Kako reklamirati prodaju fontana

kako reklamirati prodaju fontana

Uređenje eksterijera jednako je važno kao i sređivanje unutrašnjosti Vašeg doma ili poslovnog prostora. Bilo koji vrt ili dvorište izgledaće lepše ukoliko se u njima nalazi fontana. Fontane su prava atrakcija, a potvrđeno je da žubor vode opušta i smanjuje stres.

Postoje pravna lica koja se bave isključivo prodajom fontana od različitih materijala i u više dimenzija, a da bi se promovisala na tržištu i istakla u moru konkurencije, neophodna im je dobra reklama.

Odredite budžet koji ćete uložiti za reklamiranje delatnosti kojom se bavite, a u ovom slučaju je to prodaja fontana. Svoje buduće kupce ćete lako naći i putem nekih metoda koje su efektne, a ne zahtevaju veliki novčani ulog. Vaša prodajna mreža će se velikom brzinom proširiti i stvorićete jedinstven brend.

LIFT KAO MESTO ZA REKLAMU

Da li ste ikada razmišljali da iskoristite liftove stambenih i poslovnih zgrada kao mesta za isticanje Vaše reklame? Ovaj marketinški metod je odavno prihvaćen širom sveta, a i kod nas je uspešno zaživeo.

Sve što treba da uradite jeste da nam pošaljete zahtev sa željenom dimenzijom reklame, vremenskim periodom za vreme kog će reklama biti istaknuta i okrug. Naš glavni grad podelili smo na okruge, da bi se lakše odlučili za teritoriju na kojoj želite da se promovišete.

Na primer, ukoliko je Vaš cilj da se predstavite potencijalnim klijentima na teritoriji Novog Beograda i u blizini Štark Arene, preporučujemo Vam Okrug 3. Vaš poster, koji će pozvati posmatrače da kod Vas kupe neku od fontana, biće istaknut u 50 zgrada koje se nalaze na Novom Beogradu i videće ga nekoliko hiljada ljudi.

U višespratnicama, svako će radije koristiti lift nego stepenište, da bi skratili odlazak do željenog sprata ili dole do prizemlja. Bez obzira koliko dugo putujete liftom, istraživanja su pokazala da ćete sigurno primetiti reklamu koja je istaknuta u njemu, a da ona ne deluje previše nametljivo i agresivno.

Naprotiv, putnik u liftu će se čak zainteresovati za sadržaj reklamnog postera i verovatno poželeti da se informiše više ili da započne saradnju sa Vama.

KOMENTARI VAŠIH KUPACA SU VRLO VAŽNI

Uspeh Vašeg poslovanja jeste zadovoljstvo kupca koji je kod Vas odabrao fontanu za svoj veliki vrt ili manje dvorište. Budite originalni tako što ćete formirati jedinstvenu ponudu i time uveriti zainteresovane na nema potrebe dalje da lutaju i traže svoju idealnu fontanu.

Osim fontana za otvoren prostor, možete ponuditi i sobne varijante koje su sjajna ideja za ulepšavanje nečijeg doma ili poslovnih prostorija. Neka svaka fontana bude izrađena od kvalitetnog materijala i lepo dizajnirana.

Pomozite svakom klijentu da za sebe odabere fontanu po svojoj želji i ukusu po pristojnoj ceni. Uz svaku od njih, ponudite mogućnost održavanja i servisiranja. Možete formirati i katalog u kome će se nalaziti Vaša celokupna ponuda.

VAŠE FONTANE I NA INTERNETU

Osim lokala u kome možete obavljati svoju delatnost, proširite se i online. Prodaju fontana reklamirajte i putem interneta, a najbolje je da počnete sa svojim web sajtom. Sadržaj mora biti pregledan i kvalitetan, tako da objedini sve najvažnije informacije o Vama i Vašoj ponudi.

Na sajt postavite katalog fontana u vidu galerije ili pdf dokumenta. U katalogu, pored fotografija, neophodno je da navedete sve bitne podatke o svakom artiklu. Objasnite kako funkcionišu izrada, ugradnja i doprema na željenu adresu.

Obavezna je i Kontakt stranica, sa brojem telefona, adresom i e-mailom, kako bi radoznali budući kupci mogli lakše da dođu do Vas.

SEO OPTIMIZACIJA – KORISTAN INTERNET ALAT

Vaš web sajt je kreiran i prisutan na World Wide Webu, ali niste zadovoljni brojem posetilaca? Uz pomoć SEO optimizacije, sa lakoćom ćete privući potencijalne mušterije i proširiti svoju prodajnu mrežu. Takođe, Vaš sajt će zauzeti mesto na prvoj stranici Google pretrage, što je jak dokaz da ste ozbiljan prodavac i profesionalac.

Metodom ubacivanja ključnih reči u sadržaj web sajta, kao što je to članak ili opis slike, Vaša stranica će je ubrzo pojaviti među prvim rezultatima Google pretraživača. Kao dobri primeri ključnih reči ističu se ’’Fontana za dvorište’’, ’’Online prodaja fontana Srbija’’ i ’’Fontane od kamena ponuda’’.

AKTIVIRAJTE SE NA INSTAGRAMU I FACEBOOK-U

Društvene mreže su odlična mesta za povezivanje sa novim kupcima. Zbog toga, napravite profile na Facebook-u i Instagramu i ljudi će Vas ubrzo ’’zapratiti’’. Svakodnevne objave na Vašoj stranici ili u galeriji mogu predstaviti Vašu ponudu, a pratioci će ostavljati svoje komentare i pitanja.

Budite aktivni, dajte svima neophodne odgovore i pružite neophodne informacije. Možete postavljati i linkove ka člancima vezanim za fontane i uređenje prostora, a takođe i slike zadovoljnih mušterija i njihovih fontana.

Nove mušterije će Vam se ubrzo javiti sa željom da sa Vama započnu saradnju.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.