokrenite prodaju već danas i posmatrajte kako se velikom brzinom gradi vaš prepoznatljiv brend.

Popunite kontakt formular na sajtu http://onlineporucivanje.com/ već danas i verujemo da ćete veoma brzo postati naši stalni korisnici!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.