Kako reklamirati parfimeriju

reklamiranje parfimerije

Parfemi daju našem telu prijatan miris i čine da se osećamo dobro u svojoj koži. Zbog toga, ljudi posvećuju veliku pažnju i vreme prilikom odabira perfektnog parfema.

Posećuju brojne specijalizovane radnje, odnosno parfimerije u potrazi za savršenom mirisnom notom i brendom po adekvatnoj ceni.

Pored toga, kupuju u neke druge kozmetičke proizvode koji se nalaze u ponudi i koji su neophodni za svakodnevnu negu tela i ulepšavanje.

Dobro opremljena radnja i primamljiva ponuda je upravo ono što žele.

Vrlo često, nije dovoljan samo raznovrsan asortiman i ljubazno osoblje. Za probijanje na konkurentno tržište neophodan je dobro isplaniran marketing i metode koje su proverene u praksi i dokazane kao efektne.

ORIGINALNO LIFT OGLAŠAVANJE VAŠE PARFIMERIJE

Koncept lift oglašavanja je odavno prihvaćen u svetu, a za nas predstavlja nešto sasvim novo. Na prostoru našeg glavnog grada je zaživeo veoma brzo zbog svoje originalnosti i efektivnosti.

S obzirom da pravna lica konstantno tragaju za marketinškim metodama koje su drugačije od uobičajenih i koje će sa sigurnošću privući pažnju ciljne grupe, lift oglase definitivno treba isprobati. Njihov pozitivan efekat je zagarantovan.

Sve što treba da uradite jeste da se odlučite za oblast našeg glavnog grada na kom će biti prikazan Vaš reklamni poster kao i za vremenski period koji traje dva meseca, uz mogućnost produžavanja.

Ukoliko je Vaš cilj da svoju parfimeriju prezentujete potencijalnim mušterijama sa Zvezdare i Vračara, naš predlog je Okrug 6. On obuhvata 50 zgrada sa liftovima, što znači da će Vas uočiti više od 11000 stanara i posetilaca.

Uloga liftova jeste da transportuju ljude sa jedne lokacije na drugu unutar višespratnih zgrada. Takođe, unutrašnjost lifta se pokazala kao odlična za plasiranje reklamnog materijala.

Ovakav prostor pruža odlične uslove da Vaša ponuda bude zaista primećena i pravilno protumačena od strane radoznalih posmatrača. Ubrzo će se Vaša prodajna mreža raširiti.

SVAKA REČ KUPCA JE NEKA VRSTA REKLAME

Komentari kupaca koji se odnose na Vaš rad i robu koju prodajete će u velikoj meri uticati na Vaš dalji opstanak i pozicioniranje na tržištu.

Radite na svom poslovanju i pametno ulažite u njega da bi stvorili što bolji utisak i privukli, ali i zadržali, što veći broj mušterija. Oni mogu da govore umesto Vas, a njihove reči da posluže kao besplatan marketing.

Obezbedite širok asortiman parfema za svačiji ukus i džep. Ponudite i sličnu robu poput proizvoda za negu tela, farbi za kosu i raznovrsne šminke. Svakog meseca organizujte akcije ili promocije.

Svakog meseca štampajte kataloge sa istaknutim proizvodima i njihovim cenama. Povremeno uz kupljenu robu dajte kupcima poklone.

U svom lokalu stvorite prijatan ambijent za kupovinu i formirajte tim prodavaca koji će znati da posetiocima pruži neophodnu pomoć ili savet u svakom trenutku.

WEB SAJT I ONLINE PRODAJA

Vaša egzistencija na internetu nikako ne treba biti zanemarena kada je u pitanju obavljanje bilo kakve delatnosti, a tu se misli i na pokretanje parfimerije i unapređivanje prodaje.

Moderno doba nam je donelo internet i računare. Uz njih, pravna lica su došla do ideja kako da se dodatno reklamiraju i još više povećaju profit.

Zato uložite u kvalitetan web sajt koji će Vas predstaviti i prikazati šta nudite. Putem interneta možete pokrenuti i online shop.

Sve proizvode treba rasporediti u odgovarajuće kategorije tako da se posetioci lako snađu i odaberu šta žele. Njih treba da prate opisi i cene.

U posebnom delu objasnite kako funkcionišu plaćanje i dostava.

SEO OPTIMIZACIJA ZA VEĆI BROJ POSETA NA VAŠEM SAJTU

Alat, poznat pod nazivom SEO optimizacija, pomoći će Vam da se bolje rangirate u rezultatima Google pretrage, kao na listama drugih pretraživača nakon kucanja određenih ključnih reči.

Investiranje u SEO jeste deo internet marketinga koji je vrlo važan za privlačenje većeg broja potencijalnih kupaca, a istovremeno se prati i analizira statistika vezana za pretragu i posete sajtu.

Sadržaj web stranice se adaptira, a ključne reči unose unutar njega. To mogu biti npr. ’’Cene parfema Beograd’’, ’’Prodaja parfema Srbija’’ i ’’Parfemi original’’.

AKTIVNOST NA DRUŠTVENIM MREŽAMA SE TAKOĐE ISPLATI

Napravite profile na Facebook-u i Instagramu i povežite se sa novim kupcima. Budite redovno aktivni. Vaše objave treba da ističu proizvode iz Vaše ponude i da obaveštavaju pratioce o aktuelnim akcijama, promocijama i gratisima.

Osim toga, korisno je i postavljati različite savete o odabiru i testiranju parfema ili recimo linkove ka člancima o nezi kože i kose. Interesantan sadržaj koji je usko vezan sa Vašom delatnošću će konstantno vraćati ljude na Vaš profil i dodatno ih zainteresovati da nešto kupe kod Vas.

Neke postove možete da promovišete putem alata koji nude društvene mreže i koje zahtevaju vrlo malo novčano ulaganje.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *