Kako reklamirati restoran

reklama-za-restoran


Vlasnici restorana su uvek u potrazi za novim i svežim idejama za reklamiranje svojih ugostiteljskih objekata.

Planiranje za promociju vašeg restorana može potrajati neko vreme, ali rad će se sigurno isplatiti.

Postoji mnogo online i offline metoda za reklamiranje vašeg restorana.

U ovom blogu ćemo pisati o nekim idejama i što je još važnije, efikasnim načinima kako da promovišete svoj biznis iz oblasti ugostiteljstva i povećate profit.

Većina njih su pristupačne i lako ih je sprovesti.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Oglašavanje u liftovima kao opcija reklamiranja restorana

okrug-36Oglašavanje u liftovima predstavlja odličan način da predstavite vaš restoran na lokalnom nivou.

Izborom oglašavanja u liftovima vaša reklama će biti pozicionirana u zgradama koje se nalaze u neposrednoj blizini vašeg restorana.

Na taj način sve stanare upoznaćete sa vašim restoranom.

Zakupom reklamnog prostora u liftu, vaša reklama se nalazi na mestu gde ju je nemoguće ignorisati ili ne videti, a to vam ne može garantovati ni jedan drugi medij.


Ne gledaju svi isti kanal, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne čitaju svi iste novine i časopise, ali zato svi koji žive u zgradi svakodnevno koriste isti lift.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

Pogledajte cenovnik oglašavanja

Posetite kompanije u vašem komšiluku

Mnogi vlasnici zaboravljaju da su kompanije koje okružuju njihov restoran veoma važni izvori potencijalnih gostiju, naročito tokom pauze za ručak.

Za početak, izaberite kompanije iz vašeg komšiluka i isplanirajte vreme da ih posetite.

Lični kontakt sa potencijalnim gostima je veoma važan.

Predstavite svoj restoran vlasnicima i direktorima i dajte im stimulativnu ponudu kada posete vaš restoran ili poruče hranu za isporuku. Razgovarajte sa njima i ostaviti im letak o ponudi svog restorana.

Ovo može biti jedan od načina za efikasno reklamiranje restorana.

podela-flajera

Podela flajera

Dizajniranje letaka za ponudu i reklamiranje vašeg restorana

Letak sa vašom stimulativnom ponudom mora biti profesionalno dizajniran i dovoljno mali da stane u novčanik.

Nemojte da štampate velike flajere i samo ih ostavite negde.

Isto tako, ne stavljajte letke pod brisače.

Poenta je da sebe i svoj ugostiteljski objekat predstavite lično, jer ćete tako ostaviti bolji utisak kod budućih gostiju.

20% popusta… Da li je to dovoljno da privuče goste i napravi pravi korak u reklamiranju restorana

U cilju podsticanja potencijalnih kupaca, morate obezbediti popust od 20%.

Ovaj procenat je dovoljan da privuče buduće goste, a vama ipak obezbedi određeni profit.

Takođe možete ponuditi dva obroka po ceni jednog kao veoma koristan način za privlačenje novih klijenata. Takođe budućim korisnicima vaših usluga koji ne mogu da napuste radno mesto možete ponuditi i 10% popusta za isporuku na adresu.

Ovo je sasvim dovoljno da zainteresujete zaposlene koji nemaju mnogo vremena da izađu na ručak, već moraju da poruče hranu ili ponesu od kuće.

Napravite bazu svojih gostiju

Pokušajte da dođete do brojeva telefona ili mailova budućih gostiju tako da možete da im pošaljete dnevne akcije.

Ponude sa dnevnim akcijama poslati obavezno ujutru, jer ako malo zakasnite, većina će već odlučiti šta će ručati, pa možete ostati bez gostiju..

Ne zaboravite da stavite neku ukusnu sliku i opis ukusa u ustima… Kada napravite bazu gostiju dobijate najbolji alat za direktni marketing svog restorana.

Happi hour kao jedan od načina reklamiranja restorana

Ova promocija ima za cilj da poveća poslovanje tokom određenih sati kada znate da je uobičajno da imate manji broj gostiju.

Happi hour je obično u kasnim popodnevnim satima od ponedjeljka do četvrtka i često se odvija između 16 i 20h. U većini slučajeva “happi hour” traje duže od jednog sata.

Neka vaši klijenti uživaju u cenama Happi hour perioda nakon dugog radnog dana uz meni sa vinskim kartama u pola cene, jeftinim koktelima, prilozima…

Posle takvog uživanja Vaši gosti će rado platiti račun i doći ponovo prvom prilikom sa svojim prijateljima kojima će preporučiti Vaš restoran.

Degustacija vina u vašem restoranu kao opcija reklamiranja

Odredite malo vremena za organizovanje degustacije vina, moraćete da uložite dodatna sredstva za samo vino, ali će to dovesti do kontinuirane posete tih gostiju dugo posle tog dana.

Možete organizovati degustacija vina u bilo kom trenutku u toku godine.

Preporuka je da izaberete slabija vina u leto i jače sorte vina u zimskom periodu.

Najbolji dani za ovu vrstu događaja su petak i subota, kada ljudi mogu da se opuste i ne moraju da brinu o odlasku na posao sutra ujutro. Dobro vreme je neposredno posle ručka ili večere, jer ljudi sigurno mogu više popiti posle dobrog obroka.

Izbegavajte cveće za stoni ukras.

Miris cveća ne treba mešati sa mirisom vina. Sveće takođe treba izbegavati.

Lep raspored činija sa grožđem bi bio sasvim dovoljan za stonu dekoraciju za takve prilike.

Ako dugoročno razmišljate o svojim marketinškim aktivnostima, iskoristite ponudu godišnjeg oglašavanja u liftovima najviših stambenih zgrada u Beogradu sa čak 50% popusta.

Neverovatna ponuda oglašavanja u liftovima – iskoristite 6 meseci gratis oglašavanja!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *