Kako reklamirati servis mobilnih telefona

kako reklamirati servis mobilnih telefona

Danas su svima bar jednom u životu potrebne usluge servisa za mobilne telefone. Mobilni telefoni su gedžet koji koristimo neprestano, i neizostavni su deo naše svakodnevnice. Iz tog razloga manji i veći kvarovi su neizbežna pojava – od popravka ulaza za slušalice, do zamena displeja.

Od fizičkih do softverskih problema, usluge servisa za mobilne telefone ono je što treba svakom čoveku. Zbog velike potražnje za ovim uslugama, velika je i ponuda servisa na našem tržištu. Zbog toga je važno da se osim kvalitetom, izdvojite i kvalitetnom marketing strategijom od konkurencije.

Kako ćete to uraditi? 

Pred vama je nekoliko predloga za reklamiranje vašeg preduzeća koji će vam pomoći da povećate svoju vidljivost, pridobijete nove klijente i povećate obim vašeg poslovanja. 

#1 Lift oglasi – svima je potreban dobar servis mobilnih telefona 

Lift oglasi su vrlo verovatno najpotcenjenija marketing strategija, uprkos tome što daje vrlo dobre rezultate. 

Razmislimo.

Mobilni telefon danas imaju baš svi – ljudi svih profila, različitih starosnih dobi, polova i zaposlenja. Lift, takođe, koriste upravo svi ovi navedeni ljudi, svakodnevno, minimalno dva puta dnevno, tako da se može reći da ćete sigurno dobro targetirati vašu nišu potencijalnih klijenata. 

Oglašavanje u liftu možete podići na novi nivo atraktivnim plakatom ili posterom koji će izmamiti osmeh i zainteresovati ljude koji se voze u liftu. Kada im sledeći put zatreba usluga servisa za mobilne telefone, setiće se gde mogu da potraže informaciju – odmah ispred svog stana, na putu do posla!

#2 SEO – poboljšajte rangiranje u rezultatima pretrage

Danas svako preduzeće, ukoliko želi da privuče klijente, mora imati internet prezentaciju, a dobar primer kvalitetnog sajta iz ove niše je upravo ovaj – www.servismobilnihtelefona.com/

Tu na scenu stupa SEO (Search Engine Optimization) najefikasnija marketinška metoda na internetu. Ovo nije bilo kakav marketing, ovo je najpotentniji način da reklamirate usluge svog preduzeća na internetu.

Kako SEO funkcioniše?

SEO pomaže da se vaš vebsajt bolje rangira za usluge koje nudi u rezultatima pretrage. Najprostije rečeno, kada korisnik Google-a, najvećeg pretraživača na svetu, ukuca servis mobilnih telefona, optimalno je da se među prvim rezultatima na pretraživaču nađe upravo vaše preduzeće.

Zašto?

Zato što će prosečan korisnik interneta, upravo potražiti rešenje za svoj problem na jednom od prvih rezultata pretrage. Ukoliko angažujete SEO stručnjaka, on će vam predložiti niz tehničkih i sadržajnih promena na sajtu, kojim direktno možete uticati na rangiranje u rezultatima pretrage.

Na ovaj način, povećaćete saobraćaj na vašem vebsajtu, doprineti vidljivosti, što će konačno dovesti i do većeg broja upita, poziva i interesenata za vaše usluge. Sve ovo na kraju će dovesti do većeg obima posla i konačno – profita, kao ultimativnog cilja svakog preduzeća.

#3 Društvene mreže – targetirajte svoje potencijane klijente

Ako se bavite uslugama popravki mobilnih telefona, reklamiranje na društvenim mrežama logičan je sled okolnosti. Danas najveći broj ljudi koristi društvene mreže upravo preko mobilnih uređaja, te je lako targetirati svoju željenu nišu, a naročito mlađe generacije. 

Društvene mreže koriste svi, u proseku do nekoliko časova dnevno, a ukoliko se blaži kvar desi upravo za vreme korišćenja mobilnog telefona, a vaša sponzorisana objava pruži korisne informacije – nema sumnje da ćete biti prvi izbor. 

Možete razmisliti i otvaranju sopstvenog biznis profila, na kojima ćete nuditi korisne o prevenciji kvarova i pravilnoj upotrebi uređaja. Ukoliko su saveti dobri, steći ćete reputaciju nekoga ko zna o čemu priča, bićete prepoznati kao profesionalac, što će vas izdvojiti od konkurencije u startu.

Na ovaj način, steći ćete pratioce i njihovo poverenje, nakon čega će hteti da upravo vama povere svoj mobilni uređaj na popravku, umesto nekom drugom. 

#4 Radio oglašavanje – ponudite rešenje za problem ljudima u prolazu

Na samom kraju, još jedan od zapostavljenih vidova oglašavanja – radio. Radio je nekada bio mnogo masovniji mediji, ali je daleko od prevaziđenog. Danas, najveći broj ljudi sluša radio u svojim kolima, u putu. Vaša radio reklama treba da bude takva da se lako pamti i da je dovoljno frekventna kako bi ponudila rešenje onda kada je potrebno.

Upravo ovde leži vaša prilika za nove klijente – ukoliko se desi nepredviđeni kvar usred dana, a vi im ponudite momentalno rešenje, koje im je dostupno u prolazu – to je potencijal koji tražite. 

Zamislite sledeću situaciju.

Na putu do posla ili kuće, usred važnog razgovora telefon se neočekivano ugasi. U tom momentu, vaša reklama je na radiju – jedini logični sled događaja jeste pažljivo slušanje lokacije i odlazak baš do vašeg servisa. Druga opcija je da je vaša reklama toliko lako pamtljiva, da će svakako ostati u podsvesti vozača, te će otići upravo u vaš servis.

Na samom kraju, važno je napomenuti da je kombinovanje različitih vidova reklamiranja i kanala oglašavanja idealno kako bi se postigli optimalni rezultati. Naravno, marketing zahteva određena ulaganja, ali nesumnjivo je da se ona višestruko isplate. 

Ono što je potrebno jeste strpljenje, i kontinuirani, neprekidni rad od čak i više meseci. Svako ozbiljno preduzeće zna važnost marketinga i zbog toga vam savetujemo da pametno investirate u oglašavanje vašeg biznisa! 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *