Kako reklamirati prodavnicu tepiha

Kako reklamirati prodavnicu tepiha

Stilizovan i kvalitetan tepih svaku prostoriju čini komfornijom za boravak. Postoji veliki broj varijacija napravljenih od različitih materijala koje mogu zadovoljiti svačiji ukus i potrebu. Osim estetike i kvaliteta, tepisi su značajni jer hod po podnoj površini čine udobnijim, pod postaje bezbedniji za kretanje, a održavanje samog tepiha je prilično jednostavno.

Prilikom kupovine tepiha po želji i meri, kupci će posećivati prodavnice koje nude širok asortiman robe, različitih boja, dezena, formi i tekstura.

Ukoliko se bavite prodajom tepiha i imate bogatu ponudu, reklamirajte se da bi privukli pažnju novih mušterija i učvrstili mesto na tržištu.

Zaboravite na klasičan marketing koji je prevaziđen i dosadan. Iskoristite inovativne metode za koje nije neophodno veliko ulaganje, a proizvode efekte koji će biti bolji od očekivanih. Kombinujte ih i primetićete porast prodaje i profita.

REKLAMIRAJTE SE U LIFTOVIMA VIŠESPRATNIH ZGRADA

Lift je mesto koje je idealno za prikazivanje reklamnog postera koji predstavlja Vašu prodavnicu tepiha jer je to okruženje u kojem ćete najlakše privući znatiželjne poglede potencijalnih kupaca.

Već neko vreme se ovaj način promovisanja praktikuje i u našem glavnom gradu, a rezultati su vrlo impresivni. Predstavite se na željenoj teritoriji, a trajanje kampanje je dva meseca, uz mogućnost produžetka.

Ukoliko hoćete da doprete do ciljne grupe u opštini Novi Beograd i u blizini TC Piramida, Okrug 8 je idealan rejon za Vas. On obuhvata ulice kao što su Dr.Ivana Ribara, Mileve Marić Ajnštajn i Jurija Gagarina. U sklopu ove kampanje biće obuhvaćeno oko 50 višespratnica, što znači da će Vas ugledati, upoznati i upamtiti veliki broj ljudi.

Lift oglašavanje je jedini način za reklamiranje koji pruža kontinuirano eksponiranje posmatračima koji obraćaju pažnju na svaki detalj prikazan putem preglednog i atraktivnog postera. Oni takođe podstiču najveći odziv pripadnika ciljne grupe.

Svako ko primeti Vaš oglas u nekom od brojnih beogradskih liftova će Vas u nekom trenutku potražiti i poželeti da kod Vas kupi tepih za svoj dom ili poslovni prostor. Isprobajte lift oglase i posmatrajte kako Vaš posao napreduje velikom brzinom.

MIŠLJENJE KUPACA TAKOĐE PREDSTAVLJA SVOJEVRSNU REKLAMU

Oduševljeni kupci puni pozitivnih utisaka jesu upravo ono čemu treba da težite ukoliko želite da opstanete kao prodavac. Osim što će se oni ponovo vratiti kod Vas nakon određenog vremena, takođe će Vas preporučiti svojim prijateljima, komšijama i kolegama.

Vaš krug vernih klijenata će se konstatno širiti, a svaki pozitivan komentar i preporuka poslužiće kao svojevrsna reklama. Neka Vaša ponuda bude što raznovsrnija. U nju uključite orijentalne i persijske tepihe, a takođe i one modernog dizajna. Formirajte realne cene srazmerne kvalitetu i materijalu od kojeg je svaki tepih sačinjen. Bitno je da ono što prodajete bude prilagođeno svačijem džepu, jer upravo tako ćete maksimalno uvećati promet robe.

Formirajte prodajni tim koji će u svakom trenutku biti na raspolaganju posetiocima Vaše radnje, dati im poneki koristan stručni savet i pomoći im da što lakše izaberu savršen tepih za sebe.

FORMIRANJE WEB SAJTA I POKRETANJE ONLINE PRODAJE

Putem internet stranice  predstavite tepihe koje prodajete. Sve artikle podelite u kategorije i sortirajte ih po dimezijama, bojama, oblicima i cenama. S obzirom da sve više ljudi kupuje ’’iz fotelje’’ i Vi možete omogućiti svojim kupcima da putem World Wide Web-a odaberu tepih za sebe.

Možete pokrenuti online shop. Objasnite posetiocima sajta kako funkcioniše dostava i plaćanje. Formirajte korisničku službu koja će pružati dodatnu pomoć i davati odgovore na svako pitanje. Posebno istaknite tepihe koji su na sniženju. Postavljajte aktuelne kataloge u digitalnoj formi za preuzimanje.

SEO OPTIMIZACIJA KAO PUT DO DODATNIH PREGLEDA

Profesionalni web dizajn nije dovoljan da pojača saobraćaj na Vašem sajtu. Ono što je od velike važnosti jeste da se link koji vodi ka Vašoj internet prezentaciji i prodavnici javi među prvim rezultatima Google pretrage, jer tako stvarate utisak da ste zaista profesionalni u onome što radite i od poverenja.

SEO optimizacija je savremen alat koji će uputiti nove potencijalne kupce ka Vama korekcijom sadržaja i uključenjem reči koje se koriste za pretragu. Te reči mogu biti ’’Najveći izbor tepiha u Beogradu’’, ’’Tepih staze prodaja’’ i ’’Online prodaja tepiha’’.

SOCIAL NETWORK MARKETING

Ovakav način reklamiranja podrazumeva formiranje profila na društvenim mrežama kao što su Instagram i Facebook, trenutno najpopularnije društvene platforme na kojima se svakodnevno povezuju ljudi iz čitavog sveta. Osim toga, ovo je jedan od načina da prodavci pronađu nove kupce i da predstave svoju robu i usluge.

Na ovaj način možete prezentovati i svoju prodavnicu tepiha. Svakodnevno postavljajte fotografije proizvoda iz Vaše ponude. Možete objavljivati i savete za održavanje tepiha i njihovo uklapanje u enterijer.

Ako budete aktivni, broj pratilaca će biti u konstantnom porastu, a biće zabeležen i skok u prodaji.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.