Kako reklamirati garažna vrata

kako reklamirati garazna vrata

Garaža predstavlja idealno mesto za putnički automobil, štiteći ga od uticaja vremenskih prilika. Da bi vozilo bilo u potpunosti sigurno, garaža mora imati posebna i kvaliteno izrađena vrata.

Mnoga pravna lica su specijalizovana za izradu i prodaju raznih tipova garažnih vrata, a potražnja je izuzetno velika. Nije ni čudo jer svaki vozač želi da mu auto što duže traje i da bude zaštićen od krađe.

Ako i Vi izrađujete i prodajete garažna vrata, znate koliko je reklama važna, pogotovo ako tek započinjete posao i niste još formirali mrežu kupaca.

Zaboravite na tradicionalan marketing, na koji kupci više ne obraćaju pažnju kao ranije. Umesto reklame na TV-u i oglasa u novinama, uložite u reklamne postere u liftovima i kvalitetno izrađen web sajt.

Postoje i mnoge druge metode za promovisanje Vaše ponude garažnih vrata koje će sa sigurnošću privući zainteresovane.

REKLAMIRANJE U LIFTOVIMA

Lift oglasi su sve popularniji kod nas jer u njih zaista vredi ulagati. Postavljanjem reklamnog postera na unutrašnji zid lifta privlačite radoznale poglede putnika. Velika responzivnost je jedan od najvećih razloga zbog kojih i Vi treba da se odlučite za promovisanje Vaših modela garažnih vrata.

Sve što treba da uradite jeste da odaberete neki od beogradskih okruga, odnosno teritorija na kojima će se plasirati Vaš oglas. Na primer, Okrug 5 je idealan za pravna lica koja žele marketing na području Voždovca. U 50 zgrada ove beogradske opštine će stajati Vaša reklama naredna dva meseca ili duže, po Vašoj želji.

Za to vreme, primetiće Vas na hiljade stanara i posetilaca zgrada, među kojima su i Vaši budući klijenti.

Reklamiranje u liftovima stambenih objekata služi da prenese Vašu poruku što bliže potencijalnim kupcima, a da to ne izgleda agresivno ili dosadno. Vaš reklamni poster je prvo što će ljudi ugledati kada se otvore vrata lifta, a većina će tokom korišćenja lifta proučiti sadržaj onog što se reklamira.

Ako osoba živi ili radi u zgradi u kojoj se Vaša reklama nalazi, postoji verovatnoća da će je proučiti nekoliko puta i zapamtiti. Ukoliko poželi da Vas kontaktira, kupac će Vas potražiti putem kontakt podataka sa oglasa.

KOMENTARI KLIJENATA SU OD VELIKOG ZNAČAJA

Prilikom kupovine garažnih vrata, važno je da ona budu kvalitetno izrađena, izdržljiva, dugotrajna, ali i lepo dizajnirana. Ako kupac može svaku ovu stavku da prepozna u Vašoj ponudi, sigurno će Vas preporučiti prijateljima i poznanicima.

Broj klijenata se uvećava sa brojem preporuka, a samim tim i Vaš profit. Učvrstićete svoje mesto na tržištu kao ozbiljan prodavac, a Vaše ime će postati brend. Zato, vodite računa da sa svakom potencijalnom mušterijom ostvarite što bolju komunikaciju, da bi saznali kakva garažna vrata su joj neophodna.

Uspešna prodaja znači i brojne pohvale od strane kupca, što je zaista pokazatelj koliko dobro radite svoj posao. Svaki komentar je svojevrsna reklama, zato se potrudite da se istaknete u što boljem svetlu.

VAŠA PONUDA GARAŽNIH VRATA I NA INTERNETU

Garažna vrata iz Vaše ponude možete predstaviti i putem web sajta, koji je takođe jedna vrsta reklame i Vaša originalna prezentacija. Formirajte galeriju sa svim modelima, koje možete podeliti u kategorije (prema dimenzijama, materijalu, vrata sa i bez elektromotora, vrata sa i bez sigurnosnog sistema itd.).

Možete pokrenuti i online poručivanje. Neka akcije i najnoviji modeli garažnih vrata budu posebno istaknuti.

Na Kontakt stranici ostavite podatke putem kojih zainteresovani posetioci mogu da dođu do Vas, a to su adresa, broj telefona i e-mail.

PRIVUCITE PAŽNJU UZ POMOĆ SEO OPTIMIZACIJE

Niste zadovoljni brojem posetilaca i uticajem sajta na povećanje prodaje garažnih vrata?

Vreme je da svoju web stranicu poboljšate uz pomoć SEO optimizacije. Za kratko vreme, Vaš sajt će se nalaziti među prvim rezultatima Google pretrage nakon kucanja određenih ključnih reči. Te ključne reči treba da uključite u sadržaj svog sajta i preuredite svaku karticu.

Ovakav posao rade osobe koje su profesionalci za internet marketing, a takođe prate statistiku koja pokazuje rezultate nakon izmena.

Kao odlični primeri ključnih reči za Vašu delatnost ističu se  ’’Prodaja garažnih vrata Srbija’’, ’’Cene garažnih vrata sa ugradnjom’’ i ’’Vrata za garažu povoljno’’.

PRONAĐITE SVOJE KUPCE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Tačno je da ne postojite na tržištu ako ne postojite na internetu. Danas, nalog na društvenim mrežama imamo skoro svi pa čak i pravna lica.

Facebook i Instagram se posebno ističu kao platforme na kojima Vas mogu otkriti novi klijenti. Otvorite svoje naloge i budite aktivni. Predstavite svoja garažna vrata postavljanjem slika i video klipova.

Pokažite kako vrata izgledaju nakon ugradnje kod Vaših kupaca. U opisu stranice ili galerije ostavite kontakt podatke i odgovarajte na privatne poruke i komentare.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.