Kako reklamirati prodaju guma
Da bi se sigurno kretali asfaltom, bez obzira na vremenske prilike, vozači moraju pripremiti svoje dvotočkaše i četvorotočkaše.
U najvažniju opremu spadaju i gume, koje se dele na zimske i letnje.
Velika je greška voziti jedan tip guma i leti i zimi, jer rizikujete bezbednost putnika u vozilu i sebe.
Vozilo se tokom kretanja mora prilagoditi mnogim faktorima kao što su vrsta podloge i temperatura.
Svaki vozač će zato potražiti pravi set guma koji će odgovarati njegovom ljubimcu i uslovima u kojima vozi.
Tražiće iskusnog prodavca u kog može imati poverenja.
Predstavite ponudu svojih pneumatika i dokažite da ste ozbiljan i pouzdan prodavac.
Iskoristite sve prednosti i metode marketinga da bi Vaša poruka stigla do vozača koji su deo Vaše ciljne grupe potrošača.
Predstavljamo Vam načine reklamiranja u koje vredi uložiti vreme i novac.
Reklamirajte prodaju guma se u liftovima višespratnica
Nijedna marketinška kampanja nije efektivna i isplativa kao oglašavanje u liftovima.
U svetu je ovakav marketing odavno razrađen, a i kod nas se pokazao kao odličan, uočljiv i profitabilan.
Reklamirajte se unutar liftova stambenih zgrada na teritoriji jedne ili više beogradskih opština.
Odaberite okrug po svojoj želji u okviru kojeg će biti prikazan reklamni poster o Vašoj prodavnici guma.
Na primer, ako želite da se promovišete na Novom Beogradu, uključujući i okolinu Štark arene, predlažemo Vam Okrug 3.
Postavka reklamnog materijala traje dva meseca, a možete je i produžiti koliko god želite.
Isto tako, možete se polako širiti i na druge okruge kako posao bude napredovao. A napredovaće veoma brzo.
Moge uspešne firme se odlučuju na lift oglase umesto tradicionalnih načina reklamiranja.
Liftovi su idealne lokacije za prezentovanje bilo kakve delatnosti, bilo da je to prodaja neke robe ili ponuda usluga.
Ovako privlačite pažnju svakog ko koristi lift, bez obzira da li u toj zgradi živi, radi ili posećuje nekoga.
Za vreme putovanja liftom, ljudi će detaljno proučiti sadržaj Vašeg postera i zainteresovati se za Vašu ponudu pneumatika.
Obratite pažnju šta klijenti pičaju o vama
Utisak koji ostavite na ljude koji su kupovali gume kod Vas će u velikoj meri odrediti budućnost Vašeg poslovanja.
Težite ka tome da Vas prate samo lepe reči i preporuke koje će dalje širiti mrežu kupaca.
Bogata ponuda letnjih i zimskih guma je najvažnija stavka.
Neka se u Vašoj radnji nađu pneumatici poznatih proizvođača kao što su Tigar, Michelin, Bridgestone i Pirelli.
Oni su sinonim za kvalitet, a upravo kvalitet je nešto što će od Vas zahtevati svaki klijent.
Tu se misli, kako na proizvode, tako i na proces prodaje i odnos zaposlenih prema kupcu.
Ukoliko kupac ne može da se odluči kakav set guma želi da kupi ili nema iskustvo u kupovini, izađite mu u susret uz poneki stručan savet, predlog i osmeh.
To će svaki klijent ceniti i poželeće da se ponovo vrati kod Vas.
WEB SAJT kao tip reklame za prodaju guma
Predstavite se na internetu putem sopstvenog web sajta i ponudite pneumatike online.
Prikažite svoj program zimskih i letnjih guma i podelite ih u kategorije. Istaknite cene i karakteristike svake gume iz ponude, kao što su širina, visina, prečnik, dubina šare itd.
U slučaju da nudite i vulkanizerske usluge kao što je, recimo, nameštanje gume na vozilo, treba i to da uključite u sadržaj sajta, zajedno sa cenovnikom.
Podelite sa posetiocima aktuelnosti vezane za promociju novih modela guma, kao i korisne članke o pneumaticima.
Pokrenite online prodaju i objasnite potencijalnim kupcima princip naručivanja i dostave.
SEO optimizacijom da prve stranice Google pretrage
Zašto je važno biti na prvoj stranici rezultata Google pretrage?
Zato što će se na taj način pokazati da ste sigurni, pouzdani i uspešni u onome što radite.
Na taj način će Vas brzo pronaći svako ko traži pravo mesto gde će kupiti gume za svoj automobil, motocikl ili traktor.
Ključne reči koje bude kucao prilikom pretrage treba da uključite u sadržaj svoje web stranice, a to mogu biti ’’Gume za sve sezone’’, ’’Prodaja pneumatika Beograd’’ ili ’’Internet prodaja guma’’.
Ne zaboravite na prednosti društvenih medija
Facebook i Instagram su sjajna mesta gde možete proširiti svoje poslovanje i uspešno doći u kontakt sa novim kupcima.
Profili i stranice na društvenim mrežama mogu odlično poslužiti za predstavljanje asortimana Vaših guma.
Osim prodaje i obaveštenja o akcijama i popustima, možete postavljati i korisne tekstove o gumama, njihovom korišćenju i održavanju, kao i savete kod kupovine novog seta pneumatika.
Vaši pratioci, odnosno sadašnji i budući kupci, će komentarisati svaku Vašu objavu.
Mogu postavljati pitanja za Vas na ovaj način, pa se trudite da im odgovorite u najkraćem mogućem vremenskom roku.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!