Kako možete iskoristiti zastave za reklamnu kampanju?

zastava-plava-na-stadionu

Bez obzira što digitalni marketing zauzima sve više prostora i u današnje vreme predstavlja dominantan oblik oglašavanja, ipak ne smemo prevideti i zapostaviti tradicionalne reklame, koje i dalje mogu da budu jako efikasne.

Reklame sa štampom na raznim materijalima, koje se mogu postavljati na ogradama, zidovima kuća i zgrada, na prozorima, na ulazu u poslovnu zgradu ili u samim kancelarijama ili prodajnim objektima – i dalje su veoma popularne za promociju gotovo svih vrsta poslovanja. Kada je reč o outdoor oglašavanju, jedan od najčešćih marketinških rekvizita su – reklamne zastave.

Osim što veoma lako privlače pažnju i i povećavaju zainteresovanost potencijalnih potrošača o vašem biznisu, zastave jako puno znače kada je u pitanju brendiranje nekog posla ili pojedinačnog proizvoda. Kad god ljudi ugledaju vašu zastavu, setiće se koji je brend u pitanju i gde mogu nabaviti proizvode tog brenda.

Ovde treba imati na umu da, za razliku od oglasa na društvenim mrežama ili putem elektronske pošte koji se mogu lako ignorisati, ovaj vid oglašavanja ljudi ne mogu isključiti. Koje su sve prednosti reklamnih zastava i kako ih možete iskoristiti za uspešnu marketinšku kampanju? Pročitajte!

Zašto koristiti zastave kao promotivni materijal?

Lepo dizajnirane zastave istaknute napolju, tako da lepršaju na vetru odlične su za promociju bilo kog posla, brenda ili nekih događaja poput koncerata, sajmova automobila, festivala, parada i drugih sličnih dešavanja. One su veoma efikasne u privlačenju pažnje. Što je najbolje, danas lako možete izraditi zastavu željenih dimenzija i štampati reklamne slogane prema vašim zahtevima. Evo nekoliko razloga zašto bi trebalo da uključite zastave u vašu reklamnu kampanju.

Oglas 24/7

Zastave mogu da stoje izložene 24 sata – 7 dana u nedelji, i kada ih jednom istaknete nećete imati potrebu da ih stalno sklanjate i opet postavljate. Ako su izrađene od kvalitetnog materijala, mogu da ostanu na istom mestu u veoma dugom vremenskom periodu.

Jeftine su

Ako uporedite troškove za izradu zastava sa troškovima drugih oblika oglašavanja, lako ćete zaključiti da su zastave povoljnije. S obzirom na njihovu dugovečnost i relativno nisku cenu, za uložen novac ćete dobiti najbolju moguću reklamu na duge staze.

Zauzimaju malo prostora

Zastave zauzimaju minimalno prostora jer čak i one najvećih dimenzija možete postaviti na mesta na kojima vam neće smetati a efikasno će reklamirati vaš biznis ili poslovni događaj. Sa druge strane, čak i u malim prostorijama i kancelarijama površine od svega par kvadrata, mobilne zastave manjih formata, zastave na unutrašnjem zidu, ili pak stone zastave ni na koji način vas neće ometati u radu, a reklamna poruka koja je na njima biće i dalje vidljiva. Na taj način, zastava predstavlja reklamu koja će uvek privući potencijalne potrošače.

Lako se sklapaju

Ako je neophodno da po završetku radnog vremena sklonite reklamu, zastava je takođe vrhunsko rešenje – lako je može skinuti sa jarbola i izvući iz postolja, sklopiti i nakon toga odložiti za naredni dan ili za neku buduću promociju. Za razliku od nekih drugih transparenata, gde je za njihovo postavljanje neophodno koristiti alat, bušilice, šrafove i sl, ovde će biti dovoljno da rasklopite teleskopske spojnice i zatim spakujete zastavu. Sve što vam je potrebno je nekoliko minuta vremena, bez upotrebe bilo kakvog alata.

Lagane i prenosive

S obzirom da su stubovi na kojima se postavljaju zastave lagani, zastava kao reklamno sredstvo je laka za transport i postavljanje na bilo kom mestu. Neki čak imaju i posebne, praktične torbe za njihovo nošenje. Mogu se postaviti na trotoaru, plaži, trgu ili u parku, zavisno od vrste događaja. Upravo zbog toga, često ih koriste promoteri po klubovima i restoranima kako bi reklamirali određenu vrstu pića ili hrane.

