Kako reklamirati ograde i kapije

Reklamiranje kapija i ograda

Uloga obeležavanja granice poseda i njegove zaštite nije jedina koju imaju kapije i ograde.

Danas, postoji bezbroj ideja za dizajniranje istih, gde je moguće birati boje, teksture, materijale i ukrase.

Kvalitetna i lepa kapija ili ograda ulepšaće prostor za uživanje ili rad, uz prisustvo osećaja sigurnosti.

Bavite li se prodajom i montažom unikatnih ograda ili kapija?

Vaša ciljna grupa klijenata je veoma široka, jer svakome u nekom momentu treba nov način da ogradi svoj prostor ili posed.

Predstavite se kao najbolji u svom poslu i neka pažnja potencijalnih klijenata bude usmerena baš na Vas.

Vaše iskustvo i Vaša ponuda će značiti mnogima.

Da bi Vaše poslovanje bilo uspešno, morate pokrenuti isplaniranu marketinšku strategiju i investirati u najbolje načine za reklamiranje.

Pravilno oglašavanje će Vam doneti mnogo novih mušterija i velik profit, pa zato odaberite kako ćete se predstaviti.

OGLAŠAVANJE U LIFTU KAO NAJISPLATIVIJI METOD

Ako želite da svoje ograde i kapije, kao i uslugu montaže, reklamirate na efektivan način, onda treba da rezervišete mesto unutar liftova beogradskih stambenih zgrada.

Primetiće Vas veliki broj ljudi i sigurno će zapamtiti da postojite, da bi Vas kontaktirali kada za to bude bilo potrebe.

Važno je da se prvo predstavite najbližoj okolini, pa izaberite okrug kojem pripadate i u okviru kog će se Vaš reklamni poster prikazivati naredna dva meseca.

U slučaju da se nalazite na Vračaru, naša preporuka je  Okrug 6, koji osim ove beogradske opštine obuhvata i Zvezdaru. Zgrade Okruga 6, u kojima će se postaviti Vaša reklama, nalaze se u ulicama Bulevara kralja Aleksandra, Jovana Rajića, Kneginje Zorke, Prote Mateje, Grčića Milenka i mnogim drugim.

Važno je da znate da reklamnu kampanju u svakom trenutku možete produžiti, a i proširiti na druge okruge.

Veliki broj ljudi svakog dana koristi lift u višespratnicama, bilo da su to stanari, radnici ili posetioci. Upravo zbog tog razloga, i Vaša reklama treba da se nađe unutar lifta.

Kontinuirano izlaganje velikom broju ljudi u malom prostoru učiniće da nijedan oglas ne prođe nezapaženo.

Jedna osoba može koristiti lift više puta dnevno, što znači da će više puta proučiti Vaš reklamni poster i da postoji velika mogućnost da ćete biti upamćeni.

SLUŠAJTE ŠTA DRUGI GOVORE O VAMA

Zadovoljstvo kupaca jeste dokaz koji govori koliko su Vaše kapije i ograde divne i kvalitetne.

Na taj način ćete još više širiti svoju mrežu potrošača, jer svaki pozitivan komentar od strane osoba koje su Vas angažovale jeste svojevrsna reklama.

Naravno, komentari mogu biti i negativni, pa zato popravite sve greške koje se mogu desiti i trudite se da ih više ne ponovite. Koliko pohvale mogu privući još zainteresovanih klijenata, toliko ih loše poslovanje može odbiti.

Neka ponuda ograda i kapija bude bogata, a kupcima dozvolite da i oni zatraže proizvod po svojoj želji i ukusu. Proširite asortiman i dodajte još nešto poput stubova i metalnog enterijera.

Ne zaboravite na sigurnost, jer bez nje nijedna kapija i ograda nema pravu svrhu.

Organizujte akcije i popuste i štampajte kataloge sa cenama i detaljima o svakom proizvodu i usluzi montaže.

PREZENTUJTE SE NA INTERNETU PUTEM WEB SAJTA

Bez obzira koju delatnost odaberete radi formiranja svog preduzeća i ostvarivanja zarade, Vaše prisustvo na internetu je obavezno.

Isti slučaj je i sa prodavcima ograda i kapija, pa zato kontaktirajte web dizajnera koji će Vas predstaviti na internetu na najbolji način.

Vizuelni aspekt treba da bude primaran, tako da je važno da formirate galeriju putem koje će posetioci pregledati Vašu kompletnu ponudu.

Ako prodajete još neke slične proizvode i nudite usluge vezane za montažu, najbolje bi bilo da sve svrstate u kategorije, koje će biti pregledne i uredne.

Predstavite se putem kratkog teksta i ostavite kontakt podatke.

SEO OPTIMIZACIJOM DO POPULARNOSTI NA GOOGLE PRETRAŽIVAČU

Neka Vas uz korišćenje SEO optimizacije brzo otkriju na internetu. Pojavljivanjem na prvoj stranici Google pretrage ostvarićete neverovatan uspeh.

Zato, ključne reči poput ’’Dvorišne ograde i kapije’’, ’’Izrada kapija Beograd i okolina’’ i ’’Ograde povoljno Srbija’’ iskoristite u sadržaju sajta da bi što pre dospeli do vrha.

NAPRAVITE PROFILE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Aktivirajte se na Facebook-u i Instagram-u i prikupite veliki broj pratilaca koje će interesovati kapije i ograde iz Vaše ponude.

Formirajte galerije sa fotografijama ograda i kapija koje prodajete.

Ako kupci mogu sami da osmisle kako će njihova ograda ili kapija izgledati, obavezno to naznačite u postovima. Pokažite koji modeli, boje i oblici su trenutno aktuelni.

Postavljajte i obaveštenja o promocijama, akcijama i popustima. Budite aktivni i odgovarajte na sva postavljena pitanja.

Možete objavljivati i interesantne tekstove sa npr. savetima o uređenju dvorišta.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *