Kako reklamirati gvožđaru
Svaki iskusni majstor ili amater posećuje gvožđaru da bi kupio neophodan alat i materijale za različite potrebe.
Na ovakvom mestu mogu se naći elementi za popravku stvari ili uređaja u kući ili stanu, pa čak i specijalizovane alatke namenjene za vršenje određene delatnosti kao što su npr. alati za električare i automehaničare.
Gvožđare nisu obične prodavnice, već mesta koje posećuju svi da bi lakše nešto popravili, napravili i sredili za sebe i druge. Zato je veoma važno da se tek otvorena gvožđara reklamira tako da privuče što veću pažnju potencijalnim mušterijama.
Predstavite ponudu robe u vašoj gvožđari na adekvatan način. Izborite se za svoje mesto na tržištu u moru konkurencije.
Postoji nekoliko ideja za reklamiranje koji bi bili korisni za predstavljanje vašeg lokala i delatnosti koju obavljate.
Oglašavanje u liftovima – uspešno privlači pažnju
Bez sumnje, reklama u liftu je najbolji način da pozovete ljude da kupuju u vašoj gvožđari.
Na reklamnom posteru, koji će biti postavljen unutar liftova preko 500 zgrada u Beogradu, garantujemo vam rast potražnje i profita.
Uočiće vas mnogobrojni budući klijenti kojima je neophodna roba koju prodajete.
Počnite sa oglašavanjem u vašem okruženju i dopustite ljudima u vašem komšiluku da vas upoznaju prvi, jer ste im najbliži.
Na primer, ako se vaša gvožđara nalazi u ulici Omladinskih Brigada ili Jurija Gagarina, preoporučujemo Okrug 1 i Okrug 8 kao početnu zonu za reklamiranje.
Naravno, možete odabrati i više okruga odjednom, a reklama će biti aktivna naredna dva meseca. Za to vreme, primetiće vas nekoliko hiljada ljudi.
Reklame u liftovima odlikuje kreativnost, što ih čini primamljivim i interesantnim.
Postižu bolji efekat od tradicionalnih metoda oglašavanja i uspešno šalju svoju poruku svakome ko ih ugleda.
Svako ko redovno koristi lift videće vašu reklamu u njemu više puta u toku dana, što će u jednom trenutku kod njih pokrenuti zainteresovanost za ono što nudite.
Stvorite nov ili ojačajte vaš postojeći brend uz Lift oglase!
Neka se priča o vama
Ako svakodnevno izlazite u susret vašim kupcima, dajete im neophodne informacije i stručne savete, a i u svojoj gvožđari imate velik asortiman robe, budite sigurni da će vaša saradnja sa njima ostaviti pozitivne utiske.
Kada vas mušterije hvale, to automatski privlači i druge ljude da sarađuju sa vama.
Napunite svoj lokal raznovrsnom robom za kućnu ili profesionalnu upotrebu, a cene prilagodite kvalitetu i brendu.
Neka se na rafovima nađu proizvodi renomiranih proizvođača kao što su Bekament, Wurth i Maxima.
Sve uredno složite i sortirajte. Redovno ogranizujte akcije.
Uvedite i dostavu na kućnu adresu, pogotovo ako je kupac uzeo veću količinu npr. neke vrste cevi ili limova.
Takođe, dobar predlog je i neki popust na kupljenu robu veću od nekog određenog iznosa (primer: 5% popusta na kupovinu u vrednosti većoj od 5000 dinara).
Naravno, ne zaboravite neophodnu dozu ljubaznosti i osmeh.
Napravite web sajt za gvožđaru
Sa pravom reklamom na internetu nema greške.
Dostupni ste svima koji imaju konekciju, pa je za početak veoma korisno napraviti prezentaciju vaše gvožđare u obliku web sajta.
Dopustite potencijalnim kupcima da upoznaju vašu radnju i vaše poslovanje online.
Objavite kratak opis koji će je predstaviti svim radoznalim posetiocima.
Takođe, objavite i slike radnje spolja i iznutra.
Putem web sajta možete organizovati i sistem online prodaje, koji je zadnjih nekoliko godina veoma popularan.
Ako je kupac na neki način sprečen da dođe do vašeg lokala, omogućite mu da neophodnu robu poruči sa vašeg sajta.
Porast broja pregleda uz pomoć SEO optimizacije
Neka vaš sadržaj bude viđen uz pomoć SEO optimizacije sajta.
Pozicija sajta koji prikazuje ponudu vaše gvožđare bi trebala da bude visoka, da bi privukli što više kupaca, dobili velik broj posetilaca i pregleda i, naravno, povećali prodaju robe.
Rezultati na Google pretrazi koji se nalaze na prve tri pozicije imaju više klikova i profita od svih ostalih.
Za to su zadužene ključne reči, pomoću kojih će kupci pronaći sajt vaše gvožđare.
Pravilan odabir ključnih reči smestiće sajt u vašem vlasništvu upravo na neku od te tri pozicije. Predlažemo ’’Građara Beograd’’,’’Online prodaja šrafovske robe’’ i ’’Maloprodaja alata Srbija’’.
Predstavite se na društvenim mrežama
Instagram i Facebook ne služe samo za dopisivanje i podelu ličnih fotografija.
Verovali ili ne, ovo su savršena mesta za reklamiranje vaše gvožđare.
Napravite stranicu, grupu ili profil gde će vaše aktivnosti pratiti svi vaši sadašnji, ali i budući kupci.
Čak i taj način možete prodavati proizvode iz svog bogatog asortimana robe.
Odgovarajte na sva pitanja i redovno učestvujte u diskusijama kroz komentare u postovima.
Možete postavljati i neke interesantne video klipove poput ideja za ’’uradi sam’’ projekate ili tekstova koji objašnjavaju kako se koriste proizvodi koje prodajete.
U delu za informacije obavezno ukucajte adresu gvožđare, kontakt telefon i e-mail adresu.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!