Kako reklamirati molerske radove

Reklamiranje molerskih radova

Sa vremena na vreme, svakoj kući, stanu ili poslovnoj zgradi je neophodna promena, spolja ili iznutra.

Nove boje zidova ili fasade poslužiće kao podloga za dalje uređenje ili ukrašavanje.

Nije sve u krečenju. U slučaju da su zidovi neravni ili ispucali, važno je znati pravilno ih izgletovati i ošmirglati.

Mnogi ljudi ne žele samo promenu boje određene površine, već i neke posebne dekoracije.

Nije svako stručan za realizaciju takvih ideja. Upravo zato, taj posao treba poveriti profesionalcu.

Ako se bavite molerskim radovima i smatrate da ste dovoljno dobri da možete da zadovoljite potrebe svakog potencijalnog klijenta, onda treba da se reklamirate na pravi način i privučete pažnju na sebe.

Ostvarite saradnju sa novim, ali i starim korisnicima Vaših usluga. Promovišite sebe i svoje umeće.

Da bi pokazali šta sve umete i kakve estetske intervencije možete izvesti u bilo kakvom prostoru i na bilo kojoj zgradi, potrebno je razraditi marketišku strategiju koja je dovoljno dobra da pokaže zašto mušterije treba da izaberu Vas u moru konkurencije.

Primer reklame u liftovima

Reklamirajte usluge molerskih radova u liftu

Veliki broj ljudi svakodnevno putuje liftovima višespratnica i postoji velika mogućnost da će Vaš oglas baš tu biti primećen.

Pokrivamo veliki broj stambenih zgrada u Beogradu, a na Vama je da odaberete okrug u kome će se dva meseca prikazivati reklama za molerske radove koje uslužno izvodite.

Prvo i osnovno pravilo, ako ste tek započeli posao, da se reklamirate u komšiluku, pa ako živite na teritoriji Zemuna ili Novog Beograda, naš predlog je da odberete Okrug 2.

Kasnije se možete širiti i na ostale okruge, pa tako uvećavati i broj klijenata.

Primetiće Vas na hiljade stanara, a isto tako i posetilaca.

Veoma isplativa investicija.

Oglašavanje se sve više i više širi na mesta koja nisu ranje korišćena u ovu svrhu.

Mnoga od njih su prilično neobična i neočekivana, a jedno od njih jeste lift.

Konkurencija na tržištu je ogromna, pa i sami reklamni posteri i spotovi postaju sve neobičniji i kreativniji da bi bili primećeni.

Jedno je sigurno – u liftu Vas niko neće ignorisati.

U toku putovanja, ljudi traže način da sebi skrate vreme i da se zabave.

Uočiće Vašu reklamu, detaljno je pregledati i zapamtiti Vas.

Neka vas prate samo lepe reči

Svaki uspešno izvršen radni zadatak biće ispraćen pohvalom od strane klijenta, ali i preporukom kod rodbine, prijatelja, komšija i kolega.

Stvorite nijanse i oblika koje su zamišljali. Neravne zidove, koje na prvi pogled možda nije moguće spasti, prepravite i sredite da budu savršeno glatki.

Ostvarite sve što korisnik Vaših usluga zamisli, a ako je neodlučan pomozite mu. Dajte mu savet ili predlog, što će takođe dokazati Vašu profesionalnost i pokrenuti lavinu pozitivnih komentara.

Budite zahvalni na ukazanom poverenju i prilikom izvršenja svakog radnog zadatka dajte 100% sebe. Tako će Vas svako ceniti i poželeti Vas za svog ličnog majstora.

Još ako su cene povoljne, budite sigurni da će mnogi hteti da zakažu svoj termin kod Vas.

Neka Vaš posao opisuju rečima kao kvalitet, brzina i modernizacija. To će pokazati da ste zaista traženi i uspešni.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

WEB SAJT za reklamiranje molerskih radova

Predstavljanje na internetu je nezaobilazno u ovo vreme, kada želite da predstavite molerske usluge koje pružate.

Kvalitetan i pregledan web sajt je nešto što svaki moderan pružalac usluga treba da ima.

Predstavite se putem kratkog opisa i opišite koje usluge pružate, vezane za molerske radove.

Obavezno postavite i cenovnik.

Foto i video galerija će prikazati Vaše umeće i izazove sa kojima ste se uspešno suočili.

Možete formirati i blog, a ne zaboravite i kontakt stranicu.

SEO optimizacija će vam pomoći da postanete popularni na Google-u

Kada se nađete na prvoj stranici Google pretraživača, to pokazuje koliko vredi pokloniti Vam pažnju i poverenje.

Neophodno je da Vaš sajt bude ovako pozicioniran kucanjem određenih kljičnih reči u Search box.

Te reči treba uključiti u naslove stranica i sadržaj tekstova.

Neki od primera mogu biti ’’Molerske usluge Beograd’’, ’’Uslužno krečenje’’ i ’’Molerski radovi Srbija’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Predstavite se i na društvenim mrežama

Neka Facebook i Instagram budu takođe mesta na kojima ćete se predstaviti budućim mušterijama.

Napravite galeriju koja će sadržati foto i video materijal sa Vašim radovima. Neka svaku fotografiju ili video zapis u opisu prati interesantna priča.

I ovde možete postaviti cenovnik, zajedno sa primerima kako svaki rezultat treba da izgleda.

Postavite predloge za uređenje doma, najmodernije nijanse za krečenje i interesantne dizajne tapeta.

Obratite se pratiocima, sa porukom da tako nešto mogu imati i u svom domu ili kancelariji.

Zanimljiva ideja jesu slike koje prikazuju stanje prostorija ili spoljašnjem delu zgrade pre i posle.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *