Kako reklamirati servis liftova

Kako reklamirati servis liftova
Prolazak kroz višespratne stambene i poslovne zgrade se ne može zamisliti bez liftova.
Danas svaka ovakva zgrada ima makar po jedan lift, koji u svakom trenutku mora biti funkcionalan.
Kvar može da spreči prilaz određenim delovima zgrade, pa zato uvek mora biti u potpunosti ispravan i redovno održavan.
Saobraćaj bez smetnji i bezbednost putnika u liftovima su izuzetno važni kada je u pitanju ovakva vrsta transporta, pa je potrebno angažovati stručna lica koja dobro poznaju i mogu da reše svaki mogući problem koji se može desiti kod korišćenja lifta.
Oni moraju što pre delovati, pogotovo kada su u pitanju hitni slučajevi.
Ako u ovom opisu prepoznajete vašu firmu za servisiranje liftova i smarate da možete da ponudite više od konkurenata, morate to pokazati na adekvatan način.
Ništa bez dobrog i kvalitetnog marketinga.
Reklamirajte servis liftova odabirom jednog ili više proverenih metoda i približite se potencijalnim klijentima.
Predstavite se offline i online i pošaljite poruku koja će svima biti razumljiva i buduće mušterije pozvati da vam se obrate.
Reklama u liftu za servisiranje liftova?
Verovali ili ne, na ovaj način ćete najbolje prikazati kvalitet usluga koje nudite!
Vaš oglas može biti postavljen u više od 700 zgrada sa liftovima u Beogradu, tako da ljudi koji žive ili rade u njima znaju kome treba da se obrate kada se baš u nekom od tih liftova desi kvar.
Vaš broj telefona i adresa će biti zapamćeni ili memorisani u nečijem telefonu, tako da ćete biti pozvani u pomoć kada to bude neophodno.
Logično je da prvo treba da se predstavite komšiluku, pa zatražite postavljanje reklame u liftovima u delu Beograda u kojem se nalazite.
Na primer, ako ste locirani na Voždovcu, predlažemo Okrug 5 kao zonu za oglašavanje.
Reklamni poster će u toku dva meseca, koliko traje postavka, videti na hiljade ljudi i sigurni smo da ćete biti upamćeni.
Oglašavanje u liftovima visokih zgrada je inovacija u svetu marketing koja se pokazala kao vrlo efektivna u privlačenju pripadnika ciljne publike.
U potrazi za novim idejama za reklamiranje, pokušaj korišćenja lifta kao mesta za reklamne postere je postala isplativa i u zadnje vreme dosta tražena.
Šarene i upadljive oglase postavljane na unutrašnje zidove lifta jednostavno nije moguće ignorisati.
Svako ko ih bude ugledao dobro će ih proučiti i poželeti da kupi ono što se nudi.
I komentari korisnika su vrsta reklame
Svako ko se bude uverio u vašu profesionalnost, budite sigurni da će vas pohvaliti svojim prijateljima i kolegama i rado preporučiti vaše usluge.
Reči brzo putuju ’’od usta do usta’’ tako da će svi znati za pouzdan servis liftova u vašem vlasništvu.
I na ovaj način se širi mreža korisnika, gradi brend i uvećava profit.
Zato, sastavite tim majstora koji će uspešno servisirati svaku vrstu lifta, bez obzira na proizvođača i godinu proizvodnje.
Oni moraju znati da poprave sve veće i manje kvarove i znati gde da obezbede nove delove kada stari prestanu da funkcionišu.
Održavanje liftova treba uskladiti sa važećom zakonskom regulativom i sa EN normom, ako to klijent zahteva.
Oglašavanje servisa liftova putem zvaničnog web sajta
Danas ako nemate svoj sajt gde ćete prezentovati sebe i svoju ponudu, skoro da i ne postojite na tržištu.
Mnogi vaši budući klijenti će vas otkriti upravo putem interneta, pa je veoma važno da web stranica bude kvalitetna i pregledna.
Neka na početnoj strani stoji kratak opis o vašoj firmi koja servisira liftove, kao i razlozi zašto ste bolji od drugih.
Usluge koje pružate poređajte u kategorije.
Možete postaviti i galeriju slika sa terena.
I za kraj, ništa manje važna (ako ne i najvažnija) jeste Kontakt stranica.
Neka se na njoj nalazi vaša adresa, e-mail, brojevi telefona, kao i mapa, da bi vas klijenti lakše pronašli.
Izgradite brend putem SEO optimizacije
Ako se nađete na prvoj stranici Google pretrage, to znači da ste postigli svojevrsni poslovni uspeh i da ste firma kojoj vredi pokloniti poverenje.
Da bi osigurali svoje mesto na vrhu liste rezultata, morate doterati sadržaj sajta i odabrati ključne reči putem kojih će vas klijenti naći.
Neki od predloga su ’’Servis liftova Beograd’’, ’’Redovno održavanje liftova’’ i ’’Liftovi popravka Srbija’’.
Predstavite se i na društvenim mrežama
Facebook, Instagram, Twitter i druge poznate društvene mreže su web lokacije na kojima se okuplja veliki broj ljudi.
Oni stupaju u kontakt sa poznatim i nepoznatim licima, a takođe pretražuju i firme koje nude robu i usluge.
Upravo zato, napravite profile na društvenim mrežama, putem kojih će vas svi zainteresovani pratiti i ostavljati komentare.
Postavite slike sa terena i podelite rezultate obavljenog posla sa pratiocima.
Budite aktivni, odgovorite na sva postavljena pitanja i objavite sve informacije koje bi mogle biti od značaja.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!