Kako reklamirati opremu za mobilne telefone?

reklamiranje-opreme-za-mobilne-telefone

U današnje vreme, kada je svako vlasnik barem jednog telefona, postoji ogromna potreba za korišćenjem dodatne opreme za telefone – maski, slušalica, punjača, kablova, držača, zaštitnih stakala…

Potražnja je velika, ali je i ponuda bogata, zato je potrebno izdvojiti se u moru onih koji se bave istom delatnošću. Evo koji vam marketinški potezi mogu obezbediti za vas sazna veliki broj ljudi, koji će potom razmišljati da vama ukažu svoje poverenje prilikom odabira kvalitetne opreme za svoje digitalne ljubimce.

Web sajt je jedan od najučinkovitijih vidova marketinga

U današnje vreme je neizbežno da, ma čime se bavili, predstavite svoje poslovanje i na internetu. Pristup internetu omogućen je ogromnom broju ljudi, što znači da se web sajtom otvara mogućnost da se do velikog broja tih ljudi i stigne.

Web sajt treba da bude pregledan, jasan i da pruža prave informacije. Takođe, poželjno je da imate blog, koji će sadržati tekstove o tome zašto vaši proizvodi, kakve su, na primer, maske za telefon premium kvaliteta, treba da budu izbor onoga ko poseti vaš sajt.

Takođe, sajt treba da sadrži podatke o tome kako doći do vaše prodavnice (ukoliko ona postoji u svom fizičkom obliku), a takođe je potrebno da imate i kontakt formu pomoću koje vas svi zainteresovani mogu kontaktirati i dobiti sve željene informacije.

Ne zaboravite da sajt prilagodite i poseti putem mobilnog telefona, jer se veliki deo pretraga, naročito ovog tipa, odvija putem telefona.

Online shopovi su važna prednost za sve ljubite online kupovine

Sve je češći slučaj da sve firme koje se bave prodajom imaju svoju online opciju kupovine. Nebrojene su prednosti ovog vida kupovine, što je znak da i vi treba da je uvrstite u svoju ponudu.

Svi oni koji žele da izbegnu redove, guranje i tenziju koja često nastaje prilikom kupovine, a koji takođe uživaju u tome da im poštar donese poručene proizvode na vrata, skoro sigurno će postati korisnici i vaših usluga.

Kako biste privukli dodatne kupce, istaknite da je poštarina besplatna za određene iznose online porudžbina, jer upravo takvi potezi motivišu ljude da kupuju kod vas. Takođe, uvedite opciju stalnog popusta za verne kupce, a za uzvrat ćete imati njihovu lojalnost i preporuke za one koji tek treba da obave svoju prvu kupovinu kod vas.

SEO optimizacija za odlične rezultate u internet pretrazi

Sajtovi i online shopovi neizostavni su deo svakog većeg i uspešnog poslovanja, ali kako bi oni bili vidljivi velikom broju ljudi, neophodno je da budu dobro optimizovani. SEO stručnjaci mogu vam pomoći da u određenom vremenskom roku značajno napredujete u svojoj niši, što će vam doneti mnogo novih posetilaca, a samim tim i kupaca.

Iskoristite prednosti društvenih mreža

Broj korisnika Instagrama i Facebooka raste iz dana u dan i dalje. To je znak koji treba da nam ukaže na to  da se među korisnicima društvenih mreža sigurno nalaze i naši potencijalni kupci.

Napravite naloge na obe društvene mreže i verovatno ćete ubrzo videti rezultate. Kao i kada je reč o sajtu, potrebno je da i ovi nalozi sadrže prave informacije, kakve su osnovne karakteristike proizvoda i njegova cena.

Redovno postavljajte objave i priče, kako biste bili prisutni u podsvesti onih koji vas prate. Povremeno pribegnite akcijama i popustima i potrudite se da što veći broj ljudi sazna za  sniženja, tako što ćete i te informacje redovno objavljivati na traju.

Obavezno budite revnosni u odgovaranju na poruke i komentare, nemojte zaboravljati i previđati važnost vaše pristupačnosti i ljubaznosti za sve one koji razmišljaju da nešto kupe kod vas. Pokažite strpljenje čak i kada to nije tako jednostavno činiti, a kupci će to umeti da cene. 

Plaćeni oglasi donose brze rezultate

Ova opcija promovisanja delatnosti ima jednu veliku prednost, a to je da u kratkom vremenskom razmaku broj poseta vašeg sajta postaje višestruko veći. Kada je broj posetilaca veliki, više je i kupaca među njima, tako da je ovaj vid reklamiranja odlična opcija za sve one koji žele brze rezultate.

Ukoliko ste spremni da uložite značajna sredstva u marketing i beskompromisno želite uspeh, dobra ideja jeste i paralelno pribegavanje uslugama internet oglasa i SEO optimizacije. Na taj način ćete sebi obezbediti zavidno mesto i u organskim i u plaćenim rezultatima pretrage, pa će i dobitak biti proporcionalno uvećan.

Zadovoljni kupci su dobar vid reklamiranja u svim vremenima

U prošlosti su utisci kupaca i klijenata koji su bili zadovoljni uslugom bili jedan od najvažnijih načina promovisanja svoje delatnosti, a ni danas njihov značaj nije zanemarljiv.

Pozitivni utisci tako putuju od jedne do druge osobe, i svi oni koji se nađu u okolini zadovoljnih kupaca poželeće da i sami iskuse profesionalnost i kvalitet vaših usluga.

Liftovi – indoor marketing beleži značajne rezultate

Svi stanovnici višespratnica koje imaju lift najčešće ne izbegavaju njegovu upotrebu, a naročito kada treba da stignu do viših spratova zgrade. To vreme najčešće se provodi u čekanju da lift stigne do željenog nivoa, što se može iskoristiti da ljudi čuju za vas i vaše proizvode.

Ukoliko se odlučite za ovakakav vid promocije, omogućićete hiljadama ljudi dnevno da dobiju ideju da kupuju upravo kod vas. Takođe, u toku perioda oglašavanja možete menjati oglase u liftovima, što će uvek iznova privući pažnju onih koji ga prvi put vide.

Nije nužno da se odlučite za samo jednu opciju

Kao što smo već predložili kada je bilo reči o plaćenim oglasima i SEO optimizaciji, za bolje i brže rezultate možete udružiti nekoliko vidova reklamiranja. Svaki vid promocije doneće vam nove zainteresovane, koji u samo nekoliko koraka mogu postati i vaši novi kupci, a koji su neophodna karika na putu do uspeha.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *