luka-more-kuce-zgrade-obala

Kako reklamirati nekretnine na moru?

Ulaganje u nekretnine na moru je sve popularniji vid investiranja novca. Mnogi ljudi se odlučuju za ovaj korak zbog brojnih pogodnosti koje posedovanje nekretnina na moru nudi, kako materijalne tako i lično zadovoljstvo. Zbog velike potražnje za ovim vidom nekretnina, sve je veći broj investitora koji grade stambene komplekse i zgrade u popularnim mestima na obali Jadranskog mora.

Međutim, kako i na koji način se istaći i privući kupce da se zainteresuju i odluče za kupovinu baš vaše nekretnine?

Ključ svake uspešno zaključene prodaje je upravo u reklamiranju i dopiranju do što većeg broja potencijalnih kupaca.

Ukoliko želite da vašu nekretninu na moru primeti što veći broj zainteresovanih ljudi, važno je da odaberete i odlučite se za adekvatan vid marketinga. U nastavku teksta izdvojili smo za vas one strategije koje su najprilagođenije reklamiranju nekretnina na moru.

Web stranica – kvalitetan sadržaj kao važan vid oglašavanja putem interneta

Kreiranje sajta najbolji je način da doprete do ciljne grupe na internetu, pogotovo u slučaju da prodajete više stanova ili ceo kompleks.

Web sajt je najvažniji vid indentifikacije na internetu. Čak 86% ljudi koristi internet kao glavni izvor za traženje nekretnina na prodaju, i pre nego što se odluči za kupovinu određene nekretnine, upravo na internetu proveri šta vi zapravo nudite. Iz tog razloga vaša web prezentacija u velikoj meri utiče na dalje korake potencijalnih kupaca.

Internet stranica mora istovremeno biti funkcionalna i jednostana za navigaciju, ali i esteski i vizuelno zadovoljavajuća kako bi zadržala pažnju korisnika. Primer adekvatno optimizovane web stranice koja ispunjava sve funkcionalne i vizuelne kriterijume je https://www.portomontenegro.com/me/.

Vodite računa da na vašem web sajtu budu dostupne verzije i na engleskom i drugim jezicima, kako bi potencijalni kupci koji nisu sa naših prostora mogli da pronađu sve neophodne informacije i zainteresuju se za kupovinu vaše nekretnine.

Kako bi zadobili poverenje ljudi, važno je da na vašem sajtu imate kvalitetan i relevantan sadržaj. Kada planirate šta će se sve naći na vašem sajtu stavite se u kožu potencijalnog kupca. Razmislite koje bi on nedoumice i pitanja imao, a zatim mu te odgovore pružite kroz različite sadržaje na vašem sajtu.

To možete učiniti kroz različite blog objave, koje će pokriti sve važne teme koje interesuju vaše kupce. Kroz njih navedite sve pogodnosti koje bi oni imali kupovinom vaše nekretnine i na taj način ih navedte da vas kontaktiraju radi dodatnih informacija i potencijalne saradnje.

Takođe fotografije i video snimci su važan deo svakog kvalitetnog web sajta. Postavite kvalitetne slike i video snimke koje pokazuju vaše nekretnine iz svih uglova.

kuce-na-obali-mora

Prisustvo na društvenim mrežama kao vid interakcija sa potencijalnim klijentima

Iako je web sajt kjučan za identifikaciju na internetu, ne sme se zanemariti ni prisustvo na društvenim mrežama. Era društvenih mreža učinila je da ljudi veliki deo slobodnog vremena provode istražujući različite društvene mreže. Iz tog razloga važno je predstavljanje na istim, radi stupanja u vezu sa potencijalnim kupcima.

Redovne objave, adekvatan i zanimljiv sadržaj, interaktivna komunikacija sa potencijalnim klijentima preko društvenih mreža – ključne su za dopiranja do što većeg broja zainteresovanih kupaca. Kroz redovne i različite objave potencijalnim kupcima približite sadržaj i karakteristike nekretnina.

Kada birate društvene mreže na kojima ćete se predstaviti, odlučite se za one aktuelne poput Instagrama, ali nemojte ni zanemariti one trenutno manje popularne kao što je Facebook. Ton komunikacije prilagodite svojoj ciljnoj grupi – budite profesionalni ali istovremeno i u određenoj meri opušteni.

Ukoliko želite prisustvo na ozbiljnijoj mreži otvorite nalog na Linkedin-u, na kome ćete izložiti svojoj publici dosadašna postignuća, saradnje i projekte, kao i aktuelnu ponudu koju nudite.

Oglasi na sajtovima za prodaju nekretnina

Online reklamiranje je veoma značajan, a istovremeno i najpovoljniji vid reklamiranja. Manja ulaganja u online reklame i oglase mogu značajno povećati broj potencijalnih kupaca zainteresovaih za vašu nekretninu.

Oni ljudi koji su u potrazi za nekretninama, uglavnom prvo posegnu za pouzdane i poznate sajtove za prodaju nekretnina koji će im pružiti veliki izbor različitih objekata i mogućnost da nađu onaj po svojoj meri.

Iz tog razoga postavljanje oglasa na sajtovima za nekretnine je neophodan korak, kako bi informacije o vašim nekretninama na moru u najkraćem vremenskom roku došle do onih ljudi koji su zainteresovani za njihovu kupovinu.

Reklamni materijal – brošure i plakati

Pored online reklamiranja, ono što bi trebalo da posedujete je reklamni materijal većeg ili manjeg formata, koji će skrenuti i zadržati pažnju većeg broja ljudi. Bilo da su u pitanju letci, detaljne brošure koje prikazuju izgled i sadržaj čitavog kompleksa na moru, ili pak plakati koji će stajati na prometnim lokacijama širom grada, ovaj vid reklamiranja i dalje važi za veoma uspešan.

Nadamo se da smo vam ovim tekstom pomogli u reklamiranju svoje nekretnine na moru i želimo vam što više zainteresovanih kupaca!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.