Gde i kako reklamirati mlečne proizvode

kako reklamirati mlecne proizvode

Mlečni proizvodi, kao i prehrambeni proizvodi uopšte, iziskuju adekvatnu reklamu kako bi dospeli do potrošača, imajući u vidu koliko je konkurencija na tržištu velika. Postavlja se pitanje kako se izdvojiti, odnosno kako ljudima “upasti u oko” i zainteresovati ih za mlečne proizvode?

Velika prednost je činjenica da mlečni proizvodi donose različite zdravstvene benefite, kao i to da ih vole različite generacije, pa se tako može prići velikoj ciljnoj grupi. Ipak, pitanje koje sledi je: na koji način im se obratiti? 

Obradili smo upravo ovu tematiku, izdvajajući rešenja koja biste mogli da primenite, ili jednostavno doznate iz puke radoznalosti. 

Pročitajte ih u tekstu koji sledi. 

Vidljivost kao ključna stavka – neka vas primete 

Vidljivost i prepoznatljivost brenda, čiji se rad temelji na kvalitetnim proizovdima kojima se veruje predstavljaju savršenu meru uspeha! Proizvodi od mleka kompanije Imlek su pravi primer toga iz koga se puno može naučiti. Dakle, prepoznatljiv logo, kao i omiljeni proizvodi sa dugom tradicijom uz koje smo odrastali imaju veliki odjek među kupcima. 

Ugled ovog brenda danas, osim na kvalitet, oslanja se i na njihovu vidljivost i adekvatno reklamiranje, zato evo predloga gde se sve može staviti vidljiva reklama. 

Reklama u liftu – budite deo nečije svakodnevice 

Mesto koje okuplja gotovo sve stanare jedne zgrade tokom dana je nesumnjivo lift. Zato je ovaj prostor idealan za postavljanje reklame za mlečne proizovde. 

Bilo da ujutru idu gladni na posao, ili se popodne vraćaju sa istog čekajući da ručaju, svi ljudi će obratiti pažnju na jogurt, sir, ili mleko na slici. Verovatno će im otvoriti apetit, a ukoliko je jutro, sve su šanse da će uz pecivo u pekari kupiti baš taj jogurt sa slike! 

Bilbord – neka grad bude vaše platno

Digitalno doba je učinilo da svi mnogo više gledamo u svoje telefone, nego kroz prozor automobila ili autobusa kada putujemo tokom dana, ipak bibordi retko kad ostanu neprimećeni, posebno ako iskoristite ovo veliko platno da na kreativan način predstavite proizvod!

Autentičnost uvek nađe način da osvoji kupce, zato upravo to treba da bude glavna vodilja tokom kreiranja bilborda.  

Reklamiranje mlečnih proizvoda na internetu 

Za trenutak ćemo se vratiti na pretohodno pomenutu konstataciju da živimo u digitalnom dobu. To treba iskoristiti upravo tako da se budućim kupcima obratimo putem društvenih mreža i reklamama na različitim posećenim sajtovima, kao i na sopstvenom sajtu brenda.

Platforma kao što je Internet treba i mora raditi u vašoj službi, zato je gotovo neophodno da budete prisutni na društvenim mrežama, kako biste zabeležili uspeh i postali prepoznatljivi. 

Društvene mreže, a pre svega Instagram, su sjajan način da se obratite mlađoj publici, dok su plaćene reklame na određenim sajtovima dobre da privučete ciljnu grupu koja čita takav sadržaj. 

Internet pruža neograničene mogućnosti, te ne treba ograničiti ni svoju kreativnost prilikom osmišljavanja vizuala koji će se naći na bilbordu. 

Kreirajte priču koja će osvojiti kupce 

Osvojite ljude svojim kvalitetom, pre svega, ali i onime što imate da ispričate. Dajte dodatnu vrednost proizvodima tako što ćete kreirati priču u kojoj će se kupci pronaći, a samim tim i prepoznati zašto baš određeni mlečni proizvodi treba da se nađe u njihovoj kući, odnosno na njihovoj trpezi. 

Možete se koristiti emocijama, možete predočiti benefite svog proizvoda, a možete se fokusirati i na praktični deo, te mlečne proizvode predstaviti kao neizostavan deo pripreme jela i konzumiranja obroka u toku dana. 

Predložite recepte i inspirišite kupce 

Odličan način da predstavite mlečne proizovde je kroz recepte u koji se oni mogu dodavati ( a ima ih pregršt). Bilo da ćete kreativan recept postaviti na Instagram, napisati tekst o tome, ili čak kreirati televizijsku reklamu koja slikovito prikazuje pripremu jela, bitno je da inspirišete gledaoce ili čitaoce da postanu kupci vaših proizvoda. 

Kvalitet uvek nađe put do potrošača 

Uložite resurse u kreiranje reklamnih kampanja, ali pre svega u pripremu kvalitetnih proizvoda koje reklamirate. Kao u primeru koji smo naveli na početku, kvalitet uvek nađe put do potrošača, a ugled se gradi kroz dugu tradiciju donošenja kvaliteta na trpezu mnogih kupaca.

Tako dolazimo do zaključka da dovitljivost, kreativnost i autentičnost predstavljaju jaku potporu za kvalitet proizvoda koji treba obelodaniti i predstaviti potencijalnim kupcim

Nadamo se da ste pronašli korisne podatke, kao i zanimljivosti na temu reklamiranja mlečnih proizvoda, koji imaju svoju specifičnost, i da smo uspešno obradili još jednu temu o reklamiranju.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.