Kako reklamirati zavese i garnišne

kako reklamirati zavese i garnisne

Zavese definišu prostor u kom često boravimo. Osim praktične primene, važna je i njihova estetika, kao i kvalitet izrade. Mogu se prilagoditi svakom tipu enterijera i obogatiti svaku sobu.

Kupci posvećuju veliku pažnju kupovini zavesa, ali i odabiru garnišni. Na tržištu su dostupni brojni modeli za svačiji ukus i džep, a ukoliko se Vi bavite prodajom zavesa i garnišni, vrlo dobro znate da čitav posao mora ispratiti adekvatan marketing.

Neka ljudi saznaju za Vaše garnišne i zavese putem reklamnih trikova koji su efektni i privlačni svim potencijalnim kupcima. Za tren oka, malo ulaganje će se pretvoriti u veliki profit, a Vaša prodajna mreža će se konstantno širiti i napredovati.

REKLAMA U LIFTU – ZAISTA ODLIČNA IDEJA

Verovatno nikada niste razmišljali o liftu kao mestu za Vašu reklamu. Vreme je da počnete. Iskoristite brojne prednosti koje ovakav marketing nudi.

Na teritoriji Beograda je oglašavanje u liftovima već odavno aktuelno i pokazalo se kao sjajan način za promovisanje malih prodavnica, ali i velikih i stabilnih korporacija. Ovako buduće mušterije možete pozvati da kod Vas kupe zavese ili garnišne.

Vaš reklamni poster biće istaknut tokom dva meseca na željenoj teritoriji u Beogradu. To može biti npr. Okrug 5, ukoliko želite da Vas upoznaju ljudi koji žive u opštini Voždovac. U pitanju je više od 50 višespratnica sa liftovima i na hiljade radoznalih pogleda. Svaki stanar ili posetilac će proučiti Vašu reklamu i zapamtiti Vas, a po potrebi i kontaktirati.

Ulaganje u lift oglase pružiće Vam šansu da za kratak vremenski rok pošaljete ciljnoj grupi poruku po želji i da ih istovremeno pozovete radi ostvarenja uspešne kupoprodaje. To ne važi samo za zavese i garnišne, već i za ostale vrste robe i usluga.

Velik procenat responzivnosti, strpljivo proučavanje i pamćenje prikazanog sadržaja i povoljna cena su odlike ovakvog marketinškog metoda i upravo zato treba da ga isprobate i uverite se u njegovu efektivnost.

SVAKA REČ KUPCA JE VRSTA REKLAME

Normalno je da nakon kupovine zavese ili garnišne kupac stekne utisak o Vama kao prodavcu, ali i o samoj robi. To je važno jer pozitivni utisci će ga ponovo dovesti kod Vas ili će Vašu robu on preporučiti bliskim osobama kao što su rođaci, komšije, kolege na poslu ili prijatelji.

Lepe reči upućene Vama i Vašoj ponudi predstavljaju originalnu reklamu i takođe će privući još potencijalnih mušterija. Trudite se da ponudite velik asortiman robe za svačiji bužet, da artikli budu kvalitetni, a cene realne. Ponudite izradu garnišni ili zavesa po meri. Pustite kupce da odaberu modele, boje i detalje. Sloboda izbora će im olakšati kupovinu i odabir onoga što su zamislili.

Posebno istaknite robu na akciji. Štampajte periodične kataloge u kome ćete prikazati nove i snižene proizvode, kao i artikle koji se nude u ograničenim količinama. Pružite zainteresovanima stručne savete i pomoć radi lakšeg odabira zavese ili garnišne.

VAŽNOST WEB SAJTA

Moć interneta ne treba zapostaviti kada je u pitanju reklamiranje robe i usluga. Uz pomoć stručnjaka, pokrenite svoj web sajt koji će poslužiti kao lična prezentacija i čak online prodavnica.

Sve artikle neophodno je sortirati u kategorije. Postavite adekvatne slike, opise i cene. Objasnite kako funkcionišu plaćanje i dostava. Možete aktuelne kataloge postaviti za download u pdf formatu.

Pokrenite blog u sklopu sajta na kome ćete objavljivati članke o uklapanju zavesa u enterijer, kombinovanju boja i dezena i održavanju garnišni i zavesa. Kontakt stranica je neizostavna, a na njoj treba da se nalaze adresa, e-mail i brojevi telefona.

UVEĆAJTE BROJ POSETA NA SAJTU UZ SEO OPTIMIZACIJU

Deo budžeta koji je namenjen za marketing odvojte za SEO stručnjaka, koji će dodatno unaprediti Vaš sajt i uvećati broj pregleda i poseta. On će izvršiti potrebne analize, adaptirati sadržaj i pratiti rezultate putem statistike.

U tekstualni deo ubaciće ključne reči koje kupci unose u pretraživač da bi došli do željenih informacija. U ovom slučaju, to mogu biti ’’Prodaja garnišni Srbija’’, ’’Zavese po Vašoj meri’’ i ’’Širok asortiman zavesa i garnišni’’.

PREDSTAVLJANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Internet marketing je danas nezamisliv bez Facebook-a i Instagrama. Ove društvene platforme su do sada bile mesta za komuniciranje sa prijateljima i deljenje fotografija, a danas i pravna lica pronalaze svoje klijente putem društvenih mreža, a čak vrše i prodaju robe i usluga.

Napravite stranicu, grupu, profil ili galeriju radi predstavljanja Vaših zavesa i garnišni. Budite aktivni. Redovno postavljajte slike artikala uz opise i cene. Možete zamoliti kupce da Vam pošalju kako kupljena roba izgleda u njihovom životnom i radnom prostoru pa i te fotografije objavljivati.

Stavljajte postove sa korisnim i relevantnim savetima. Pratite kako se broj pratioca uvećava iz dana u dan.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.