Kako reklamirati lokale koji služe kao poslovni prostor

reklamiranje-poslovnog-prostora

Iznajmljivanje poslovnih nekretnina je široko tržište koje ima velike mogućnosti. Kako bi se one iskoristile potrebno je da se za lokale koje imate u ponudi vidi i čuje, te je ključ u dobro promišljnom marketingu. 

Zato je pitanje kako reklamirati lokale za poslovni prostor od izuzetne važnosti za uspešnost ovog biznisa. Gde će se reklama najbolje videti, kako odabrati ciljnu grupu, i koje su to stavke na koje bi trebalo obraiti pažnju prilikom reklamiranja. 

Zato smo pripremili tekst koji daje predloge i savete za uspešno reklamiranje poslovnih nekretnina. Pronađite odgovore, u tekstu koji sredi. 

Prijemčiva reklama u liftu poslovne zgrade 

Poslovne zgrade u kojima se nalaze firme predstavljaju odličnu lokaciju gde možete staviti svoju reklamu, još ako je uz to postavite u lift, koji je nezaobilazna stanica svih zaposlenih, onda ste u velikoj prednosti. 

Primera radi, ukoliko se bliže selidbe firmi koje se nalaze u zgradi, ili samo jedne od njih, velike su šanse da će menadžement aktivno tražiti novi prostor za svoju firmu, pa se kao odlično mesto za reklamu nameće upravo lift, gde svi zaposleni moraju boraviti barem kratak period. 

Na prvi pogled, vreme u liftu ne deluje značajno, i to posebno kada se u obzir uzme činjenica da u savremenom dobu svi gledamo svoje telefone, i da tih par trenutaka u liftu čak i ne gledamo okolo. Ipak, ne treba zanemariti periferni vid, i moć naše podsvesti. 

Evo i o čemu se radi. 

Kako reklama u liftu podsvesno ostaje zapamćena? 

Čovekov mozak konstantno prima senzacije iz spoljašnjeg sveta, međutim, mnoge od njih uopšte ne obrađuje. Ipak, osim fokusa i onoga na šta usmeravamo pažnju, određeni broj informacija dolazi i iz periferne zone.  

Pretočeno u naš primer, to znači da kada uđemo u lift dovoljno je da “na blic” vidimo određenu reklamu, i tako svaki dan iznova i iznova, dok je naš mozak ne registruje kao informaciju. 

Takođe, nije isključeno da će osoba pogledati samu reklamu, a ukoliko zaista traži novi kancelarijski prostor za preseljenje firme onda će mu oglas u lifu zasigurno privući pažnju. 

Iskoristite mogućnosti digitalnog doba i reklamirajte se na internetu 

Veliki deo našeg života danas smešten je na Internetu, a različite generacije ljudi provode sate i sate konzumirajući sadržaj koji se plasira online. Zato je internet neizostavno “mesto” gde treba da se nađe vaša reklama. 

S obziroim na to da internet pruža različite načine da se istaknete, mi smo vam pripremili neke od njih. 

#1 Google Adds reklamiranje – iskoristite prednosti online kupovine 

Kao “prostor” za reklamiranje možete korisititi i sam Google, i to pomoći Google Adds-a. Advertajzing na Google-u iz godine u godinu uzima sve više maha, a gotovo svaka savremena agencija ili firma svoje usluge promoviše na ovaj način. 

Ovom aktivnošću se možete baviti samostalno, ali, ukoliko ne znate kako funkcioniše targetiranje, na koji način se bira reklama, kao i koliko novca treba da uložite za vaš “oglas na Google-u” onda je potrebno je najbolje da za ovu aktivnost angažujete profesionalce, čije zanimanje podrazumeva kreiranje Google Adds kampanja. 

#2 SEO za dugoročno građenje brenda 

Zašto biste se zaustavili samo na reklamiranju određenih poslovnih prostora za izdavanje ili prodaju? Kako biste dugoročno izgradili svoj brend i postali prepoznati na “internet nebu” optimizacija sajta za pretraživače, odnosno SEO može biti odličan način da na dugoročnom nivou zabeležite uspeh u svom poslovanju. 

Adekvatnom optimizacijom sajta, koju obično rade SEO stručnjaci, postići ćete visoko rangiranje na početnoj strani pretraživača, što će dovesti do većeg broja poseta vašem sajtu, a samim tim i većih mogućnosti  za izdavanje i prodaju prostora. 

#3 Promovisanje na društvenim mrežama 

Iskoristite sjajnu priliku da budete autentični, jedinstveni i upadljivi. Koristite profile na društvenim mrežama na najbolji mogući način. Važno je da odaberete platformu na kojoj ćete se oglasiti, i da znate kojoj ciljnoj grupi se obraćate. 

Ono što nikako ne bi trebalo da zaobiđete jeste kreiranje profila na Instagramu, koji danas koristi najveći broj ljudi. Na ovoj društvenoj mreži imate slobodu da prilagođavate sadržaj potrebama vašeg poslovanja. 

Tako možete okačiti slike lokala za poslovni prostor, odnosno slike upečatljivih delova lokala koji pokazuju po čemu se prostor koji vi izdajete izdvaja od ostalih. Budite aktivni i na story-ju i na feed-u i kačite kvalitetan sadržaj.

Možete i pedstaviti sebe i način na koji birate lokale. Personalizacija profila naišla je na velike simpatije među korisnicima Instagrama, jer ljudi rado pristaju da posluju sa ljudima koji im ulivaju određenu vrstu poverenja. Zato možete pokušati i ovu metodu. 

Kvalitetno poslovanje i zadovoljni klijenti su najbolja reklama 

Savremeni marketing dostigao je velike razmere, a jedan od koncepata koji praktikuje jesu i testimonijali, odnosno recenzije i iskustva korisnika u pisanoj ili usmenoj formi. Dakle, drugi naziv za poznatu izreku “dobar glas se daleko čuje”. 

I zaista, kvalitetna saradnja i zadovoljni klijenti neosporno će se čuti, a njihovo dobro iskustvo biće vaša najbolja reklama. Zato, ukoliko imate uspešne saradnje na koje ste ponosni, podstaknite vaše klijente da o tome govore, istaknite tu vrstu saradnje, a možete se osloniti i na to da će oni vrlo rado podeliti kvalitetno iskustvo. 

Osim na samu reklamu, suština je da se fokusirate i na ono što nudite, a to su savremeni, moderno opremljeni i estetski prilagođeni lokali za poslovni prostor. Ponuda ovakvih lokala u kombinaciji sa dobrim marketingom daje uspešno poslovanje i rezultate kojima ćete biti zadovoljni. 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *