Kako reklamirati usluge investitora?
Ukoliko započinjete nov biznis i upuštate se u investitorske poslove, zasigurno vam nije lako. Velika konkurencija i neiskustvo na samom početku vam mogu biti prepreke. Ipak, to ne znači da su nesavladive.
Poznato je da je dobar marketing veoma značajan za uspeh svakog biznisa. Ukolliko dođete do ciljne grupe i publike koju interesuju vaše usluge, postižete pun pogodak i pravite značajan prvi korak ka uspehu.
Naravno, osim toga važno je da svoj posao obavljate savesno. Ukoliko vas zanima kako da reklamirate vaše investitorske usluge i koji su prvi koraci u dobijanju klijenata – nastavite da čitate naš tekst!
Oglasite vaš biznis na proverenom sajtu za prodaju nekretnina
Određeni sajtovi za prodaju nekretnina sjajan su način da pronađete vaše klijente, ali i da oglasite svoj biznis. Primera radi, ukoliko vas interesuje prodaja nekretnina u Crnoj Gori odnosno njihova kupovina i dalje investiranje u izgradnju, malim istraživanjem putem interneta možete pronaći sajt koji je baš za vas.
Na pouzdanom sajtu za oglašavanje nekretnina možete istaći vaše usluge, a u odeljku investicije pronaći potencijalne klijente i kontaktirati ih. Redovno pratite ponudu na sajtovima ovog tipa i bićete na korak bliže prvim klijentima!
Kreiranje web sajta je put do uspeha
U savremenom dobu u kom živimo, kreiranje web sajta je gotovo neizostavna stavka i korak ka uspehu! Ukoliko do sada niste imali iskustva na ovom polju i ne razumete se u informacione tehnologije – posao ostavite profesiolacima. Predlažemo vam da angažujete firmu koja se bavi kreiranjem sajtova, te im prepustite da na pravi način predstave vaše usluge.
Ipak, nije dovoljno samo napraviti sajt – važno je i doći do potencijalnih klijenata, korisnika interneta.
Na koji način ćete to uraditi?
Putem optimizacije sajta!
SEO – optimizacija sajta je pravi način da dođete do klijenata
Search Engine Optimization ili optimizacija sajtova, idealan je način da dođete do publike koju zanimaju vaše usluge.
Kako ćete to postići?
SEO je složena oblast i zahteva da angažujete profesionalce sa iskustvom i znanjem.
Ono će povećati vašu vidljivost u rezultatima pretrage i vi ćete tako dospeti do ljudi koji pretražuju pojmove u vezi sa vašim uslugama. Ukoliko i sami niste sigurni na koji način vas klijenti pretražuju – ne brinite. Nakon kratkog razgovora sa stručnjacima i pojašnjavanja vašeg biznisa, oni će doći do idealnog rešenja za vas.
Kada se na prvom mestu Google-a za neke od najčešćih upita u vezi sa uslugama koje pružate prikaže upravo vaša firma, znajte da ste načinili perfektan korak za poslovanje i da ste u velikoj prednosti u odnosu na konkurente.
Društvene mreže – iskoristite prednosti društvenih mreža
Još jedan vid marketinga koji je danas veoma popularan jesu društvene mreže, pre svega Facebook i Instagram. U zadnje vreme i mreža TikTok postala je veoma popularna među publikom različitih starosnih grupa.
Iako je ova mreža naizgled neozbiljna, prepljavljena video snimcima mladih ljudi koji plešu i rešavaju različite izazove – ona je mnogo više od toga. Dokaz za ovu tvrdnju je i činjenica da su poznati političari, lekari, manje, ali i veće kompanije odavno napravile profile na ovo mreži i aktivirali se.
Zašto onda to ne biste uradili i vi?
Da li znate kako da se predstavite na društvenim mrežama?
Svaka mreža ima svoje karakteristike i ponašanje korisnika na njima je drugačije, te ih pre oglašavanja i kreiranja objava treba dobro upoznati. Ono što je jednako na sve tri mreže jeste da vaš pristup pratiocima treba da bude sa poštovanjem, ali ipak nešto ležerniji od onoga što je istaknuto na vašem sajtu.
Važno je da potencijalni klijenti shvate da možete biti i dovoljno opušteni, a upravo na taj način ćete im se približiti. Takođe, važno je da na društvenim mrežama budete redovno aktivni, objavljujete, odgovarate na poruke i komentare ispod objava.
Kako je ovaj posao zahtevan, oduzima vreme i energiju i zahteva znanje, požrtvovanje i određeno iskustvo, ako niste upoznati sa društvenim mrežama, kontaktirajte stručnjake koji će obavljati ovaj posao na pravi način!
Oglašavanje u liftovima – reklame koje su primetne
Oglašavanje u liftovima nikada neće izaći iz mode!
Liftovi su uređaji za vertikalni prevoz i sastavni su deo gotovo svake moderne zgrade. U kabinama liftova svakoga dana nađe se stotinu ljudi različitih ideja, razmišljanja, interesovanja, želja i potreba.
Oni u liftu provedu svega nekoliko minuta – ali to je prava prilika da primete reklamu koju ste istakli. Usluge pouzdanog investitora potrebne su mnogima u različitim periodima života, kako fizičkim, tako i pravnim licima – te je reklama u liftu idealan način da doprete do njih.
Kada oglašavate svoje usluge u liftu, posebnu pažnju obratite na ono što ćete istaći na reklami. Čitaocima dajte osnovne informacije na vizuelno primamljiv način koji će uhvatiti njihov pogled dok koriste lift.
Ovaj vid marketinga nekada je nepravedno zanemaren, ipak, podaci jednog istraživanja u Kanadi govore da je čak 85% ispitanih stanara zgrade imalo pozitivne komentare na reklame u liftu, a 82% njih je reklo da su interesantne za proučavanje.
Iako je isplativ, na početku posao investitora nije nimalo lak, stoga je važno da se posvetite marketingu i kreirate markešku strategiju koja vas vodi do uspeha!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!