kako reklamirati motokultivatore

Kako reklamirati prodaju motokultivatora?

kako reklamirati motokultivatore

Marketing je nesumnjivo neizostavni segment svakog uspešnog poslovanja nezavisno od toga čime se bavite. Marketingom možete privući nove potencijalne kupce i klijente, izgraditi svoj prepoznatljiv brend i naravno, povećati stopu konverzije odnosno svoju prodaju – i to višestruko. 

Zbog toga danas u marketing ulažu svi – od velikih svetskih korporacija do lokalnih biznisa. Čak i ukoliko se bavite prodajom usko specijalizovanih proizvoda kao što su mašine za sve vrste obrade tla i vaša prodajna niša je konkretna i ograničena – marketing vam je potreban na ovaj ili onaj način.

Specifična i jasno određena ništa vrlo često u marketingu može predstavljati čak i prednost, pa ukoliko želite da unapredite svoju prodaju i izgradite prepoznatljiv brend, tako da kada nekome zatreba mašina za obradu tla pomisli prvo na vas, nastavite da čitate ovaj tekst – u njemu vam otkrivamo kako da na pravi način reklamirate prodaju motokultivatora, freza i sličnih uređaja.

#1 Lift oglašavanje – odličan metod za stizanje do širokih masa i ljudi različitih profila

Lift oglašavanje se verovatno na prvi pogled ne čini kao očigledno rešenje. Pre svega, jer je lift oglašavanje jako potcenjeno, a zapravo može doneti vrlo dobre rezultate u kratkom periodu uz vrlo povoljna ulaganja. Šta je to što izdvaja lift oglašavanje od ostalih marketinških kanala?  

Pre svega lift oglašavanje je jedno od najpovoljnijih rešenja, a garantuje da će vašu reklamu videti makar svi stanari jedne zgrade, kao i svi njeni posetioci. Možda se čini da lift oglasi nisu dobro rešenje za reklamiranje prodaje motokultivatora jer targetiraju ljude koji žive u urbanim sredinama, ipak moramo uzeti u obzir savremeni kontekst.

Tokom pandemije koronavirusa, veliki broj ljudi širom sveta, kao i u Srbiji počeo je da migrira van grada i u okolna mesta velikih gradova. Razlog? Sve veći broj ljudi želi da uživa u sopstvenom dvorištu, da uživa u zdravoj, organsko proizvedenoj hrani i svežem vazduhu. 

Pokažite potencijalnim klijentima zbog čega im je potreban ovaj uređaj

Gradovi postaju sve manje optimalni za život čoveka, a digitalno doba i poslovi od kuće omogućavaju ljudima da počnu ozbiljnije da razmišljaju o životu van grada, za koji ih je do sada vezivao ponajviše posao. Sve veći broj ljudi čak i ukoliko se ne odluči za potpuno preseljenje, kupuje vikendice u ruralnim sredinama o čemu nam govori statistika tržišta nekretnina.

Ukoliko uspete da sve ovo inkorporirate u kratak i efektan oglas u liftu, sasvim sigurno ćete zadobiti pažnju svih ljudi koji razmišljali o tome da napuste grad. Na ovoj misiji, definitivno će im biti potreban motokultivator ili neki drugi uređaj, kako bi na jednostavan način obradili svoje parče zemlje. 

Predočite im prednosti kupovine u vašoj prodavnici, i zaintrigirajte potencijalne kupce – rezultati će vrlo brzo doći. Ne zaboravite da svaki stanar verovatno poznaje nekog kome će takođe biti potreban kvalitetna mašina za obradu svih tipova zemlje, što je još jedan razlog zbog čega treba da se odlučite baš za lift oglašavanje.

#2 SEO – odlično rešenje ukoliko imate online prodavnicu

Nemate online prodavnicu za prodaju mašina za obradu zemlje? Mislite da je vaša niša previše specifična za to?

Nakon pandemije koronavirusa, ne samo da većina ljudi želi da živi van gradske vreve, već je i najveći deo tržišta počelo da se orjentiše ka online kupovini. Karantin i zatvaranje prodavnica naterali su biznise da traže nova rešenja gde se online prodaja pokazala kao odlična opcija.

SEO predstavlja skraćenicu za Search Engine Optimization i predstavlja budućnost internet poslovanja. Optimizacija vašeg prodajnog sajta za pretraživače pomoći će vam da se upravo vaša prodavnica pozicionira na prvoj stranici gugla, što će navesti korisnika da klikne na vaš sajt umesto na neki drugi.

Ovo je jako važno zbog toga što ćete na ovaj način uspeti da prisvojite sve interesente za kupovinu motokultivatora na online tržištu da kliknu na vaš prodajni sajt i ovde obave kupovinu ili vas pozovu radi više informacija.

Korisnika internet kupovine je mnogo, i svake godine je sve više, zbog čega morate imati internet prezentaciju, a najbolje i angažovati SEO eksperta koji će vam pomoći da iz svoje online prodavnice izvučete maksimum. 

#3 Društvene mreže – brz, efikasan i povoljan način da stignete do svoje ciljne grupe

Pre samo par godina reklamiranje na društvenim mrežama bilo je rezervisano samo za namlađu populaciju, međutim danas se to drastično promenilo. Danas gotovo svako ima bar jednu društvenu mrežu nezavisno od generacije kojoj pripada. 

Činjenica je da je prosek godina korisnika Instagrama nešto manji nego u slučaju Facebook-a, ali to ne menja činjenicu da vam je ovaj tip prisutnosti na internetu potreban. Društvene mreže daju mogućnost za direktnu komunikaciju sa zainteresovanim kupcima, što klijentima jako prija.

Preko društvenih mreža možete da se predstavite vašoj ciljnoj grupi, objasnite im iz prve ruke zbog čega je baš vaš proizvod najbolja opcija za njih, ali i targetirate vašu specifičnu nišu! Sećate se da smo rekli da uska niša poslovanja ponekad može da bude i prednost? 

Marketing preko društvenih mreža upravo dozvoljava da po jasno utvrđenim parametrima targetirate vašu nišu, što je odličan način za uštedu resursa. Reklamu šaljete samo tamo gde mislite da postoji najveća šansa za uspeh odnosno konverziju. 

Iz svega navedenog možemo zaključiti da iako je prodaja motokultivatora, freza i ostalih mašina za obradu tla vrlo specifičan vid poslovanja, ovo može biti vaša prednost za efikasno reklamiranje. Najbolje rezultate ćete postići ako istovremeno uložite u sve kanale marketinga, te vam savetujemo da upravo ovo bude vaša investicija u poslovanje u narednom periodu.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *