Najefikasnija oglašavanja za turističke agencije

lift-zgrada

Reklamiranje turističkih agencija predstavlja pravi izazov, koji može biti ili potpuno uspešan ili totalno promašen. Znajući da danas klijenti putem interneta mogu i sami napraviti svoje turističke aranžmane, počev od kupovine avionskih karata, pa sve do ugovaranja hotela, turističke agencije moraju da prilagode svoje marketinške strategije zahtevima i željama klijenata tj. moraju stvoriti lični kontakt sa potencijalnim korisnicima njihovih usluga.

Ukoliko žele da ljudi uplate letovanje 2019. preko turističke agencije, same agencije moraju da odaberu adekvatan način da priđu zainteresovanim turistima i istaknu svoje ponude u prvi plan. Uvek je važno napraviti dobru strategiju, odabrati ciljnu grupu, a potom se fokusirati na to i usmeriti marketinške kampanje turističke agencije na što bolju promociju usluga.

Predstavljamo vam nekoliko efikasnih načina kako se turističke agencije mogu oglašavati i tako što bolje izreklamirati svoju ponudu.

#1 Lift oglasi kao provereno dobro sredstvo oglašavanja

Reklamiranje turističke agencije u liftu namenjeno je svim agencijama kojima su ciljna grupa stanari stambenih zgrada. Ovaj vid oglašavanja je jedini koji agenciji može garantovati gledanost reklame, s obzirom na to da ne gledaju svi isti tv kanal, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne čitaju svi iste novine, ali svi koji žive u zgradi svakodnevno koriste isti lift.

Reklama postavljena u liftu predstavlja reklamu koja se nalazi na mestu gde ju je nemoguće ignorisati, koja se ne može isključiti ili baciti, te koja je čitana svaki dan iznova. Na taj način turističke agencije će stalno biti u fokusu ljudi, pa nema sumnje da će neko od njih, ukoliko je ponuda dovoljno atraktivna, i poželeti da rezerviše sebi putovanje preko reklamirane agencije.

drustvene-mreze-aplikacija-instagram-facebook-twitter

#2 Instagram – jer fotografija vredi više od 1000 reči

Društvene mreže su postale dominantne kada su digitalni mediji u pitanju i sredstva su masovne komunikacije. Instagram, kao jedna od vodećih aplikacija u drugoj polovini druge decenije 21. veka, okuplja milijarde korisnika širom sveta, a sve što je potrebno da bi neka agencija bila primećena jeste plaćena reklama na ovoj društvenoj mreži.

Na taj način, čak i oni koji ne prate zvanični instagram profil određene turističke agencije, će imati priliku da vide “sponzorisanu” objavu i na taj način se upoznaju, ne samo sa postojanjem, već i sa ponudom date turističke agencije.

#3 Blogovi o putovanjima – iskustva stvaraju poverenje

Odličan način da se izreklamira turistička agencija jesu blogovi o putovanjima, koji mogu biti i iz ugla nekog ko je zaista putovao sa određenom agencijom, ali i u formi detaljnog predstavljanja destinacija i uslova putovanja.

Ovaj prvi vid pisanja bloga je možda i efikasniji, jer ukoliko ljudi pročitaju nečija lična iskustva i ukoliko iz prve ruke saznaju sve informacije o određenoj turističkoj agenciji biće uvereniji da je to zaista pravi izbor i da bi trebalo razmisliti o putovanju sa njima.

#4 Osmišljavanje tematska putovanja

Odličan način da se agencija dodatno izreklamira jeste osmišljavanje tematskih putovanja – sportskih, kulturnih, umetničkih, modnih, venčanih putovanja… Ovakav tip putovanja prilagođen je grupama, što znači da agencije jednim potezom privlače više klijenata odjednom.

Turističke agencije mogu da osmisle putničke pakete koji će uključivati destinacije koje su važne za određenu temu sa sve popustima i ulaznicama uključenima u cenu putovanja (npr. kulturna putovanja mogu da uključe obilazak evropskih znamenitosti i poznatih kulturnih središta).

Svako tematsko putovanje može da se zabeleži video zapisom, koji kasnije može poslužiti za dalje oglašavanje na društvenim mrežama i privlačenje novih klijenata.

#5 Nagradne igre – kao mamac za turiste

Svi vole da igraju nagradne igre sa željom da nešto osvoje. Nagradna igra osvajanja putovanja ili izleta je izvrsna marketinška taktika kako bi se motivisali ljudi da se upoznaju sa određenom turističkom agencijom. Važno je zaintrigirati ljude i naterati ih da se potrude za nagradu.

Turističke agencije su tokom cele godine na velikom ispitu, uvek moraju ostati konkurente na tržištu, a konkurencija je iz godine u godinu sve veća i veća. Zbog toga je važno da agencije za putovanje ulažu u oglašavanje, ali treba znati kako reklamirati turističku agenciju, odnosno odabrati prave načina reklamiranja kako bi doprli do krajnjih korisnika.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.