Kako reklamirati osiguranje
Svako osiguravajuće društvo teži da svojim klijentima izađe u susret povodom odgovarajuće zaštite njihove porodice i pokretne i nepokretne imovine.
Rizici za nastanak opasnosti su svuda oko nas, pa je potrebno misliti na vreme ako dođe do nesrećnog slučaja.
Korisnici usluga osiguranja žele da obezbede dragim osobama i sebi novac za lečenje, ako bude neophodan i pare za popravku vozila, ako dođe do saobraćajne nesreće.
Često ljudi nisu dovoljno finansijski stabilni da pokriju iznenadne gubitke, a osiguranje je tu da im izađe u susret.
Nije dovoljno dobiti samo dozvolu za obavljanje ovakve delatnosti da bi kompanija za osiguranje imala profit od svog rada.
Neophodno je da se probije putem glasne i jasne reklame i da privuče potencijalne klijente.
Neka svaka osoba kojoj je neophodno životno osiguranje ili osiguranje kuće ili stana, lako i jednostavno pronađe put do vas.
Poslužite se efektnim marketinškim trikovima i za malu sumu novca izgradite ime na tržištu usluga.
Budite uspešno osiguravajuće društvo sa konstantnim rastom broja zadovoljnih korisnika.
Lift kao savršeno mesto za reklamu osiguranja
Bez obzira da li se bavite uslužnom delatnošću kao što je osiguranje ili nekim drugim vidom poslovanja, predstavljanje vaše firme u liftovima je odličan način da budete zapaženi.
Na reklami u liftu možete da predstavite svoju ponudu životnih i neživotnih osiguranja, a svi koji na ovaj način dolaze do željenog sprata zgrade, skratiće vreme kroz prikupljanje novih informacija od koristi.
Znaće kome da se obrate, ako im zatreba finansijska zaštita u trećem dobu ili zaštita doma od elementarnih nepogoda.
Mi ćemo vam pomoći u realizaciji ove ideje, a na vama je da odaberete okrug grada Beograda koji vam je najbliži.
Npr. ako ste locirani na Čukarici, birate Okrug 7 kao centar oglašavanja.
Za vreme vožnje liftom, ljudi su zatvoreni u malom i uskom prostoru. Proučavaće okruženje u kome se nalaze i, usled viška vremena, posvetiti pažnju detaljima.
Upravo u ovoj činjenici ogleda se značaj oglašavanja u liftovima, a ne propustite da se i vaše osiguravajuće društvo nađe na zidu ili vratima nekog od beogradskih liftova.
Dopustite da se čuje za vas.
Ljudi će vas ubrzo potražiti za pomoć.
Reč po reč – Reklama za osiguranje
Komentari i iskustva klijenata su odraz vaše profesionalnosti.
Ovo nije isključeno ni kod osiguranja, a osobama koje do sada nisu potpisale polisu radi obezbeđivanja sebe i drugih od raznih tipova nezgoda će se raspitati o vama i odlučiti da li da vam pruže poverenje.
Zato, svakom zainteresovanom licu stručno i detaljno predstavite usluge i dokažite da ih baš vaše osiguravajuće društvo može zaštititi od nezgoda i gubitaka.
Što veći spektar ponude, veće je širenje mreže korisnika usluga.
Rezultat saradnje sa vama može biti pozitivan i negativan, a i jedan i drugi ishod sklapanja ugovora o osiguranju gradi vašu reputaciju među konkurentima.
Postavite dobru strategiju i razradite planove poslovnih aktivnosti.
Pokažite se na delu, kada za to dođe vreme i uverite klijente da ćete se im naći u nevolji, ako to bude neophodno.
Prezentacija u obliku web sajta kao idealan način za reklamiranje osiguranje
Pretraživanje baze sajtova na internetu je jedan od načina da se ljudi informišu o uslovima i ponudi osiguranja.
Prestavite svoje osiguravajuće društvo putem izrade pregledne web stranice sa jasnim objašnjenjima i svim korisnim informacijama.
Usluge osiguranja podelite u kategorije i objasnite kako svaka od njih funkcioniše.
Napravite mali download centar, gde će klijenti preuzimati korisne obrasce i tekstove.
Uvedite online prijavu štete.
Omogućite kontakt putem e-mail adrese i telefona i ne zaboravite da navedete adresu.
Ključne reči kao način za probijanje ka vrhu
Mesto na prvoj strani Google pretrage pokazuje da ste među liderima u svom poslu.
Da bi ste zaslužili titulu lidera, neophodno je da putem SEO optimizacije formirate ključne reči koje će pomoći korisnicima da vas otkriju na internetu.
Kucanjem ovih reči u polju Search, pojavljivaće se vaše osiguravajuće društvo među rezultatima.
Neki od primera su ’’Životno osiguranje Beograd’’, ’’Osiguranje Srbija’’ i ’’Osiguravajuće društvo Beograd’’.
Oglasite osiguranje putem društvenih mreža
Moderno doba je nezamislivo bez korišćenja interneta.
Svako od nas ima otvoren profil na nekoj od socijalnih mreža, a među ovim načinima povezivanja ljudi online dominiraju Facebook i Instagram.
Osim konekcije sa poznatim i nepoznatim licima, profil na društvenoj mreži može biti savršen za reklamiranje bilo kakve delatnosti, pa i pružanja usluga životnih i neživotnih osiguranja.
Bilo da se odlučite za Instagram galeriju ili Facebook stranicu, privući ćete veoma mnogo znatiželjnih lica i generalno svakog kome ovakav vid usluge treba.
Opišite svaki tip osiguranja, pratite komentare i odgovarajte na pitanja pratilaca.
Obavestite ih o dešavanjima, događajima i važnim vestima koje su vezane za vaše osiguravajuće društvo.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!