Kako reklamirati firmu za prodaju i servis klima uređaja
Firme koje u svojoj delatnost imaju klima uređaje, mogu imati više oblika poslovanja, što će uticati na cenu pokretanja biznisa. Neke firme su specijalizovane za servis klima uređaja, dok druge vrše prodaju i instalaciju novih jedinica.
Bez obzira na to koji je tip vašeg poslovanja, za početak delovanja potrebno je da napravite plan, moraćete sagledati neke osnovne troškove pokretanja poslovanja. Na koje troškove ćete naići i sa kojima ćete se suočiti, utiče za početak vrsta posla kojim ste se odlučili baviti.
Na primer, ukoliko nudite servis klima uređaja prvenstveno vam je potreban alat, ručni alat, električni alat i sigurnosna oprema.
Za klimatizaciju, firme koje prodaju nove jedinice, moraju izvršiti popis delova i klima uređaja koje mogu isporučiti kupcima po potrebi. Stoga je svakako potrebno više početnog kapitala, budući sve mora biti na stanju firme koja se bavi postavkama novih jedinica. Takođe, trebaćete mesto za skladištenje svog inventara, što može uključivati najam radnog prostora.

Reklama u liftu
Lift oglasi kao najefikasniji način direktnog oglašavanja prodaje i servisa klima uređaja
Jedan od veoma efikasnih načina promovisanja vašeg poslovanja kao i ponude oglašavanja servisa klima uređaja svakako je oglašavanje u Lift oglasima.
U današnje vreme gotovo većini stanara, vaših potencijalnih klijenata teška je odluka koga će primiti u stan i dozvoliti da uradi servis klima uređaja. Zbog porasta kriminala i svakodnevnih prevara od strane tzv. majstora, stanari se teško odlučuju da preko telefona ili flajera prihvate vašu ponudu.
Na ovaj način, oglašavanjem u Lift oglasima možete se fokusirati na određeni deo Beograda i predstaviti svoje usluge.
Svi stanari su upućeni u to da se preko Lift oglasa mogu isključivo reklamirati pravna lica, što znači da sve firme koje su stavile svoju ponudu u Lift oglase su proverene firme, koje su registrovane u APR-u. Na taj način stanari imaju poverenje i lakše se odlučuju za poziv.
Cenovno Lift oglasi se trude da budu prihvatljivi svima, iskoristite ponudu ŠEST MESECI PLATIŠ-ŠEST MESECI OGLAŠAVAJ SE GRATIS i ostvarite ukupno 50% popusta na cenu oglašavanja u liftovima.
Budite prisutni godinu dana u Liftovima stambenih zgrada, stvorite poverenje kod stanara i svojom dobrom ponudom učinite prvi korak ka proširenju vašeg poslovanja.
Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560
Finansijski plan poslovanja firme
Nakon što ste utvrdili svoje poslovanje, potrebno vam je da napravite finansijski plan koji pokriva buduće troškove za proširenje. To može uključivati veći broj osoblja, izložbeni prostor za kupce kako bi saznali više o klima uređajima koje prodajete i troškove voznog parka za vozila kojima ćete ići kod klijenata.
Deo troškova pokretanja vašeg biznisa pada na marketing. Možete se odlučiti za lokalno oglašavanje, ili putem web stranice, što je i jedno od najboljih mesta za promovisanje vaše firme.
Ako ste upravo počeli svoj posao, postavite svoje cene, kao i jasno definišiti svoje sposobnosti. Izradite marketing plan ili promociju, poput prodaje putem pisma ili brošura, koje uključuje ove informacije. Reklamirajte svoje usluge u lokalnim novinama tokom hladnih zimskih i vrućih letnih meseci. Napravite web stranicu, tako da vas kupci u mogu brzo pronaći kada se radi online pretraživanje.
Umesto čekanja na potencijalnog kupca, da dobijete posao, promovišite usluge održavanja. Slanje podsetnika vašim dosadašnjim kupcima, upozoravajući ih o redovnom održavanju klima uređaja, svakako spada u aktivnosti kako da budete u kontaktu sa svojim dosadašnjim klijentima. Možete im poslati newsletter sa savetima, kao što su – koliko često menjati filter, zajedno s kuponima za održavanje.
Današnji trend je da se kupci ili oni kojima je potreban servis ili prodaja klima uređaja sve više oslanjaju na internet. Stoga iskoristite tu činjenicu
Web stranica kao način za reklamiranje prodaje i servisa klima uređaja
Ako nemate svoju web stranice, vreme je da ju dobijete. Web stranica je snažan marketinški alat, na kojoj ćete dati punu ponudu svojih proizvoda i usluga, objavljivati priče zadovoljnih kupaca, i dati eventualno opciju online kupovine.
U današnje moderno vreme nezamislivo je baviti se bilo kojim poslom, a ne imati svoju web stranicu. Iskoristite tu činjenicu, uložite novac u profesionalnu izradu web sajta, jer to će Vam biti najbolja marketinška investicija.
Reklamiranje prodaje i servisa klima uređaja na društvenim medijima
Kao što je važno u današnje vreme imati svoju web stranicu, tako je važno i prisustvo na Facebook-u i na drugim društvenim mrežama, kao važan faktor rasta svake firme. Budite prisutni na društvenim mrežama, dajući informacije o novim proizvodima, servisnim informacijama, promociji vašeg poslovanja, kao i stavljanju povratnih informacija vašim kupcima.
Facebook reklamiranje takođe može biti odličan način promocije Vaših usluga. Prednosti Facebook reklame ogledaju se u mogućnosti kreiranja efikasne marketing kampanje, prvenstveno zbog mogućnosti preciznog targetiranja Vaše ciljne grupe korisnika.
NPR. U gradovima živi najveći deo Vaše ciljne grupe korisnika, a Vašu Facebook reklamu možete podesiti da se prikazuje upravo korisnicima koju tu žive.
E-mail marketing
Kao brže i isplatljivije, e-mail je savršen medij za oglašavanje i ispis i distribuciju kupona. Korištćenje Interneta je jeftin, jednostavan i neverovatan efikasan dodatak svakoj marketinškoj kampanji.
Pobrinite se da iskoristite sve besplatne online marketinške mogućnosti. To uključuje Google my business i besplatne poslovne direktorijume.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!