Kako reklamirati prodavnicu alata

Kako reklamirati prodavnicu alata
Majstor nije majstor ako ne poseduje odgovarajući alat.
Kupci raznovrsnog profesionalnog alata, ali i onog za male, kućne popravke, traže pouzdanog prodavca koji će im pružiti sigurnost i kvalitet po pristojnim cenama.
Oni koji već poseduju neku vrstu električnog ili ručnog alata, tražiće delove za njega, kofere za odlaganje, a možda čak i radna odela i drugu opremu za rad.
Ako ste vlasnik ovakve prodavnice, znate da je dobra marketinška strategija najbolji način da privučete kupce.
To je posao koji se može veoma brzo razviti, jer je ciljna grupa veoma široka.
Potrebna vam je dobra reklama za prodavnicu alata, pogotovo ako ste tek otvorili lokal, da bi što pre bili primećeni i da bi krenuli da zarađujete.
Postoji nekoliko metoda pomoću kojih se možete adekvatno predstaviti, kako putem reklamnih postera tako i putem interneta.
Odaberite neke i ubrzo će vas pozvati ili posetiti mnogobrojni potencijalni kupci koji su u potrazi za kvalitetnim alatom.
Oglašavanje u liftu je pravi izbor
Svaki prostor pogodan za prikazivanje reklame, gde će ona sigurno biti primećena, treba maksimalno iskoristiti.
Jedan od njih jeste lift, a s obzirom da kroz njega svakodnevno prođe dosta ljudi, oglasi unutar njega neće proći nezapaženo.
Pokrenite svoju kampanju u trajanju od dva meseca i odaberite jedan ili više okruga u okviru kojih će vaša reklama biti istaknuta.
Jedan okrug obuhvata oko 50 zgrada u Beogradu, što znači i velik broj potencijalnih mušterija.
Za početak odaberite onu oblast u kojoj se vaš lokal nalazi.
Ako je to Čukarica, vaš izbor treba da bude Okrug 7. Tu su obuhvaćene ulice Đorđa Ognjanovića, Obalskih radnika, Požeška, Lazarevački drum i mnoge druge.
Velika konkurencija na tržištu je jedan od glavnih razloga zbog čega se firme takmiče u stvaranju što kreativnije i privlačnije reklame.
Osim toga, veoma je bitno gde će ta reklama biti postavljena, a savršeno mesto koje treba iskoristiti je upravo lift.
Smatra se da jedna osoba u proseku može putovati liftom četiri puta denvno.
Za to vreme, ona će razgovarati sa drugim ljudima koji borave unutar lifta zajedno sa njom, gledaće u mobilni telefon i posmatraće sadržaj koji se nalazi oko nje.
Upravo ta velika verovatnoća privlačenja pažnje i memorisanja sadržaja čine oglašavanje u liftu veoma bitnim za firmu koja želi što više da napreduje i da raste.
Obratite pažnju na ono što ljudi misle i govore o vama
Svako ko bude započeo saradnju sa vama, steći će neko iskustvo koje će podeliti sa drugim ljudima koji budu zainteresovani da saznaju više o tome koliko ste pouzdan prodavac.
Radnju koja se bavi prodajom alata sa zaposlenima koji su spremni da pruže neophodne informacije i stručne savete je vrlo teško naći u zadnje vreme.
Da bi ostavili što bolji utisak, stanite na stranu kupca u slučaju reklamacije ili servisa jer je njihovo zadovoljstvo merilo vašeg uspeha.
Ako neki majstor ne bude zadovoljan kupljenom robom kod Vas, reći će svojim kolegama da nipošto ne ulaze u vaš lokal.
To nije slika koju želite da stvorite o sebi.
Budite prijateljski nastrojeni, profesionalni u onome što radite i svako će poželeti da postane vaš verni klijent.
Reklamiranje prodavnice alata i prodaja putem web sajta
Kupovina preko interneta je danas postala deo naše svakodnevnice, pa kad nemamo vremena da obilazimo lokale koji prodaju alat, mi ga poručujemo online.
Zato je važno da vaša prodavnica ima i svoj sajt, gde će moći i preko njega da predstavi svoju ponudu.
Podelite alat u kategorije i podkategorije, da bi posetioci lakše pronašli ono što im je neophodno.
Možete omogućiti i slanje upita, ako kupac nije siguran šta da izabere.
Možete ga posavetovati putem e-mail-a ili chata.
Možete formirati i blog, gde ćete objavljivati interesantne članke vezane za alat.
Obavezno ostavite i kontakt podatke.
SEO optmizacija za veći broj poseta na vašem sajtu
Povećajte broj pregleda vašeg sajta, a samim tim i kupaca.
Ovaj alat je preporučljivo koristiti ako želite da postanete popularni na internetu i da se nađete u vrhu predloga Google pretrage.
Da bi se pozicionirali na prvoj stranici pretraživača, neophodno je da u sadržaj uključite ključne reči pomoću kojih ćete biti pronađeni.
Neke od njih mogu biti ’’Prodaja alata Srbija’’, ’’Kvalitetan alat Beograd’’ i ’’Alat online shop’’.
Oglasite se na Facebook-a i Instagramu
Moderno poslovanje uključuje i aktivno korišćenje društvenih mreža u svrhu reklamiranja i komunikacije sa potrošačima.
Na Facebook stranici i Instagram profilu možete stavljati postove koji obaveštavaju pratioce o aktuelnim promocijama i akcijama.
Možete ’’kačiti’’ video klipove sa objašnjenjem i demonstracijom kako se neki od alata koriste.
Organizujte nagradne igre i objavljujte interesantan sadržaj putem kojeg ćete podstaknuti kupce da se aktiviraju i učestvuju u diskusijama.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!