Kako reklamirati prodaju parketa i laminata

kako reklamirati prodavnicu parketa i laminata

Podovi od drveta daju šarm svakom domu i mogu odgovarati svačijem ukusu. Pored toga, lako se održavaju.

Tipični primeri podova od drveta jesu parket i laminat, čije cene, dizajn i kvalitet variraju od prodavca do prodavca. Prilikom kupovine laminata ili parketa, kupci sve češće biraju pod koji odlikuju dugotrajnost, lepota i prihvatljiva cena.

Zato žele da posete prodajni objekat koji ima veliku i raznovrsnu ponudu, kao i ljubazne i stručne radnike. Ako smatrate da ovaj opis odgovara Vašem poslovanju, Vaši parketi i laminati zaslužuju da se istaknu i privuku pažnju velikog broja potencijalnih mušterija.

Reklamiranje parketa i laminata ne zahteva ulaganje velike količine novca, ali svakako treba odabrati pravi marketinški metod za promociju ovakve delatnosti i robe.

Čak i kombinovanje nekoliko metoda može dati odlične rezultate i pomoći Vam da se probijete među konkurentima.

PROSTOR U LIFTU – IDEALAN ZA OGLAŠAVANJE PARKETA I LAMINATA

Liftovi su idealna mesta za privlačenje radoznalih pogleda, informisanje i reklamiranje. Upravo zato, treba da ih iskoristite da bi promovisali Vaše parkete i laminate.

Verujemo da ćete nakon postavke reklame u liftovima beogradskih višespratnica itekako uvećati potražnju za Vašim artiklima. Za početak, odlučite se za teritoriju na kojoj će Vaš reklamni poster biti istaknut.

To može biti Okrug 6, ukoliko želite da se obratite ciljnoj grupi koja boravi u opštinama Vračar i Zvezdara. Ovi delovi našeg glavnog grada obuhvataju ulice poput Deligradske, Bul. Kralja Aleksandra, ulice Grčića Milenka, Južnog bulevara i mnogih drugih. To je više od 50 zgrada sa liftovima, odnosno preko 11000 potencijalnih mušterija.

Rezervišite svoj termin što pre, jer je interesovanje za ovakav tip marketinga zaista veliko zbog odličnih rezultata.

S obzirom na velike promene koje donosi moderno doba na polju marketinga, prodavci robe i usluga su u konstantnoj potrazi za novim i atraktivnim načinima za privlačenje pažnje budućih kupaca. Među njima se svakako ističe oglašavanje u liftovima, inovativno rešenje koje će pružiti sve važne informacije potencijalnoj mušteriji koja će ubrzo poželeti da sarađuje sa Vama.

Reklamne postere, koji se ističu na zidovima liftova, odlikuju kreativnost, privlačnost i malo ulaganje.

Upravo zato, lift oglašavanje je idealan i efektan marketinški metod.

SLUŠAJTE ŠTA KOMENTARIŠU VAŠI KUPCI

Nakon obavljene kupoprodaje, Vaša mušterija će steći određen utisak o Vama. On zavisi od mnogih faktora, među kojima su kvalitet, stručnost, ljubaznost i pristojan cenovnik.

Svaka lepa reč je svojevrsna reklama koja će privući još kupaca, a svaka sugestija može biti još jedan način da poboljšate svoje poslovanje. Svaka novina ili predlog mušterije može u velikoj meri unaprediti Vas kao prodavca i omogućiti Vam stabilnu poziciju na konkurentnom tržištu.

Neka se u Vašoj ponudi nađe što širi izbor parketa i laminata, da bi se lakše prilagodili željama i zahtevima osoba koje su zainteresovane za kupovinu kod Vas. Ponudite i podnu izolaciju, lajsne i sredstva za čišćenje i održavanje.

Svaki Vaš savet i pomoć prilikom odabira parketa ili laminata biće dragocen kupcima. Veliki plus je i usluga ugradnje kupljenog drvenog poda.

PONUDITE VAŠE LAMINATE I PARKETE I NA INTERNETU

Online poslovanje učiniće Vas savremenim prodavcem i pomoći će Vam da pridobijete još veći broj kupaca. Svoje drvene podove možete predstaviti i ponuditi i putem lepo uređenog i preglednog web sajta.

Objasnite kako funkcioniše online prodaja, kako se vrši plaćanje, kao i kako se obavlja dostava kupljenog parketa ili laminata. Ponudite određene podove po akcijskoj ceni.

Postavite katalog za download. Kontakt stranica, sa podacima kao što su telefon i e-mail adresa, ne sme biti izostavljena.

SEO OPTIMIZACIJOM DO VEĆEG BROJA POSETILACA NA SAJTU

Svaki prodavac na internetu se trudi da svoj web sajt poboljša i poveća broj poseta uz pomoć alata koji je poznat kao SEO optimizacija.

SEO optimizacijom ćete učiniti sadržaj na sajtu kvalitetnijim i preglednijim, a budući kupci će ga takođe lakše naći i na Google pretraživaču.

U sadržaj sajta treba ubaciti ključne reči poput ’’Prodaja i ugradnja laminata’’, ’’Parket online prodaja’’ i ’’Drveni podovi Srbija’’.

VAŠI PARKETI I LAMINATI NA FACEBOOK-U I INSTAGRAMU

Nove kupce možete pronaći na društvenim mrežama, a činjenica je da veliki broj ljudi svakodnevno koristi sajtove poput Facebook-a i Instagrama. Na ovim platformama profile ima skoro svako, a i prodavci ih često koriste u svrhu marketinga.

Putem Facebook stranice ili Instagram galerije, predstavite svoje parkete i laminate. Možete zamoliti mušterije da Vam pošalju fotografije svog doma ili poslovnog prostora na kojima se vidi Vaš laminat ili parket.

Podelite neke zanimljive i korisne postove vezane za ugradnju i održavanje drvenih podova. Redovno obaveštavajte pratioce o novim dezenima i teksturama podova i parketima i laminatima koji se prodaju po akcijskim cenama.

Komentari i poruke sa pitanjima će se nizati iz dana u dan, a Vi na svako pitanje dajte adekvatan odgovor.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *