Kako reklamirati knjižaru
Svako ko je ljubitelj dobre knjige rado će posetiti knjižaru sa veoma bogatom ponudom za svačiji ukus.
Police pune knjiga, enciklopedija i stripova oduševljavaju znatiželjne čitaoce, koji ih dugo istražuju, odabirajući primerke za sopstvenu, kućnu biblioteku.
Među njima su obavezno dobro poznati naslovi i klasici, ali i dela anonimnih autora raznovrsnih žanrova.
Kakva god da su vaša interesovanja i vaše zanimanje, knjižare će vam uvek biti dobar izvor informacija.
Bez obzira što se na internetu danas mogu uveliko čitati knjige u elektronskom formatu, knjižare su uvek rado posećene.
Reklamirajte vašu knjižaru na takav način da ćete brzo privući potencijalne mušterije.
Predstavite je kao magično mesto koje će svojom ponudom oduševiti i mlađe i starije čitaoce.
Zato, dajemo vam nekoliko korisnih ideja za privlačenje posetilaca i rast profita.
Reklame u liftovima – uočljive i atraktivne za reklamiranje knjižare
Da li ste ikada razmišljali da reklamirate knjižaru u liftovima stambenih zgrada?
Neka ljudi baš na ovakav način saznaju za vašu knjižaru.
Prvo, informišite ljude koji se nalaze u okolini vaše prodavnice knjiga, enciklopedija, stripova i časopisa.
Na primer, ako se nalazite u Zemunu, odaberite Okrug 2 za postavku reklamnog materijala.
On obuhvata oko 50 zgrada na teritoriji Zemuna, ali i Novog Beograda.
Po želji, kada razvijete posao u matičnom okrugu, možete širiti marketing i na druge.
Ljubitelji dobrih knjiga u Beogradu će ubrzo svratiti na vašu adresu.
Čitajući tekstualni sadržaj vaše reklame, praćen zanimljivim ilustracijama ili fotografijama, poželeće da pročitaju i neku dobru knjigu.
Uverite ih da će je pronaći baš na policama vaše radnje.
Postoji dobar razlog zbog kojeg će vaša reklama u liftu biti primećena bolje nego na bilo kom drugom mestu.
Kada bi smestili nekolicinu potencijalnih mušterija u zatvoren prostor i tu ih zadržali neko vreme, sigurno bi tražili bilo šta da im skrati vreme boravka unutra.
Neka im glavni vid ’’razonode’’ bude proučavanje vaše reklame.
Za vreme putovanja u liftu, ljudi će imati dovoljno vremena da se informišu o vašoj knjižari.
Privucite njihovu pažnju na najefektivniji način.
Reč po reč – reklama za vašu knjižaru
Svako ko poseti vašu knjižaru, steći će određeni utisak o ponudi knjiga, cenama i mnogim drugim značajnim detaljima za svakog kupca.
Potrudite se da svojim asortimanom i policama koje su pregledne i sortirane po nekom određenom rasporedu omogućite posetiocima da se lako snađu i nađu ono što im najviše odgovara.
Ako su neodlučni, preporučite im neko štivo koje je u skladu sa njihovim interesovanjima. Istaknite bestselere u prvi plan i organizujte akcije.
Zadovoljni kupci, koji su kod vas nabavili dobre knjige po odličnoj ceni, preporučiće vas svojim prijateljima, kolegama i rođacima.
Neka se u vašoj ponudi nađu enciklopedije, magazini i romani koje je teško naći u drugim knjižarama u Beogradu.
Organizujte promocije knjiga i radionice za decu. Budite upečatljivi i orginalni.
Svaka knjiga kreira poseban svet mašte, a takav utisak treba da ostavi i radnja u kojoj se ona prodaje.
Reklamirajte knjižaru putem web sajta
Svaka knjižara, bez obzira što ima veliki broj poseta na svojoj lokaciji, treba da ima i svoj sajt gde će predstavljati knjige iz ponude i omogućiti online kupovinu istih.
Izradom kvalitetnog sajta prezentujte nove knjige i nove autore i redovno objavljujte akcije.
Osmislite rubriku vesti, u kojoj će čitaoci pregledati novosti iz sveta književnosti i najave novih dela, novih brojeva stripova i časopisa, recenzije i slično.
Ažurirajte top listu najprodavnijih književnih dela po kategorijama.
Osnivanje kluba čitalaca je takođe dobra ideja za reklamiranje, a svako se može učlaniti, recimo, putem registracije na web sajtu.
I, naravno, ostavite kontakt podatke sa adresom, brojem telefona i e-mail-om.
SEO optimizacija kao pomoć za uvećanje pregleda na web sajtu
Što je vaša pozicija na Google pretraživaču viša, veća je mogućnost da ćete web sajt vaše knjižare biti popularniji i posećeniji.
Odabirom pravih ključnih reči, obezbedite sebi mesto na prvoj strani pretraživača, gde će vas svi ljubitelji knjiga lako primetiti i kliknuti na vaš sajt.
Kao neki od predloga za ključne reči mogu biti ’’Prodaja knjiga Beograd’’, ’’Knjižara Srbija’’ i ’’Prodavnica knjiga’’.
Razvijte posao na društvenim mrežama
Facebook i Instagram više nisu samo mesta gde se povezuju fizička lica i dele fotografije i snimke.
Prodaja putem neke popularne društvene mreže dobro funkcioniše kad su u pitanju knjige.
Prezentujte svoju knjižaru na nekoj od njih i postanite omiljena stranica svake osobe koja voli da čita.
Redovno objavljujte postove sa predstavljanjem knjiga i drugih vidova štampe iz vaše ponude.
Omogućite čitaocima da komentarišu ono što postavljate i uključite se u diskusiju.
Najavite svaki događaj koji organizuje vaša knjižara. Pripremite nagradne konkurse i ankete.
Ljudi će ovako, umesto fotografija i omiljenih pesama, deliti na svojim profilima i link ka stranici vaše knjižare.
Čak i oni koji slabo čitaju knjige će se zainteresovati za čitanje.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!