Kako reklamirati šlep službu?

kako reklamirati slep sluzbu

Ukoliko ste vlasnik šlep službe ili ste zaduženi za marketing u firmi koja se bavi sličnim uslugama, sigurno vam je palo na pamet kako možete povećati svoju vidljivost na tržištu i doći do većeg audiotrijuma koji ćete upoznati sa svojim uslugama, i koji će se, u slučaju da imaju potrebu za vašim uslugama upravo prvo setiti vaše firme!

Svaka industrija i rejon poslovanja ima određenu nišu koju targetira prilikom promovisanja svojih usluga. Od marketing stručnjaka obično ćete dobiti savete u vezi toga da zamislite vašeg idealnog kupca kome se obraćate.

Međutim, ono što izdvaja šlep službu od ostalih poslovanja, jeste upravo to da – svima ponekad trebaju usluge šlep službe.

U tom smislu, nema konkretne niše kojoj se obraćate, što može biti istovremeno i prednost i mana. Ipak, postoji nekoliko marketinških strategija i opcija reklamiranja koje vam mogu sigurno povećati vidljivost na tržištu i dovesti do novih potencijalnih klijenata. U nastavku teksta, govorimo o njima. 

#1 Lift oglasi – pravi način da za vas čuju ljudi najrazličitijih profila

Reklamiranje u liftu može delovati kao prilično čudan savet za reklamiranje biznisa kakav je šlep služba. Budući da je ova reklama prostorno ograničena na sam lift, možete se zapitati kako će to komunicirati sa ljudima koji se nalaze sami na putu sa havarisanim ili pokvarenim vozilom i potrebna im je pomoć. 

Odgovor je upravo – reklamom koja će im ostati urezana u sećanje i koje će se setiti u trenutku kada im je potrebna. Lift koristimo gotovo svakodnevno, pre odlaska na posao, svaki put kada se vraćamo kući – i naravno, pre nego da uđemo u naš automobil. Lift je svakako mesto kroz koje dnevno prođe ogroman broj ljudi, različitih profila. 

Ova činjenica ostavlja prostor da se reklama iz lifta čita svakodnevno i ostane u sećanju u slučaju potrebe. Možete pristupiti prijateljskim tonom oglašavanjem u liftu, gde prosto nudite svoje usluge, ili bombastičnom porukom koja insinuira na problematiku zastoja na putu. 

Bilo bi jako neprijatno da lift sada stane? – Slično je i kada vam se automobil zaustavi na putu. Pozovite šlep službu. 

#2 Radio oglašavanje – najveći broj vozača u vožnji sluša upravo radio

Radio oglašavanje je siguran metod reklamiranja za šlep službu, budući da je vaša niša očigledna – vozači svih kategorija! Radio je mediji koji se ubedljivo najviše sluša u kolima, te je savršen za reklamiranje šlep službe koja nudi usluge pomoći na putu.

Bilo da su čuli za vas u kolima, te im je vaša reklama ostala u sećanju, ili da se vašu reklamu čuju baš u momentu kada im je pomoć potrebna, radio oglašavanje može biti vrlo korisno za biznis kao što je šlep služba. 

Uložite u kvalitetnu radio reklamu, koja će se lako pamtiti i budite uporni i frekventni u oglašavanju, i rezultati sigurno neće izostati. U slučaju bilo kog poslovanja koje se bavi vozačima i automobilima, radio je provereni vid oglašavanja

#3 SEO – neka vaša firma bude među prvima u rezultatima pretrage 

Gotovo je nezamislivo da bilo koji biznis danas nema svoju internet prezentaciju ili da nije makar na neki način prisutan na internetu. Na tržištu postoji bezbroj internet prezentacija i web sajtova, a ono što vas može izdvojiti iz mase jeste upravo dobro optimizovan sajt, čime se za vas bave SEO stručnjaci.

SEO ekspert će vam uz stragtegiju koju keira prema vašim potrebama pomoći da web sajt šlep službe bude među prvim rezultatima prilikom pretrage na pretraživaču (najćešće Google-u), što će učiniti da veliki broj ljudi da upravo klikne na vaš sajt pre nego li neki rezultat koji se našao ispod vas i tako vam doneti posete, a tako i veću šansu da upravo vaša šlep služba bude ona za koju će se osoba u nevolji opredeliti. Ovi ljudi su upravo vaši novi potencijalni klijenti.

Naročito u situacijama kada je ljudima hitno potrebna pomoć na putu, te su u blagoj panici, najverovatnije je da će posegnuti za prvim rezultatom, odnosno najbržim rešenjem koji vide u datom trenutku. Zbog toga je jako važno da kao šlep služba uložite u dobrog SEO stručnjaka. 

SEO stručnjaci se služe brojnim proverenim metodama kako bi upravo vaš sajt bio među prvim rezultatima pretrage i imao ogroman broj poseta, te je ulaganje u njihove usluge su jedna od najkorisnijih stvari koje možete uraditi za svoj biznis

Upravo će kombinacija svih pobrojanih metoda reklamiranja vaše firme dati najbolje efekte, i privući najveći broj zainteresovanih kupaca. Ukoliko želite da poboljšate poslovanje vašeg biznisa, nemojte oklevati da napravite značajnija ulaganja u marketing – jedan od najvažnijih koraka za povećanje vidljivosti, ali i profita vašeg biznisa. 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *