Najnoviji trendovi za reklamiranje automobila ove godine

reklamiranje automobila

Tržište automobila je uvek veoma dinamično i stalno se pojavljuju novi modeli različitih brendova, koji samim tim obaraju cene polovnjaka i čine automobile sve pristupačnijim velikom broju kupaca. Naravno, osim godišta na cenu automobila utiče i odnos ponude i tražnje za datim brendom, odnosno modelom automobila, kao i naravno opremljenost samog vozila. 

Kada kupujete polovni automobil vodite računa o njegovom stanju, jer poslednje što vam treba jeste da nakon kupovine vozila morate da uložite dodatna sredstva u njegovo sređivanje. Međutim, ukoliko dođete u takvu situaciju važno je da znate kome možete da se obratite. Zbog toga je bitno da prodavnica auto delova za sve marke automobila bude pouzdana i nudi originalne rezervne delove po povoljnim cenama. 

Ipak i pored činjenice da su automobili potrebni svima i da su veoma traženi, dobra reklama je i dalje preduslov za uspešno plasiranje bilo kog proizvoda na tržište. Zbog toga vam u nastavku predstavljamo nekoliko sjajnih ideja za reklamiranje automobila, koje možete primeniti i vi ukoliko želite da prodate svoj automobil. 

#1 Lift oglasi – efikasno rešenje za reklamiranje

Oglašavanje u liftovima je izuzetno praktično rešenje za sve one koji žele da efikasno prezentuju proizvod koji prodaju, posebno ukoliko se radi o automobilima. Za automobile je važno da se u reklami, odnosno oglasu, predstavi što više njegovih karakteristika i pojedinosti koje mogu da prevagnu kod nekoga da se odluči na kupovinu. 

Zbog toga su lift oglasi pravo rešenje, jer je najveća prednost ove vrste oglašavanja, upravo činjenica da su svi oni koji vide oglas u liftu, posebno fokusirani jer dok idu od jednog do drugog sprata nemaju šta drugo da rade, osim da svoju pažnju usmere na ono što im se nudi. 

Usled visoke fokusiranosti na samu reklami, potrošačima dosta duže podaci sa oglasa iz lifta  ostaju u pamćenju, a samim tim i češće se odlučuju na akciju i na eventualnu kupovinu. Zato je za sve proizvođače automobila, ali i fizička lica koja prodaju svoje polovnjake, ovaj vid oglašavanja izuzetno primamljiv i sve popularniji. 

#2 Društvene mreže – najbolji način da reklama stigne do velikog broja ljudi

Društvene mreže su poslednjih nekoliko godina preuzele primat u digitalnom marketingu. Sve veći broj korisnika različitih socijalnih medija, doveo je do toga da oglašivači prepoznaju ove platforme kao izuzetno pogodne za plasiranje reklama različitih brendova

S tim u vezi reklamiranje automobila na društvenim mrežama, poput Instagram-a i Facebook-a, je postalo veoma popularno, ali i delotvorno. Ne samo da se poznati automobilski brendovi sve češće reklamiraju na ovim platformama, već i svi oni koji žele da prodaju svoj automobil koriste ove mreže kako bi njihov oglas brzo i lako stigao do velikog broja potencijalnih kupaca

#3 Plaćene reklame na Google-u 

Još jedan vid reklamiranja, koji je tokom prethodne decenije postao izuzetno popularan, a nema razloga da ne dominira i u ovoj, jeste oglašavanje na Google-u. To može biti poprilično skupa aktivnost pa se samim tim za nju ne odlučuju toliko fizička lica, ali je zato ovaj vid marketinga jedan od primarnih za brojne automobilske kompanije širom sveta, ali i firme iz ovog sektora, poput auto servisa, rent-a-car agencija i slično. 

Ljudi svakodnevno provode na internetu po nekoliko sati, krstareći od stranice do stranice, pa plaćene reklame na Google-u u svakom trenutku mogu da se pojave na njihovom ekranu i skrenu im pažnju. 

#4 Oglašavanje u gradskom prevozu

Reklamiranje koje, takođe, može dati odlične rezultate jeste postavljanje reklama i oglasa u gradskom prevozu. Hiljade i hiljade ljudi svakoga dana koristi usluge gradskog prevoza, pa je ovaj vid oglašavanja veoma efikasan i garant je da će “stići” do velikog broja potrošača. 

Međutim, ono što je posebno zanimljivo kada se radi o automobilima i reklamama u javnom saobraćaju, jeste činjenica da se vozila tim putem nude ljudima koji vrlo verovatno nemaju svoj automobil (samim tim jer koriste usluge autobusa ili tramvaja), pa je neka primamljiva ponuda idealno rešenje za sve koji žele da pronađu komfor u sopstvenom vozilu. 

#5 Automobil kao svoja najbolja reklama

Brendiranje vozila podrazumeva lepljenje specijalne folije, na kojoj se nalazi poruka promotivne prirode, na samo vozilo. Tzv. auto grafika, odnosno postavljanje folije na vozila je jedan od najefikasnijih vidova reklamiranja danas. Ono što je posebna prednost ovog vida reklamiranja jeste podatak da se za relativno mala ulaganja može omogućiti da veliki broj ljudi vidi, ali i zapamti reklamu na automobilu

S obzirom na to da se vozilo stalno kreće gradom, oznake na vozilima bivaju viđene mnogo puta tokom samo jednog dana. Jednostavno rečeno, na taj način imate pristup hiljadama kupaca bilo da je vozilo na putu ili stoji na parkingu.

Bilo kako bilo reklamiranje je izuzetno važan faktor koji i dan danas predstavlja osnovni način da se potrošači zaintrigiraju i privuku potencijalni kupci. Možda je baš efikasno oglašavanje razlog zbog kojeg je tržište automobila tako dinamično i zbog kojeg se na njemu stalno nešto dešava. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *