Top strategije oglašavanja rent a car agencija
Iznajmljivanje automobila je industrija koja raste ubrzanim tempom, pogotovo u velikim gradovima, pa tako i kod nas u Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Međutim, kada je u pitanju rent a car tržište, i konkurencija postaje sve veća pa je pravo pitanje na koji način privući klijente.
Borba onih koji tek počinju sa radom u ovoj industriji sa velikim kompanijama, ali i sa drugim agencijama koje su dugo u poslu i na dobrom su glasu, može biti prilično izazovna. Ipak, ako ste početnici u ovom biznisu, ne dozvolite da vas to demotiviše, jer uz dobru marketing strategiju i uz saznanje kako veliki stižu do klijenata i na koji način se oglašavaju, i vi možete biti uspešni.
Predstavićemo vam top 5 strategija oglašavanja koje koriste renomirane rent a car agencije i koje možete koristiti i vi. Pročitajte! .
#1 Web sajt za iznajmljivanje automobila
Svaka iole ozbiljna rent a car agencija ima svoju web prezentaciju. Na internet stranicama agencija za rentiranje vozila korisnici mogu da prođu kroz ponudu automobila, ali i dodatnih usluga koje kompanija nudi. Tu je i mogućnost onlajn rezervacije željenog vozila, kao i razne pogodnosti, kao što je, na primer, ona da auto sačeka klijenta na aerodromu, sa ili bez vozača.
Web sajt jedne agencije za iznajmljivanje automobila treba da obuhvata kompletnu ponudu svih modela iz auto flote sa detaljnim cenovnikom. Primer dobre internet prezentacije za rent a car u Nišu možete pogledati klikom na link https://rentacarnis24.rs/.
Osim svog sajta, uspešne agencije za rentiranje automobila za oglašavanje koriste i druge internet sajtove na kojima predstavljaju svoje poslovanje. Postoji puno internet portala čija je glavna tema automobilizam i koji su agencijama idelana prilika za sklapanje partnerstva. Ta partnerstva se obično sklapaju uz dogovorenu naknadu ili određeni procenat od ostvarenog profita. Prisustvo na takvim sajtovima povećava broj rezervacija, ali i usmerava saobraćaj ka web stranicama rent a car agencija.
#2 Marketing sadržajem: idealno rešenje ako želite pozicioniranje kao stručnjaci i lideri
Poverenje je od izuzetne važnosti za svaki brend, a posebno u automobilskoj industriji. Zato je potrebno da potencijalni klijenti u svojim očima rent a car agenciju koja se predstavlja vide kao najbolju opciju, odnosno kao firmu koja je lider u rentiranju vozila.
Jedan od načina da klijenti u svojoj svesti visoko pozicioniraju agenciju od koje traže uslugu je da ona pokaže stručnost i znanje iz oblasti kojom se bavi. Da bi to postigle, rent a car agencije na svojim sajtovima i profilima na društvenim mrežama postavljaju sadržaj koji će korisnicima usluga dati vredne savete.
Saveti se mogu odnositi na to kako najlakše iznajmiti vozilo, koja je razlika u vožnji između vozila sa automatskim i manuelnim menjačem, na koje sve načine se mogu koristiti usluge, a tu su i saveti vezane za opasnosti koje vrebaju od agencija koje se ne bave rentiranjem vozila na profesionalan i pošten način. Koristan pisani sadržaj, ali i drugi marketinški sadržaji kao što su video klipovi ili fotografije, ne samo da podižu renome kompanije u očima klijenata, već podižu i njihovu poziciju u Google pretraživaču.
#3 Predstavljanje na društvenim mrežama
Sve ozbiljne firme i kompanije iz različitih oblasti poslovanja, pa tako i kada su u pitanju rent a car agencije, imaju svoje stranice na društvenim mrežama. S obzirom na to da su društvene mreže jako pogodne za kratka obaveštenja koja u trenutku može videti veliki broj ljudi, i agencije koje se bave iznajmljivanjem automobila su tu našle mesto za svoju promociju.
Ako i vi želite da otvorite rent a car agenciju ili je već imate a želite da podignete vidljivost i dospete do većeg broja potencijalnih klijenata, osim samog otvaranja naloga i pokretanja stranice na Fejsbuku, Instagramu i drugim mrežama, od velike je važnosti da redovno ažurirate sadržaj.
Velike kompanije puno novca izdvajaju i za plaćene oglase na društvenim medijima. Naravno, vi to ne morate da radite ukoliko nemate dovoljno velik budžet, ali svakako morate biti aktivni i redovno objavljivati prikladan sadržaj kako biste konstantno bili u vidokrugu onih koji su zainteresovani za vaše usluge.
#4 Organizovanje i sponzorisanje kampanja bezbedne vožnje
Mnoge velike rent a car kompanije puno pažanje posvećuju bezbednosti na putu i promovišu bezbednu vožnju učestvujući u raznim promotivnim kampanjama. Na taj način u očima ljudi koji su njihovi potencijalni klijenti stvaraju pozitivnu sliku o svom brendu.
Ako žele maksimalnu bezbednost na putovanjima, vozači moraju da budu svesni značaja sigurnosnih mera i mogućih opasnosti koje vrebaju tokom vožnje. Zato velike rent a car agencije često organizuju obuke za bezbednu vožnju, pogotovo kada su u pitanju mladi ljudi koji tek treba da dobiju vozačku dozvolu.
Isto tako, rent a car kuće se često pojavljuju kao sponzori na brojnim moto trkama i drugim sportskim događajima iz sveta automobilizma.
#5 Plakati, flajeri i drugi štampani materijal
Iako živimo u digitalnoj eri, velike rent a car agencije i dalje ne odustaju od nekih vidova tradicionalnog marketinga. Tako na primer, i dalje ćete na aerodromima, železničkim i autobuskim stanicama, i u tržnim centrima često naleteti na bilborde, zalepljene plakate i flajere koji promovišu neku rent a car kuću.
Nije retkost i da firme koje se bave rentiranjem vozila imaju svoje poslovnice na aerodromima. Sasvim očekivano, ako se u obzir uzme broj putnika koji danas koriste avion kao prevozno sredstvo i njihova potreba za nezavisnošću od gradskog prevoza, odnosno potreba za iznajmljivanjem vozila. U najvećem broju slučajeva to su poslovni ljudi, ali za njima ne zaostaju ni naši ljudi koji žive i rade u inostranstvu, a u Srbiju dolaze da bi ovde proveli godišnji odmor.
Ukoliko i sami imate rent a car agenciju, primenite neke od ovih strategija i vrlo brzo videćete da će se broj vaših klijenata uvećati, a sa tim povećaće se i vaša zarada. Ove strategije su se pokazale kao ključne kada je u pitanju opstanak na liderskoj poziciji u rent a car industriji i izdvajanje od konkurencije. I ne samo ove, već i mnogo drugih strategija oglašavanja koje koriste velike rent a car kompanije kako bi došle do što većeg broja klijenata i do većeg profita.
Zato pametno planirajte oglašavanje, jer je to siguran put ka uspehu a bez dobre reklame na današnjem tržištu teško će opstati bilo koji posao.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!