Kako reklamirati brend odeće?

reklamiranje-brenda-odece

Bez obzira na to čime se bavili i kako provodili vreme, nema sumnje da je garderoba i njen odabir jedna od nezaobilaznih stavki u svakom vašem danu. Imajući u vidu kolike su potrebe za odećom najrazličitije namene, ne čudi što je broj njenih proizvođača iz dana u dan sve veći. 

Ono što se nameće kao pitanje za svakog novog proizvođača ili distributera odeće, ali svakako i za postojeće, jeste koji su sve načini za dolazak do potencijalnih kupaca. Izdvojili smo za vas nekoliko pouzdanih metoda reklamiranja, kako bi za vašu prodavnicu ili brend čuo što veći broj ljudi.

Upoznavanje kupaca sa vašim brendom moguće je i u liftu

Moguće je da liftovi nisu vaša prva asocijacija na oglašavanje, ali reklame u njima zapravo vrlo uspešno privlače veliki broj različitih kupaca. 

Razlog njihove učinkovitosti leži u činjenici da se pretežno nalaze u vrlo visokim višespratnicama, koje naseljava puno ljudi. Zato će oglasi koje postavite u liftove imati prilike da vide svi njihovi korisnici, bez obzira na to da li tu žive ili dolaze nekome u posetu.

Iako se u liftu najčešće ne provodi previše vremena, tih nekoliko sekundi koje proteknu do dolaska na željeni sprat zgrade može postati dobro iskorišćeno vreme – tako što ćemo dobiti korisne informacije. 

Ako se odlučite za ovaj vid marketinga, neka vas nimalo ne začudi što će se u kratkom roku interesovanje za vaše proizvode višestruko uvećati. Stoga se potrudite da spremno dočekate svoje nove kupce.

SEO optimizacija – kako postati vidljiv u internet pretrazi

Odavno nije retkost da svako ko prodaje nešto, bez obzira na to da li je reč o uslugama, artiklima ili nečem trećem, ima i svoj web sajt, a sve češće i online shop

Online prodavnice su, pogotovo u doba korona virusa, dobile na značaju i olakšale svakodnevicu mnogima. Iz komora svoga doma možete naručiti, na primer, ženske ili muške pidžame Extreme Intimo, kao i komade drugih brendova koji su se opredelili za online prodaju.

Pa ipak, često se događa da je taj sajt ili shop malo kome vidljiv u rezultatima pretrage. Svoju potpunu svrhu sajtovi postižu samo ako ih poseti veliki broj ljudi, što se postiže SEO optimizacijom sajta

Da bi se taj cilj ostvario, potrebno je angažovati SEO stručnjaka, koji će svojim znanjem dovesti vaš sajt u sam vrh rezultata pretrage i time vam obezbediti nove posetioce, koji su i vaši potencijalni kupci.

Dobar glas daleko se čuje – zadovoljni kupci odličan su vid marketinga

O kakvoj god kupovini da je reč, nekoj uobičajenoj, ili, što je još značajnije, nekoj nesvakidašnjoj, većoj, važna su nam i iskustva drugih ljudi

Svako od iskustava za koje imamo priliku da čujemo može postati i iskustvo svakog od nas, zato je važno da brendovi imaju što više zadovoljnih kupaca, kako bi oni mogli svoje pozitivno iskustvo preneti i drugim ljudima. Nema razloga da se od toga odstupa ni kada je reč o brendovima odeće.

Naravno, poželjno je da su cene odeće koju nudite pristupačne, a ako nije tako, da imate proizvode za svaki džep. Takođe je potrebno da kvalitet ne izneveri očekivanja kupaca, da dizajn bude primamljiv, a doatno ćete obradovati svoje kupce ukoliko jednostavno mogu doći do vas.

U poslovanju sa ljudima ljubaznost i strpljenje nikako vam ne mogu odmoći. Svako ko se bude osetio uvaženim u vašim prodajnim objektima ne samo da će se vratiti, već će vas sigurno preporučiti ljudima u svojoj okolini.

Iskoristite prednosti društvenih mreža za sopstveni marketing

Svedoci smo toga da su društvene mreže umnogome olakšale i ubrzale ljudsku komunikaciju. Među njihovim najvažnijim prednostima svakako je činjenica da broje mnogo korisnika, kao i da je taj broj svakog dana sve veći.

Da bi vam Facebook ili Instagram pomogli u reklamiranju svoga brenda, potrebno je da napravite profil i da redovno postavljate objave i priče u kojima ćete predstaviti garderobu koju prodajete. 

Takođe, organizujte povremeno akcije i nagradne igre kojima ćete obradovati zainteresovane posetioce profila, redovno odgovarajte na poruke i komentare. Vaše kupce će ohrabriti da kupe upravo kod vas i pozitivna iskustva vaših ranijih kupaca. Zato ne oklevajte da objavite i utiske svojih zadovoljnih klijenata.

Možete udružiti više oblika oglašavanja

Verovatno ćete retko čuti da se neko žali na povećanje broja klijenata ili kupaca, to može biti samo prednost. Svakako da gužva u prodajnim objektima vašeg brenda odeće najbolje svedoči o tome koliko imate uspeha u radu, ali i svakako i u oglašavanju.

Ako ste se odlučili da napravite značajna ulaganja u marketing, nećete pogrešiti ni ako iskombinujete više načina reklamiranja vašeg brenda. Time ćete nedvosmisleno ubrzati postizanje cilja kojem svi teže – uvećanju profita sopstvene firme. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.