Kvalitetan dizajn i vrhunska štampa

Možda i najveća pogodnost zastave kao reklamnog materijala je činjenica da vas ništa ne ograničava u dizajniranju. Možete se prepustiti mašti i izraditi reklamu na zastavi baš onakvu kakvu ste zamišljali. Posao oko dizajna i štampanja možete prepustiti profesionalnim dizajnerima koji će ovaj vid reklamnog materijala izraditi tako da najbolje prezentuje vaš biznis.

Otpornost na vremenske uslove

Zastave, bilo da su mobilne ili fiksirane, mogu stajati napolju i po lepom ali i po kišovitom i snežnom vremenu. Izrađene su od kvalitetnih materijala tako da mogu da izdrže čak i veoma jake vetrove, što garantuje njihovu dugotrajnost.

Gde se reklamne zastave najčešće koriste?

Široke su mogućnosti kada je u pitanju upotreba zastava kao reklamnog materijala. Možete ih koristiti u zatvorenim prostorima, ali i na otvorenom. Podjednako dobro će reklamirati vaš biznis i vaš brend i unutra i spolja. Ipak, poseban efekat će dati ako odaberete dobru poziciju i pojedine događaje. Evo gde i u kojim prilikam ih vlasnici biznisa najčešće koriste.

Nekretnine

Zastave su odličan marketinški alat kada su u pitanju poslovi sa nekretninama, jer je prodaja stanova i kuća veoma orijentisana na lokaciju, a zastave su kao stvorene za promociju određene lokacije. One će vam pomoći da svoju poruku prenesete ljudima koji baš tuda prolaze, bilo pešaka ili automobilom.

Festivali

Zastave su takođe vrhunski alat za promovisanje festivala, jer se mogu postaviti na otvorenom prostoru a čak i jak vetar im neće smetati. Šta više, na vetru će se bolje vijoriti i dati pozitivnu vibraciju celom događaju. Mogu biti velike, ali i festivalske zastavice manjih dimenzija, koje u rukama učenika festivala mogu događaj učiniti još veselijim i svečanijim. Može te ih postaviti na zid, ali i okačiti na jarbol i pobosti u travnjak i sl.

Auto dileri

Promotivne zastave su uobičajene za auto salone. Osim što reklamiraju brend automobila, one pospešuju prodaju i promovišu zastupništvo u krugu određene lokacije. Čak i u današnjem digitalnom svetu u kome svi pregledaju internet stranice tražeći automobil za sebe, pontencijalni kupci, pre nego što se odluče za kupovinu, ipak na kraju dođu u salon ili na auto plac kako bi uživo videli i testirali željeni auto. Zato su zastave nezaobilazan reklamni materijal u auto salonima i na auto placevima.

Izlozi

Još jedan efikasan način za upotrebu zastava u promotivne svrhe, jeste njihovo postavljanje u izlozima maloprodajnih objekata. Firme koje koriste promotivne zastavice u svojim izlozima su najčešće maloprodajni objekti koji su fokusirani na lokaciju, poput prodavnica brze hrane, prehrambenih prodavnica, apoteka i sl. Često ih koriste i vlasnici restorana. Interesantno je da i u današnjem dobu digitalnog marketinga mnoštvo prodavnica ili restorana upravo na ovaj način veoma efikasno uspeva da privuče najveći procenat svojih mušterija.

Sportski događaji

Maratoni, dobrotvorne prijateljske utakmice i druge sportske priredbe su popularni događaji na kojima se gotovo bez izuzetka ističu razne zastave. One mogu služiti za promociju samog događaja, ali i za promociju sponzora tog događaja, što će naročito biti efektno ako se sve prenosi uživo putem TV-a ili Youtube-a.

Konferencije

Kada su u pitanju konferencije i drugi slični stručni skupovi, promotivne zastave na kojima može da bude postavljen i smer u kome učesnici treba da se kreću, postavljaju se na ulaznim vratima ili oko samog mesta održavanja skupa. Mnoge konferencije imaju i posetioce iz inostranstva i upravo njima zastave mogu biti od posebne pomoći, jer će im olakšati snalaženje i orijentaciju, naročito ako prvi put posećuju taj naučni ili poslovni skup. Zastave manjih dimenzija mogu se postaviti i na stolovima kako govornika tako i gostiju konferencije, pa će garantovano biti zapažene, bilo da promovišu sam skup ili njegove sponzore.

Na kraju, iz svega što smo naveli u prethodnom tekstu može se zaključiti da su zastave kao marketinško sredstvo zapravo veoma pametno ulaganje. One su cenovno pristupačne, lake za održavanje, prenosive su i na njima možete odštampati bukvalno sve ono što budete želeli i to na način na koji mislite da će najbolje prezentovati vaš biznis. Zato smatramo da zastave spadaju u grupu najefikasnijih oblika nedigitalnog, tradicionalnog oglašavanja, i da su investicija sa kojom nema greške.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *