Nekoliko dobrih ideja za promociju vašeg brenda
Oglašavanje je suštinski deo svakog rastućeg biznisa, ali ključ je pronaći strategiju koja dobro funkcioniše. Društveni mediji, web sajtovi i druge internet platforme, ali i tradicionalne reklame kao što su npr. bilbord, mogu dobro da odrade posao. Međutim, ako zaista želite da pojačate svest potencijalnih kupaca o vašem brendu, biće vam potrebno više.
Razni predmeti sa štampom, brendirani vašim logotipom, mogu da naprave pravno malo čudo kada je u pitanju promocija brenda. Možete ih besplatno deliti na raznim događajima poput velikih sajmova, konferencija, seminara, prezentacija, raznih manifestacija i sportskih priredbi, i oni će govoriti o vašem brendu umesto vas!
Iskoristite svoj budžet za oglašavanje i promociju brenda na najbolji mogući način, a mi ćemo vam skrenuti pažnju na neke od najpopularnijih i najoriginalnijih promotivnih proizvoda.
#1 Brendirani kišobrani i suncobrani
Kišobrani sa vašom reklamnom porukom mogu da budu moćan marketinški alat. Ovaj proizvod je jako popularan promo materijal kod mnogih trgovaca i vlasnika brendova. Razlog je veoma jednostavan. To je svestrano rešenje, i ako je materijal od koga je izrađen kvalitetan, kišobran se može koristiti više godina. I gde god da se nađe, takav predmet promovisaće vaš brend.
Iako predstavljaju vašu pokretnu reklamu, a pritom su i jako korisni, u poređenju sa drugim načinima oglašavanja izrada reklamnih kišobrana je jeftinija. Zato razni kišobrani sa štampanom reklamom mogu postati vaš glavni “adut” u brendiranju vašeg proizvoda, odnosno poslovanja.
Isto važi i za reklamne suncobrane, samo što je period godine u kome se oni primenjuju različit. Kada se vreme prolepša, veliki broj ljudi sedi u baštama kafića, restorana i drugih ugostiteljskih objekata. To su možda vaši budući potrošači, a bašte su idealno mesto gde svoj brend možete približiti ljudima, da im bude stalno na oku.
I još jedan njihova velika prednost: suncobrani su dovoljno veliki da se na njima može krupno štampati vaša reklamna poruka ili logotip, tako da budu lako uočljivi.
#2 Dodatna oprema za mobilne uređaje
Sigurno ste svesni činjenice da ljudi danas provode jako puno vremena na svojim telefonima. Verovatno i vi to radite. U proseku, svakoga dana čovek provede između 2 do 2,5 sata na mobilnom telefonu ili nekom drugom mobilnom uređaju. Mlađe generacije i znatno više.
Kao vlasnik firme, verovatno već znate koliko je važno da idete u korak sa vremenom. U ovom digitalnom svetu, punjači, digitalne olovke, eksterni hard diskovi i fleš memorijske kartice su idealni pokloni koji privlače veliku pažnju potrošača. Sve ovo su proizvodi na kojima se može naći i logo vašeg brenda i prestavljaju isplativu investiciju kada je vaš budžet za marketing u pitanju.
#3 Olovke i drugi kancelarijski materijal
Olovke su već decenijama jedan od najpopularnijih promotivnih materijala i to iz dva razloga. Prvo, jeftine su, i drugo, svi ih koriste. Olovke, notesi, kalendari i razni drugi kancelarijski pribor predstavljaju idealan promotivni materijal koji potencijalne kupce ili klijente, dok rade u svojoj kancelariji, dovodi u čest kontaktu sa vašim brendom.
S obzirom da ogroman broj ljudi često koristi ove predmete na poslu, neki od njih mogu koristiti i vaš promotivni artikl, što stvara mogućnost da lakše zapamte vaš brend. Osim toga, za vaše verne kupce i klijente, kao i za poslovne saradnike možete pripremiti možete pripremiti luksuzne olovke i notese, što jeste skuplja varijanta, ali tako ćete dodatno potvrditi privrženost potrošačima i poslu, a samim tim i kvalitet vašeg brenda.
#4 Boce za vodu
Česta edukacija ljudi u vezi zdravlja u medijima podigla je svest o važnosti hidratacije našeg tela. Istraživanja pokazuju da je samo u poslednjih par godina prodaja flaširane vode za piće porasla višestruko. Prognoze kažu da je to trend koji će se nastaviti i u budućnosti. Iz ovog razloga, boce za višekratnu upotrebu mogu biti neverovatno dobar reklamni predmet.
Ako ste prema ovoj tvrdnji skeptični, uradite malo istraživanje na društvenim mrežama i videćete da su elegantne i lepo dizajnirane flaše za vodu jako popularne. Pa zašto se onda na njima ne bi našao vaš poslovni natpis i logo vašeg brenda? Vaši klijenti će dobiti besplatnu upotrebljivu stvar a vi ćete dobiti dobru pokretnu reklamu i mogućnost širenja svesti o brendu.
#5 Majice i kačketi
Svi volimo lepu i kvalitetnu odeću, pa je parče dobre garderobe uvek odličan poklon. Majice mogu biti relativno jeftin promo materijal koji vam se može višestruko isplatiti. One su još jedna vaša pokretna reklama! Zato nije ni čudo što mnoge velike i uspešne kompanije često štampaju majice sa svojim logom.
Isto tako, promotivni kačketi mogu biti izuzetno dobar marketinški potez. Kačket sa logom brenda može ne samo sačuvati vaše postojeće kupce već vam može pomoći da svest o brendu priširite i do potencijalnih kupaca.
Najčešće ih nose ljudi koji posao obavljaju na otvorenom – građevinci, moleri, poljoprivrednici. Takođe, kačketi često mogu biti i prepoznatljiv navijački rekvizit koji označava pripadnost voljenom klubu.
#6 Privesci za ključeve
Sve više automobila je na našim ulicama. Toliko ih je mnogo da su postali ozbiljni zagađivači vazduha, pa se sve više u svetu ali i kod nas razmišlja i podstiče kupovina vozila na električni pogon. Ipak, i oni na fosilna goriva kao i oni na električni pogon za otvaranje vrata ili startovanje motora moraju da imaju ključ – još jedan predmet koji odlično može poslužiti kao reklamni materijal.
Jedna od glavnih “caka” dobrog marketinga je u tome da se pobrinete da vaša originalna reklamna poruka bude tamo gde će je vaši klijenti viđati svakodnevno. Zato su privesci sa logotipom veoma popularan reklamni artikal. Prikačeni su za ključeve automobila ili stana, što znači da će ih korisnik, odnosno vaš potencijalni potrošač/klijent, viđati svaki dan.
Biti kreativan je apsolutno neophodno u marketingu. Sadržaj oglasa, način oglašavanja, proizvodi i usluge koje nudite, kao i vaš brend – sve ovo mora da koegzistira. Da biste se izdvojili od konkurencije – kreativnost je ključna. Međutim, “biti kreativan” nije tako lako kao što možda zvuči, pa se nadamo da smo vam ovim idejama skrenuli pažnju i dali neke smernice kako bi vaš marketing mogao da izgleda drugačije od drugih.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!