Kako da reklamirate arhitektonsku firmu

reklamiranje-arhitektonske-firme

Ukoliko je vaša firma nova na tržištu ili jednostavno imate manji obim posla, vreme je da razmislite o adekvatnom marketingu. Primena različitih marketinških aktivnosti pomoći će vam da izgradite jaku kompaniju i povećate obim posla. 

Usluge arhitektonskih firmi neophodne su fizičkim, ali i pravnim licima, a u nastavku teksta pročitajte korisne savete o najboljim načinima reklamiranja vaše arhitektonske firme.

Prostorije vaše kompanije mogu biti odlična reklama

S obzirom na to da je arhitektura spoj mnogih naučnih oblasti i umetnosti, vaš prostor treba da govori upravo to, te na najbolji način oslikava ono čime se bavite. U oblasti arhitekture, prostor firme je reklama. Danas su prostorije kompanija uglavnom sterilnog izgleda, bez topline koja bi ulila poverenje potencijalnom klijentu. 

Nećemo vam pričati kako da dizajnirate poslovni prostor jer verujemo da to znate mnogo bolje od nas, ali daćemo vam nekoliko praktičnih saveta. Predlog je da istaknete važne uspehe i sertifikate koje firma poseduje na vidno mesto. Kvalitetan ram uradiće odličan posao, a na taj način će potencijalnim klijentima ukazati da ste dobri u oblasti kojom se bavite. 

Osvetljenje kao važan segment uređenja prostora, ali i reklamiranja

Znamo da svetlost ima veliki uticaj na čoveka, te je između ostalog zaslužna za raspoloženje, ali i produktivnost i koncentraciju ljudi. Iz tog razloga vrlo je važno da vaše prostorije budu adekvatno osvetljene. Neophodna je dnevna svetlost, ali i osvetljenje opšte namene koje će podsticati kreativnu energiju zaposlenih, a klijentima omogućiti potpuni estetski doživljaj.

Između ostalog, osvetljenje je takođe jedan bitan deo arhitektonske delatnosti, te adekvatnom rasvetom pokazujete klijentu da znate šta radite. Izuzev u kancelarijama, osvetljenje će igrati veliku ulogu na vašim reklamama, a adekvatno osvetljene reklame zapašće za oko svakome ko prođe pored njih.

Kako treba da izgleda sajt vaše kompanije?

Danas se veliki broj ljudi odlučuje da online pretražuje usluge i proizvode koji su im potrebni, te je vrlo važno da imate sajt firme. Naš savet je da ukoliko se ne razumete u digitalni marketing za to angažujete stručnjake koji će obaviti ovaj posao umesto vas. 

Važno je da se vaš sajt ističe inovativnim dizajnom koji će uticati pozitivno na iskusto korisnika koji mu pristupi. Jedna od glavnih stavki je jednostavnost sajta, odnosno potrebno je da omogućite lako istraživanja sajta i prilagodte ga ciljnoj grupi. 

Trebalo bi da jasno istaknete oblasti kojima se vaša kompanija bavi, kao i usluge koje nudite. Pored toga, korisnici vole da vide transparentnost, pa je predlog da ukoliko ste u mogućnosti oformite okvirne cenovnike u zavisnosti od usluga. 

Blogovi su još jedna važna stavka sajtova. Blog bi trebalo da bude odvojena stavka na vašem sajtu, a tekstovi na njemu treba da budu jednostavni, savetodavni i korisni. Na ovaj način će ljudi koji lireksu pretraživali primera radi: “Kako da organizujem mali stan”, putem bloga doći do vašeg sajta i informisati se o vašim uslugama.  

Marketing putem društvenih mreža

Izuzev sajta na kojem ističete usluge koje nudite, bilo bi odlično da imate instagram i facebook stranice na kojima redovno objavljujete sadržaj i komunicirate sa ljudima različitog profila. 

S obzirom na to da ove mreže pružaju različite mogućnosti, one su odličan način da pokažete potencijalnim klijentima ko stoji iza projekata, tj. prikažete članove vašeg tima i sa dozom opuštenosti kreirate sadržaj. 

Ovim putem se povezujete sa potencijalnim klijentima i gradite odnos poverenja. Naravno ukoliko se bavite velikim projektima i sarađujete sa internacionalnim kompanijama, te vam je fokus na pravnim, a ne na fizičkim licima, predlažemo da i na društvenim mrežama zadržite profesionalnost. Ove platforme biće korisne da predstavite vaše produkte, usluge i projekte.

Naravno treba biti organizovan prilikom objavljivanja sadržaja, te napraviti plan objava i kreirati zanimljiv sadržaj kojim ćete zadržati pratioce i ostvariti interakciju sa njima

Preporuke klijenata kao odličan vid reklame

Društvene mreže su između ostalog sjajne jer klijenti mogu da vam ostave komentar ili ocenu i na taj način vas preporuče drugim korisnicima tj. potencijalnim klijentima. Naravno, uvek treba da budete pripremljeni na pokoji negativan komentar ili ocenu. 

U tom slučaju nikako ne treba izbrisati komentar jer na taj način pokazujete neprofesionalnost, a osoba čiji je komentar izbrisan sigurno neće imati lepo mišljenje o vama. 

Rešenje je da što korektnije odgovorite osobi koja je komentarisala, nudeći joj rešenje za problem: “Žao nam je što ste imali problema. Potrudućemo se da poboljšamo taj segment poslovanja. Ukoliko ikako možemo da vam pomognemo, kontaktirajte nas”. 

Pored društvenih mreža, nakon sklopljenog posla, tokom radova, ali i na kraju samog projekta komunicirajte sa klijentom i pokušajte da sve probleme rešavate u hodu i pokažete mu da vam je važno njegovo mišljenje

Na kraju procesa možete obaviti kratku pisanu ili usmenu anketu sa klijentom gde će vam on reći šta je najbolje u vašem poslovanju, šta bi moglo da se poboljša, itd. Ovo će vam umnogome pomoći u daljem poslovanju.

Pored digitalnog marketinga i preporuka klijenata, tu su i tradicionalni vidovi reklamiranja, kao što su flajeri i oglasi u vozilima gradskog saobraćaja ili liftovima, a u zavisnosti od ciljne grupe, to može biti još jedna opcija za reklamiranje vaše kompanije.

Marketing predstavlja skup različitih aktivnosti i nije sasvim jednostavno baviti se njime. Međtim, uz istraživanje, snagu volje i upornost, bićete na dobrom putu da za vaše usluge čuje veliki broj ljudi. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *